Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ALF 2.4 165 KM] Utrzymujaca sie temperatura plynu chlodzace

Silniki benzynowe
pavel44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 25 paź 2014, 15:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 17 lip 2015, 21:08

Upg sprawdzone?

FCN

Post autor: FCN » 17 lip 2015, 21:36

pavel44 pisze:Upg sprawdzone?
Prosze o wyjasnienie skrotu UPG? bo nie mam zielonego pojecia co oznacza ten skrot ? ;)

Sorki juz znaleziono <rotfl>

Mechanicy wykluczyli jednoznacznie walnieta uszczelke.

Zero ubytkow plynu , brak jakichkolwiek objawow mieszania sie plynu z olejem etc. plyn sie nie gotuje lecz temp w miescie na swiatlach (skrzyzowanie) rosnie do okolo 103-105 stopni C i ma ciezko ja zbic,

Bawół1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
Imię: Radosław
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Bawół1 » 18 lip 2015, 00:42

To samo było u mnie temp. rosła do 105-107 st i się utrzymywała.
Co zrobiłem :
-wymiana czujnika temperatury + oring który okazał się być nieszczelny i układ się tam zapowietrzał,
- wymiana zbiorniczka wyrównawczego , pęknięcia pod spodem,
- wymiana wiskozy na BEHR,


Na początku wymieniłem tylko wiskozę , pomogło na tyle że zaczęła walczyć przy 98-99 st. Następnie uszczelnienie układu i teraz wisko zaczyna chodzić już przy 93 st. ( jest leciutko słyszalne) , a przy 95 st to już ładnie zbija temp. na postoju, po chwili samoczynnie temp. spada do 92-91 .
Widać że powróciła właściwa cyrkulacja płynu w chłodnicy i całym układzie.
Gdy jest właściwa cyrkulacja płynu to i chłodnica podgrzewa powietrze przeływajace przez nią co za tym idzie wisko szybciej startuje . Wszystko się uzupełnia.

FCN

Post autor: FCN » 19 lip 2015, 17:38

Bawół1 pisze:To samo było u mnie temp. rosła do 105-107 st i się utrzymywała.
Co zrobiłem :
-wymiana czujnika temperatury + oring który okazał się być nieszczelny i układ się tam zapowietrzał,
- wymiana zbiorniczka wyrównawczego , pęknięcia pod spodem,
- wymiana wiskozy na BEHR,


Na początku wymieniłem tylko wiskozę , pomogło na tyle że zaczęła walczyć przy 98-99 st. Następnie uszczelnienie układu i teraz wisko zaczyna chodzić już przy 93 st. ( jest leciutko słyszalne) , a przy 95 st to już ładnie zbija temp. na postoju, po chwili samoczynnie temp. spada do 92-91 .
Widać że powróciła właściwa cyrkulacja płynu w chłodnicy i całym układzie.
Gdy jest właściwa cyrkulacja płynu to i chłodnica podgrzewa powietrze przeływajace przez nią co za tym idzie wisko szybciej startuje . Wszystko się uzupełnia.
Czujnik + oring wymieniony przed 2 miechami ,wisko Behr nowe, Zero wyciekow, wentylator chodzi i na klimie i bez klimy na I i II biegu zagadka polega na tym ze jak olej podchodzi do drugiej kreski to plyn skacze do 100 i wentylatory ciezko Maja zbic temp.

pavel44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 25 paź 2014, 15:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 19 lip 2015, 20:32

Chlodnice czysciles?

FCN

Post autor: FCN » 06 sie 2015, 21:08

pavel44 pisze:Chlodnice czysciles?
I blok i chlodnica byly plukane. Czekam na kontakt z Technikiem z Audi z Norymbergi i jutro moze bede wiedzial cos wiecej. Tak jak mowie plyn podnosi sie do 103-105 stopni ale tylko w sytuacji jak temp oleju podchodzi do drugiej kreski tj ok 80-90 stopni jak olej jest na 70-75 stopni to plyn pieknie trzyma 90 stopni.

[ Dodano: 2015-07-26, 19:10 ]
Sprawdzalem na klimatronicu temperatury:
Silnik zimny,wlaczony zaplon.
Kanal 57 temp. 33stopnie i rosnie do 49 stopni i sie zatrzymuje !? czy tak ma byc ?
Kanal 58 temp. 33stopnie i bez zmian.

Silnik rozgrzany temp na kanale 57 90 stopni zegar 100 stopni ?
Kanal 58 temp od 99 do 103 stopnie to chyba dobrze ?

Pada podejrzenie ze jest walniety kombiinstrument.(licznik)? lub czujnik G2/G62 ?( wymieniony przed 4 miesiacami Ori ASO)

Co wy na To ?

[ Dodano: 2015-08-06, 21:08 ]
A wiec szanowni koledzy i kolezanki niestety problemu nie udalo mi sie rozwiazac niestety bylem zmuszony sprzedac moj samochod chcialbym wszystki serdecznie podziekowac za udzial w temacie i zyczyc wszaystkim szerokiej drogi mysle ze moja zabawa z marka Audi dobiegla konca .
Prosze moderatorow o usuniecie mojego konta.

Powodzenia i Szerokiej Drogi !

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 08 sie 2015, 18:01

FCN pisze:Prosze moderatorow o usuniecie mojego konta.
Dlaczego? ;)
Warsztat, naprawy Audi A6.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja