
[ BPJ 2.0 170 KM] Olej, końcówki wydechu
Z końcówkami wydechu mam podobnie, tyle tylko, że w mojej opinii to woda z sadzą... Swoją drogą zbiera się tego stosunkowo dużo, ale moje auto robi krótkie przebiegi. Oleju bierze mi minimalnie - 200-300ml/2000 km., ale 3000 km wcześniej wymieniałem pierscienie, uszczelniacze i uszczelniałem turbinę, bo dymił i spalał 600-700 ml /1000km. Teraz jest ok.
Kolego jaki koszt wymiany pierścieni? Pytam, bo bierze mi dużo oleju. Podobno można reklamować te pierścienie i duże zużycie oleju w ASO Audi. Czy ktoś próbował?Gagatek pisze:Z końcówkami wydechu mam podobnie, tyle tylko, że w mojej opinii to woda z sadzą... Swoją drogą zbiera się tego stosunkowo dużo, ale moje auto robi krótkie przebiegi. Oleju bierze mi minimalnie - 200-300ml/2000 km., ale 3000 km wcześniej wymieniałem pierscienie, uszczelniacze i uszczelniałem turbinę, bo dymił i spalał 600-700 ml /1000km. Teraz jest ok.
[ Dodano: 2015-07-09, 07:18 ]
Pytałem w serwisie o duże zużycie oleju. Otrzymałem odpowiedź, że może być problem z odmą i żeby zacząć od jej wymiany.
Czy na uruchomionym silniku przy otwieraniu korka wlewu oleju powinien być trochę zassany, czy przeciwnie, nie zassany?
- stinger
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 783
- Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie
Masz ewidentnie odme do wymiany.vanx pisze:Pytałem w serwisie o duże zużycie oleju. Otrzymałem odpowiedź, że może być problem z odmą i żeby zacząć od jej wymiany.
Czy na uruchomionym silniku przy otwieraniu korka wlewu oleju powinien być trochę zassany, czy przeciwnie, nie zassany?
Zmartwie Cie że z mojego doświadczenia nie ma ona wpływu na zużywanie oleju