[ALF 2.4 165 KM] Utrzymujaca sie temperatura plynu chlodzace
Prosze o wyjasnienie skrotu UPG? bo nie mam zielonego pojecia co oznacza ten skrot ?pavel44 pisze:Upg sprawdzone?

Sorki juz znaleziono

Mechanicy wykluczyli jednoznacznie walnieta uszczelke.
Zero ubytkow plynu , brak jakichkolwiek objawow mieszania sie plynu z olejem etc. plyn sie nie gotuje lecz temp w miescie na swiatlach (skrzyzowanie) rosnie do okolo 103-105 stopni C i ma ciezko ja zbic,
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 278
- Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
- Imię: Radosław
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Ostróda
To samo było u mnie temp. rosła do 105-107 st i się utrzymywała.
Co zrobiłem :
-wymiana czujnika temperatury + oring który okazał się być nieszczelny i układ się tam zapowietrzał,
- wymiana zbiorniczka wyrównawczego , pęknięcia pod spodem,
- wymiana wiskozy na BEHR,
Na początku wymieniłem tylko wiskozę , pomogło na tyle że zaczęła walczyć przy 98-99 st. Następnie uszczelnienie układu i teraz wisko zaczyna chodzić już przy 93 st. ( jest leciutko słyszalne) , a przy 95 st to już ładnie zbija temp. na postoju, po chwili samoczynnie temp. spada do 92-91 .
Widać że powróciła właściwa cyrkulacja płynu w chłodnicy i całym układzie.
Gdy jest właściwa cyrkulacja płynu to i chłodnica podgrzewa powietrze przeływajace przez nią co za tym idzie wisko szybciej startuje . Wszystko się uzupełnia.
Co zrobiłem :
-wymiana czujnika temperatury + oring który okazał się być nieszczelny i układ się tam zapowietrzał,
- wymiana zbiorniczka wyrównawczego , pęknięcia pod spodem,
- wymiana wiskozy na BEHR,
Na początku wymieniłem tylko wiskozę , pomogło na tyle że zaczęła walczyć przy 98-99 st. Następnie uszczelnienie układu i teraz wisko zaczyna chodzić już przy 93 st. ( jest leciutko słyszalne) , a przy 95 st to już ładnie zbija temp. na postoju, po chwili samoczynnie temp. spada do 92-91 .
Widać że powróciła właściwa cyrkulacja płynu w chłodnicy i całym układzie.
Gdy jest właściwa cyrkulacja płynu to i chłodnica podgrzewa powietrze przeływajace przez nią co za tym idzie wisko szybciej startuje . Wszystko się uzupełnia.
Czujnik + oring wymieniony przed 2 miechami ,wisko Behr nowe, Zero wyciekow, wentylator chodzi i na klimie i bez klimy na I i II biegu zagadka polega na tym ze jak olej podchodzi do drugiej kreski to plyn skacze do 100 i wentylatory ciezko Maja zbic temp.Bawół1 pisze:To samo było u mnie temp. rosła do 105-107 st i się utrzymywała.
Co zrobiłem :
-wymiana czujnika temperatury + oring który okazał się być nieszczelny i układ się tam zapowietrzał,
- wymiana zbiorniczka wyrównawczego , pęknięcia pod spodem,
- wymiana wiskozy na BEHR,
Na początku wymieniłem tylko wiskozę , pomogło na tyle że zaczęła walczyć przy 98-99 st. Następnie uszczelnienie układu i teraz wisko zaczyna chodzić już przy 93 st. ( jest leciutko słyszalne) , a przy 95 st to już ładnie zbija temp. na postoju, po chwili samoczynnie temp. spada do 92-91 .
Widać że powróciła właściwa cyrkulacja płynu w chłodnicy i całym układzie.
Gdy jest właściwa cyrkulacja płynu to i chłodnica podgrzewa powietrze przeływajace przez nią co za tym idzie wisko szybciej startuje . Wszystko się uzupełnia.
I blok i chlodnica byly plukane. Czekam na kontakt z Technikiem z Audi z Norymbergi i jutro moze bede wiedzial cos wiecej. Tak jak mowie plyn podnosi sie do 103-105 stopni ale tylko w sytuacji jak temp oleju podchodzi do drugiej kreski tj ok 80-90 stopni jak olej jest na 70-75 stopni to plyn pieknie trzyma 90 stopni.pavel44 pisze:Chlodnice czysciles?
[ Dodano: 2015-07-26, 19:10 ]
Sprawdzalem na klimatronicu temperatury:
Silnik zimny,wlaczony zaplon.
Kanal 57 temp. 33stopnie i rosnie do 49 stopni i sie zatrzymuje !? czy tak ma byc ?
Kanal 58 temp. 33stopnie i bez zmian.
Silnik rozgrzany temp na kanale 57 90 stopni zegar 100 stopni ?
Kanal 58 temp od 99 do 103 stopnie to chyba dobrze ?
Pada podejrzenie ze jest walniety kombiinstrument.(licznik)? lub czujnik G2/G62 ?( wymieniony przed 4 miesiacami Ori ASO)
Co wy na To ?
[ Dodano: 2015-08-06, 21:08 ]
A wiec szanowni koledzy i kolezanki niestety problemu nie udalo mi sie rozwiazac niestety bylem zmuszony sprzedac moj samochod chcialbym wszystki serdecznie podziekowac za udzial w temacie i zyczyc wszaystkim szerokiej drogi mysle ze moja zabawa z marka Audi dobiegla konca .
Prosze moderatorow o usuniecie mojego konta.
Powodzenia i Szerokiej Drogi !
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt: