Czarny Allroad Go Wild!
Czarny Allroad Go Wild!
Witam wszystkich forumowiczów!
Od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem pięknej Audiczki Można powiedzieć, że to moje pierwsze auto nie licząc Megane 1.6, które dostałem w stanie jeżdżącym . Także przesiadka jest znacząca.
Kilka najważniejszych cech:
*pneumatyczne zawieszenie
*quattro
*2.7T V6
*skórzane, podgrzewane fotele z pompowanymi lędźwiami
*nawigacja RNS-D
*bose
*xenon
Od zakupu zdążyłem zrobić w niej już pare rzeczy, ale ciągle jest masa rzeczy do naprawienia, żeby doprowadzić go do perfekcyjnego stanu.
Rzuca się w oczy brak dekielków. Dokupiłem brakujące po zakupie i 2 dni się cieszyłem - zaj***li.
Co zrobiłem do tej pory:
-nowe opony Michelin 225/55R17
-rozrząd
-wszystkie filtry
-czyszczenie, ozonowanie i napełnienie klimy
-lewy zacisk hamulca
-przeładowanie turbin (17866, 17965) = wymiana elektroniki w czujnikach EGT i sprawdzenie szczelności układu rozwiązało problem
-ocieranie w prawym tylnym kole = wymiana tarcz i klocków z tyłu
-wydech lekko buczy = rozłożenie i ponowne złożenie układu w celu wyeliminowania nieszczelności
Nękające problemy:
1. minimalnie kuca lewy przód
2. mniejsza część tylnej kanapy nie chce się zablokować (zatrzask nie działa)
Co planuję zrobić:
1. Montaż haka
2. Montaż gazu
3. Sprawdzenie miechów i układu
4. Naprawa lub wymiana tylnej kanapy
Chętnie wysłucham opinii, sugestii i porad.
Od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem pięknej Audiczki Można powiedzieć, że to moje pierwsze auto nie licząc Megane 1.6, które dostałem w stanie jeżdżącym . Także przesiadka jest znacząca.
Kilka najważniejszych cech:
*pneumatyczne zawieszenie
*quattro
*2.7T V6
*skórzane, podgrzewane fotele z pompowanymi lędźwiami
*nawigacja RNS-D
*bose
*xenon
Od zakupu zdążyłem zrobić w niej już pare rzeczy, ale ciągle jest masa rzeczy do naprawienia, żeby doprowadzić go do perfekcyjnego stanu.
Rzuca się w oczy brak dekielków. Dokupiłem brakujące po zakupie i 2 dni się cieszyłem - zaj***li.
Co zrobiłem do tej pory:
-nowe opony Michelin 225/55R17
-rozrząd
-wszystkie filtry
-czyszczenie, ozonowanie i napełnienie klimy
-lewy zacisk hamulca
-przeładowanie turbin (17866, 17965) = wymiana elektroniki w czujnikach EGT i sprawdzenie szczelności układu rozwiązało problem
-ocieranie w prawym tylnym kole = wymiana tarcz i klocków z tyłu
-wydech lekko buczy = rozłożenie i ponowne złożenie układu w celu wyeliminowania nieszczelności
Nękające problemy:
1. minimalnie kuca lewy przód
2. mniejsza część tylnej kanapy nie chce się zablokować (zatrzask nie działa)
Co planuję zrobić:
1. Montaż haka
2. Montaż gazu
3. Sprawdzenie miechów i układu
4. Naprawa lub wymiana tylnej kanapy
Chętnie wysłucham opinii, sugestii i porad.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2015, 22:02 przez piter997, łącznie zmieniany 1 raz.
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
piter997, bardzo ładnie to wygląda wrzucaj zdj , środka. Na glebę to ! No dobra wiem , wiem to Allroad
Jak mogę to pomogę. Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
Wielkie dzięki Panowie. Postaram się jutro coś pstryknąć. Wnętrze moim zdaniem najładniejsze, czyli tapicerka czarny z szarym i plastiki czarne. Do tego zapomniałem dodać istotną sprawę - manual z reduktorem (niestety reduktor nie śmiga póki co, ale kiedyś może przyjdzie na niego pora) .
@patryks: opada tylko lewy przód. Przez całą noc czasami zejdzie o poziom, ale nie zawsze. Czasami podczas jazdy. Może gdy go mocniej bujnie przy przyspieszaniu i hamowaniu (zazwyczaj jeżdżę na 3 poziomie), ale szczerze mówiąc, nie jestem pewny czy to przez to, czy po prostu po iluś godzinach dopompowuje i po prostu trafia, że akurat jadę autem, a nie przy odpaleniu. Czasami dzieje się też dziwna rzecz i po odpaleniu kilka sekund i gasną mi diody na przełącznikach zawieszenia. Ponowne odpalenie auta rozwiązuje problem.
Najpierw muszę rozwiązać problem z turbo i biorę się za miechy ...
[ Dodano: 2015-06-26, 22:10 ]
Kolejne 3dni w warsztacie rozwiązały kilka problemów.
Elektronika do czujników EGT od forumowego specjalisty zbig_wwl wyeliminowała błędy wysokiej temperatury spalin (17866), natomiast nieprawidłowe działanie turbin (17965) wynikało z nieszczelności układu.
Uszkodzona część jak na zdjęciu:
Czy ktoś może polecić dobrych gazowników w okolicy Lublina?
[ Dodano: 2015-07-09, 08:58 ]
Zdjęcia wnętrza:
i jeszcze kilka całości po woskowaniu
@patryks: opada tylko lewy przód. Przez całą noc czasami zejdzie o poziom, ale nie zawsze. Czasami podczas jazdy. Może gdy go mocniej bujnie przy przyspieszaniu i hamowaniu (zazwyczaj jeżdżę na 3 poziomie), ale szczerze mówiąc, nie jestem pewny czy to przez to, czy po prostu po iluś godzinach dopompowuje i po prostu trafia, że akurat jadę autem, a nie przy odpaleniu. Czasami dzieje się też dziwna rzecz i po odpaleniu kilka sekund i gasną mi diody na przełącznikach zawieszenia. Ponowne odpalenie auta rozwiązuje problem.
Najpierw muszę rozwiązać problem z turbo i biorę się za miechy ...
[ Dodano: 2015-06-26, 22:10 ]
Kolejne 3dni w warsztacie rozwiązały kilka problemów.
Elektronika do czujników EGT od forumowego specjalisty zbig_wwl wyeliminowała błędy wysokiej temperatury spalin (17866), natomiast nieprawidłowe działanie turbin (17965) wynikało z nieszczelności układu.
Uszkodzona część jak na zdjęciu:
Czy ktoś może polecić dobrych gazowników w okolicy Lublina?
[ Dodano: 2015-07-09, 08:58 ]
Zdjęcia wnętrza:
i jeszcze kilka całości po woskowaniu
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Zajmij się tym miechem z którego ucieka Ci powietrze, bo wpędzisz się w dodatkowe niemałe koszta, w postaci wymiany kompresora
Moja rada, jeździj na drugim poziomie a nie trzecim jak dotychczas
Dekielki, mi też zapierniczyli takie same, jakaś zaraza normalnie Na szczęście z tych felg korzystam tylko w zimie
Gratki fajnego autka
Moja rada, jeździj na drugim poziomie a nie trzecim jak dotychczas
Dekielki, mi też zapierniczyli takie same, jakaś zaraza normalnie Na szczęście z tych felg korzystam tylko w zimie
Gratki fajnego autka
Lektor.
Dzięki za radę. Na 2 poziomie to jak inne auto wygląda i jeździ . No, ale chyba masz racje. Póki miechów nie zrobię to nie ma co katować kompresora.
Może ma ktoś jakiś pomysł na zabezpieczenie tych dekielków? Kupić kolejny komplet za 400pln i co dziennie sprawdzać czy nie ukradli znowu to ja dziękuję, a bez wygląda to średnio ...
Może ma ktoś jakiś pomysł na zabezpieczenie tych dekielków? Kupić kolejny komplet za 400pln i co dziennie sprawdzać czy nie ukradli znowu to ja dziękuję, a bez wygląda to średnio ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
Dzwoniłem do Adama Rogowskiego (5500pln) i do Warsztatowni(4500pln) jako najczęściej polecanych. Niestety terminy zaczynają się od września i to mnie trochę zniechęca, bo za 2tygodnie jadę na wakacje i fajnie by było od razu zaoszczędzić większą kwotę.
Serwis Planiplastic(3500pln) ma dobry termin. Opinie są różne na ich temat w internecie. Słyszał ktoś coś o nich?
Serwis Planiplastic(3500pln) ma dobry termin. Opinie są różne na ich temat w internecie. Słyszał ktoś coś o nich?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Jutro rano jade do jeszcze innego serwisu. Zobaczymy co mi tam powiedza. Termin maja na ten tydzien. Pospisywalem sobie rozne konfiguracje zestawu lpg jakie wyszukalem na forach, wiec mniej wiecej wiem o co pytac. Niestety warsztatownia ma terminy na drugi tydzien wrzesnia, a do tego czasu moge zaoszczedzic ponad 1400pln jezdzac na lpg ... no ale dobrze sie jeszcze zastanowie, bo to zawsze ryzyko zrobic jakas fuszerke.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga