Jestem tu nowy i jeżeli ktoś by mógł pomóc będę bardzo wdzięczny.
Kupiłem audi a6 '04 rok 3,0 tdi quattro z uszkodzoną skrzynią (skrzynia GZW) problem taki że nie rusza ani z R ani D czy S, stoi w miejscu ani nie drgnie. wymontowałem skrzynię okazało się że zerwany był kosz pierwszy za pompą olejową, że miałem drugą skrzynie to wymieniłem razem z konwerterem. Mechatronik przełożyłem z oryginalnej jednak po złożeniu problem nie zniknął dalej auto ani nie drgnie z miejsca. Zadnych błędów w skrzyni w blokach pomiarowych w vagu po włączeniu biegów żadnych obrotów. Rozkładam ręce może miał ktoś podobny przypadek i coś podpowie z góry dziękuję. Pozdrawiam
a6 4f c6 3,0tdi quattro nie rusza skrzynia ani na R ani D S
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
niestety samemu te skrzynie naprawiać to wyższa szkoła jazdy
ciekawe te Twoje problemy, najśmieszniejsze to w tych autach, że nawalą tyle elektroniki a po tak poważnym przypadku jak Twój, nie ma błędów
skoro w skrzyni było coś nie tak, to pewnie problem dalej w niej tkwi, bo może wybierak coś nie halo, słynne magnesy
jeżeli tego nie zrobiłeś to "niestety" będziesz raczej zmuszony wybrać się do skrzyniarzy, a cała banda z trójmiasta to niestety porażka, cwaniactwo aż razi, omijaj szerokim łukiem hulakowicza, z tego co można wyczytać, niestety cała reszta nie jest lepsza
ciekawe te Twoje problemy, najśmieszniejsze to w tych autach, że nawalą tyle elektroniki a po tak poważnym przypadku jak Twój, nie ma błędów
skoro w skrzyni było coś nie tak, to pewnie problem dalej w niej tkwi, bo może wybierak coś nie halo, słynne magnesy
jeżeli tego nie zrobiłeś to "niestety" będziesz raczej zmuszony wybrać się do skrzyniarzy, a cała banda z trójmiasta to niestety porażka, cwaniactwo aż razi, omijaj szerokim łukiem hulakowicza, z tego co można wyczytać, niestety cała reszta nie jest lepsza
czy zajrzales do skrzyni przed montazem?
jest bardzo duza szansa ze ta druga skrzynia ma identyczny problem z koszem "forward". to tak czest usterka ze mozliwe ze druga srkzynia jest uszkodzona tak samo. druga opcja jest taka ze wkladajac konwerter do drugiej skrzyni nie "Wskoczyl" dokladnie w swoje miejsce w pompie i zerwal elelmt ktory nepdza pompe oleju. czy jak uzupelniales olej po odpaleniu to miales mozliwosc dolania oleju ponad to co wlales na zgaszonym silniku?
jest bardzo duza szansa ze ta druga skrzynia ma identyczny problem z koszem "forward". to tak czest usterka ze mozliwe ze druga srkzynia jest uszkodzona tak samo. druga opcja jest taka ze wkladajac konwerter do drugiej skrzyni nie "Wskoczyl" dokladnie w swoje miejsce w pompie i zerwal elelmt ktory nepdza pompe oleju. czy jak uzupelniales olej po odpaleniu to miales mozliwosc dolania oleju ponad to co wlales na zgaszonym silniku?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga