Witam jestem tu nowy wiec witam wszystkich serdecznie
Pytanie odnosnie poziomów od 1do4 jak to jest mozliwe ze auto pozostawione na noc na poziomie 2 stoi na swojej wysokosci przez całą noc i nic sie nie zmienia a na poziomie 1 zejdzie ponizej ? Na co wogóle zwrócic uwage bo te zawieszenie to dla mnie nowość, kompresor wymieniony 2 lata temu "WABCO" a jezeli chodzi o te poduszki to co ma do siebie ze na 2 trzyma a na 1 nie??
[Allroad C5] opada z pierwszego poziomu na postoju
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Opada Ci cały samochód na poziomie 1, czy tylko któraś strona, przód, tył?
Często jest tak że na danym poziomie samochód nie opada, a poziom niżej lub wyżej już tak.
Dzieje się tak, dlatego że miech się rolują przy zmianie wysokości. Na 2 poziomie może być ok, ale jak samochód opuścisz przykładowo na 1 poziom to miech się roluje i na zagięciu miecha pojawia się nieszczelność. Bardzo częsta przypadłość, że na niektórym poziomie samochód opada, a na innych trzyma poziom. Sprawdź szczelność miechów. Opadanie na postoju po nocy prawie zawsze oznacza nieszczelność na miechach, choć u mnie gdy jakiś czas temu opadał lewy przód, okazało się tylko, że puścił górny o-ring uszczelniający miech. Kosztowało mnie to 1,90 zł. i godzina pracy.
Często jest tak że na danym poziomie samochód nie opada, a poziom niżej lub wyżej już tak.
Dzieje się tak, dlatego że miech się rolują przy zmianie wysokości. Na 2 poziomie może być ok, ale jak samochód opuścisz przykładowo na 1 poziom to miech się roluje i na zagięciu miecha pojawia się nieszczelność. Bardzo częsta przypadłość, że na niektórym poziomie samochód opada, a na innych trzyma poziom. Sprawdź szczelność miechów. Opadanie na postoju po nocy prawie zawsze oznacza nieszczelność na miechach, choć u mnie gdy jakiś czas temu opadał lewy przód, okazało się tylko, że puścił górny o-ring uszczelniający miech. Kosztowało mnie to 1,90 zł. i godzina pracy.
Panowie napewno przód polecial calkiem na dół a tył ... sorry ale niewiem czy tyz do konca
fakt faktem na 2 nie leci wogole ale na jedynce spada napewno przod
Pan ktory mi spredal auto twierdzi ze nigdy na jedynce nie jezdzil (ile w tym prawdy nikt nie wie) ale dla mnie to dziwne ze na 1 spada a na 2 nie . Jutro zostawie na 1 i zobacze dokladnie co ile opada i bedzie dokladnie wiadomo, a tak na marginesie czeemu na jedynce nie mozna zostawiac auta?? cos czytalem ze 1 uzywa sie tylko przy wiekrzych predkosciach ale na logike czy zostawie na 1 czy na 2 to powinien trzymac tyz
fakt faktem na 2 nie leci wogole ale na jedynce spada napewno przod
Pan ktory mi spredal auto twierdzi ze nigdy na jedynce nie jezdzil (ile w tym prawdy nikt nie wie) ale dla mnie to dziwne ze na 1 spada a na 2 nie . Jutro zostawie na 1 i zobacze dokladnie co ile opada i bedzie dokladnie wiadomo, a tak na marginesie czeemu na jedynce nie mozna zostawiac auta?? cos czytalem ze 1 uzywa sie tylko przy wiekrzych predkosciach ale na logike czy zostawie na 1 czy na 2 to powinien trzymac tyz

Nigdy na 1 nie jeździł, co za bzdura? Przecież auto się automatycznie opuszcza na 1 po przekroczeniu 130km/h i raczej nie ma bata żeby to wyłączyć(jeśli się myle, poprawić).MaRcInEs pisze:Panowie napewno przód polecial calkiem na dół a tył ... sorry ale niewiem czy tyz do konca
fakt faktem na 2 nie leci wogole ale na jedynce spada napewno przod
Pan ktory mi spredal auto twierdzi ze nigdy na jedynce nie jezdzil (ile w tym prawdy nikt nie wie) ale dla mnie to dziwne ze na 1 spada a na 2 nie . Jutro zostawie na 1 i zobacze dokladnie co ile opada i bedzie dokladnie wiadomo, a tak na marginesie czeemu na jedynce nie mozna zostawiac auta?? cos czytalem ze 1 uzywa sie tylko przy wiekrzych predkosciach ale na logike czy zostawie na 1 czy na 2 to powinien trzymac tyz
Na miasto używasz 2 oraz 3ci poziom, pierwszy jest na trasę, 4ty na "off-road"(chociaż wolałbym nie ryzykować

Jest:
A6 C5 allroad 2.7T - 250 koniów
Było:
A6 C5 1.9TDi - 110 koniów
VW Polo 6N 97r. - potwór 1.0 w benzynie :D
A6 C5 allroad 2.7T - 250 koniów
Było:
A6 C5 1.9TDi - 110 koniów
VW Polo 6N 97r. - potwór 1.0 w benzynie :D