Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Brak mocy na pierwszym biegu.....

Silniki wysokoprężne
BrixtonW
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 13 cze 2015, 11:01
Lokalizacja: Bydgoszcz-Oslo

Brak mocy na pierwszym biegu.....

Post autor: BrixtonW » 12 lip 2015, 19:12

Witam zakupilem jakis czas temu A6 2.0 TDI i jakos to auto nie chcialo sie odpychac, do 2000 rpm na pierwszym biegu strasznie mulil..... stwierdzono ze turbina jest padnieta, zostala zregenerowana w dobrej firmie, zalozona, no i niby jest lepiej ale to jeszcze nie to co powinno byc...
Mechanik mi wymienil jakis zaworek podcisnienia, ale nadal brak mocy....
zaslepil na moment egr i moc dostal ale po czasie wyskakuje blad i wchodzi w tryb awaryjny, wiec trzebabylo go odblokowac....
juz myslalem ze ten model tak ma ale przejechalem sie innym autem dokladnie takim samym i roznica jest znaczne....

W moim jest taki efekt turbo dziury, na pierwszym biegu nawet powoli ruszajac jest zamulony do 2000rpm i dopiero jak przekroczy to dostaje kopa i to znacznego, bardzo odczowalnego...
tak jakby cos go trzymal i w pewnym momecie puscil....

Prosze o pomoc....

z gory dziekuje za wszystkie rady
WW

OLO_AZET
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 10 lip 2015, 20:48
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: OLO_AZET » 12 lip 2015, 22:05

czyli po zaslepieniu egra jedzie prawidlowo??
masz dwa wyjscia - wymienic egra na sprawny , albo go usunac programowo - jezeli nie masz DPFa bo jak masz to sie szybko skonczy jego zywot ...
jestes z Bydgoszczy?

BrixtonW
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 13 cze 2015, 11:01
Lokalizacja: Bydgoszcz-Oslo

Post autor: BrixtonW » 14 lip 2015, 23:09

Tak jestem z Bydgoszczy, znasz jakiegoś magika który mi to opanuje??

[ Dodano: 2015-07-14, 23:09 ]
zadnych pomysłow na ten przypadek????
WW

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 15 lip 2015, 09:21

No przecież kolega wyżej napisał Ci jakie masz 2 opcje rozwiązania problemu.

Krause
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 23 kwie 2014, 20:50
Lokalizacja: Kaltenkirchen

Post autor: Krause » 15 lip 2015, 09:54

Po pierwsze primo podmień przepływkę.Najtaniej i najszybciej.A w tym tez może w dużej mierze być problem.

BrixtonW
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 13 cze 2015, 11:01
Lokalizacja: Bydgoszcz-Oslo

Post autor: BrixtonW » 15 lip 2015, 23:29

umowilem sie na poniedzialek do AZ service, wiec wszystko w ich rekach...

Napisze co bylo przyczyna, moze ktos kiedys bedzie miec podobny przypadek....

Dziekuje wszystkim za rady <ok>
WW

Darass
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:19
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Darass » 06 sty 2016, 00:13

odkopię kotleta, rozwiązałeś kolega problem "mulenia" na I biegu? u mnie jest podobnie, do 2 tyś jest miernota, na II biegu i wyższych już jest ok. mechanik twierdzi że auto ciężkie i turbo nie zdąży dmuchnąć na I biegu a że później zajmuje to ciut więcej czasu to turbina ma czas się napełnić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja