Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BPJ 2.0 170 KM] Olej, końcówki wydechu

Silniki benzynowe
Denly
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 20 wrz 2014, 07:34
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Denly » 13 gru 2014, 19:12

vagTDI, Nie, przy wlewie oleju suchutko, może korek Ci przepuszcza? Kolega miał taki przypadek, że uszczelka korka wlewu była do wymiany, dlatego wymienił cały korek i po problemie :)

Gagatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 16 lip 2014, 10:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Gagatek » 26 gru 2014, 14:47

Z końcówkami wydechu mam podobnie, tyle tylko, że w mojej opinii to woda z sadzą... Swoją drogą zbiera się tego stosunkowo dużo, ale moje auto robi krótkie przebiegi. Oleju bierze mi minimalnie - 200-300ml/2000 km., ale 3000 km wcześniej wymieniałem pierscienie, uszczelniacze i uszczelniałem turbinę, bo dymił i spalał 600-700 ml /1000km. Teraz jest ok.

vanx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 08 sty 2015, 21:56
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: vanx » 09 lip 2015, 07:18

Gagatek pisze:Z końcówkami wydechu mam podobnie, tyle tylko, że w mojej opinii to woda z sadzą... Swoją drogą zbiera się tego stosunkowo dużo, ale moje auto robi krótkie przebiegi. Oleju bierze mi minimalnie - 200-300ml/2000 km., ale 3000 km wcześniej wymieniałem pierscienie, uszczelniacze i uszczelniałem turbinę, bo dymił i spalał 600-700 ml /1000km. Teraz jest ok.
Kolego jaki koszt wymiany pierścieni? Pytam, bo bierze mi dużo oleju. Podobno można reklamować te pierścienie i duże zużycie oleju w ASO Audi. Czy ktoś próbował?

[ Dodano: 2015-07-09, 07:18 ]
Pytałem w serwisie o duże zużycie oleju. Otrzymałem odpowiedź, że może być problem z odmą i żeby zacząć od jej wymiany.

Czy na uruchomionym silniku przy otwieraniu korka wlewu oleju powinien być trochę zassany, czy przeciwnie, nie zassany?

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 783
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 09 lip 2015, 07:25

vanx pisze:Pytałem w serwisie o duże zużycie oleju. Otrzymałem odpowiedź, że może być problem z odmą i żeby zacząć od jej wymiany.

Czy na uruchomionym silniku przy otwieraniu korka wlewu oleju powinien być trochę zassany, czy przeciwnie, nie zassany?
Masz ewidentnie odme do wymiany.
Zmartwie Cie że z mojego doświadczenia nie ma ona wpływu na zużywanie oleju

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja