Widzisz kolego niektórzy widzą troche wiecej, grupa 003 , sprawdz dokładnie szczelność tych węzyków co pisałem i reszty dolotu, komp nie ma kontroli nad turbinami przez zaworek n75 dlatego zamyka przepustnice.szydera pisze:Nie wiem czy kolega czytał jak wykonać dynamicznie logi albo się droga skończyła. Poza tym gdzie widać przymkniecie przepustnicy? Z błędów owszem jest przeladowanie ale widac to by było w 115 kanale w 118 widac że zawór n74 w pełni otwiera gruszki ja to przynajmniej tak interpretuje. Napewno to przeplywka zaniża wartości po przy 0,7 bara to powinno być min 200g/s a raczej ja tak mam.
[AJK 2.7 230 KM] Brak mocy, zapalony check.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit