Witam! Ostatnio sprawdzając poziom płynu chłodniczego zauważyłem na zbiorniku osad. Oto zdjęcie: Zdjęcie
Co to może być? Olej? Mam się zacząć martwić? Jeśli to olej to wyczytałem że może być to być uszczelka pod głowicą lub chłodniczka oleju może przepuszczać... Dodam że jest to silnik 1.9 tdi, nie przegrzewa się (temp. stale na poziomie 90), nie traci mocy.
Olej w płynie chłodniczym?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Dziękuje za zainteresowanie tematem. Na bagnecie jest sam olej, na korku nic się nie skrapla. Tu zdjęcie samego korka jeśli potrzebne: korek
Nie wiem, może jestem przewrażliwiony. Ostatnio borykałem się z lewym powietrzem przez co auto mocy nie miało, ale ten problem rozwiązałem i teraz dopatruje się czegokolwiek by znów niespodzianki przykrej nie mieć... Jeździć tak póki co?
Nie wiem, może jestem przewrażliwiony. Ostatnio borykałem się z lewym powietrzem przez co auto mocy nie miało, ale ten problem rozwiązałem i teraz dopatruje się czegokolwiek by znów niespodzianki przykrej nie mieć... Jeździć tak póki co?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 252
- Rejestracja: 18 paź 2011, 15:06
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Ja jak miałem uszkodzoną uszczelkę to też na początku nie rosła mi temperatura ale jak przegoniłem auto to miałem strasznie nabite węże, były aż twarde. Przegoń swój samochód na jakimś nie długim odcinku, zatrzymaj się na trasie i nie gasząc silnika sprawdź czy masz luźne czy twarde węże. Tylko to musisz tak konkretnie podłożyć do pieca, nie do odcinki ale np tak do 4 tysięcy obrotów 2-3-4 i wtedy zobacz.
A co do spuszczania płynu to z dołu chłodnicy od strony silnika wychodzi wąż, odpinasz go i nim spuszczasz płyn, potem jest trochę ciężko odpowietrzyć ale dasz radę, wchodzi jakieś 6-7 litrów nowego płynu.
A co do spuszczania płynu to z dołu chłodnicy od strony silnika wychodzi wąż, odpinasz go i nim spuszczasz płyn, potem jest trochę ciężko odpowietrzyć ale dasz radę, wchodzi jakieś 6-7 litrów nowego płynu.
Dzięki chelsea78 również za informacje! W tym tygodniu zastosuję się do wszystkich rad. Spuszczę płyn, oczyszcze układ i zaleje nowym. Przegonie i zobaczymy co będzie. Oby to nic poważnego.
Jesli sprawdzi się czarny scenariusz to czy możecie polecić jakiegoś dobrego mechanika w Krakowie, lub okolicach?
Jesli sprawdzi się czarny scenariusz to czy możecie polecić jakiegoś dobrego mechanika w Krakowie, lub okolicach?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin