Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ARE 2.7 250 KM] Mam prośbę o interpretacje/diagnozę błędow

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Kosmy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 07 sty 2015, 18:13
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Pomorskie

[ARE 2.7 250 KM] Mam prośbę o interpretacje/diagnozę błędow

Post autor: Kosmy » 08 lip 2015, 11:45

Witam mam już samochód "cały" miesiąc i koniec z zachwytem trzeba brać się za usuwanie walkę z błędami jakie wywala VAG
1) 17887 - Brake Boost Vacuum System Mechanical Failure P1479 - 35-00

2) 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00

3) 17537 Fuel Trim; Bank 2 (Multi) System too Rich P1129-35-00

4) 17535 - Fuel Trim; Bank 1 (Multi) System too Rich P1127 - 35-00

01119 - Gear Recognition Signal 35-10 -- Intermittent nie aktualny po przeczyszczenie wtyczki od skrzyni błąd sie już nie pojawia

I jeden upierdliwy ale czysto mechaniczny (to moje zdanie) odgłos ocierania się jeden mechanik mówił łożysko tył - wymienione ale hałas został drugi mówi przód łożysko wymienione razem z przegubem hałas został wg mnie to nie łożysko bo łożysko uszkodzone szumi ale nie ma uderzeń (chyba że pęknie któraś z bieżni) mam krzywą (trochę) tarcze hamulcowa tył i jak samochód na podnośniku to przy kręceniu kołem jest takie ocieranie co 360 stopni ale jak samochód zejdzie z podnośnika i dopóki mocniej nie zahamuje to jest cisza po mocniejszym naciśnięciu na hamulec dźwięk wraca czy tarcza może powodować taki hałas czy raczej co innego? <okok> Tu chyba został zdiagnozowany po wizycie w warsztacie i przejażdżce z szefem padło że to łożysko w podporze siada sama podpora (guma) jest dobra bo nie powoduje jeszcze bicia podpory

[ Dodano: 2015-07-08, 11:45 ]
Czyżby nie było chętnych do podpowiedzi?? <zalamka>
wygląda na to że pomoc to sobie sam bedę udzielał szukam na różnych forach jak sie uda porada to wpisuję ale i tak stokrotne dzięki że już tylu forumowiczów przejrzało <brawo>

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 08 lip 2015, 22:37

17887/ P1479/005241 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure

Possible Causes
## Fuse(s) faulty ## if the blade wheel (rotor) in the vacuum pump is stuck, most probably a fuse will burn

## Hoses from/to Brake Boost Vacuum Pump faulty
## Brake Boost Vacuum Pump faulty ## the blade wheel (rotor) in the vacuum pump is stuck


Possible Solutions
## Check / replace fuses ## check if the blade wheel (rotor) of the vacuum pump is stuck, otherwise the fuse will burn again

## Check Hoses from/to Brake Boost Vacuum Pump
## Check Brake Boost Vacuum Pump ## check if blade wheel (rotor) is stuck
## Perform Output Test
## Perform Short Trip in Basic Settings. Group 008 is commonly the self test for this system and may be activated Key On, Engine Off. If needed activate basic settings using [On/Off/Next] and pump the brake pedal.

17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Possible Symptoms
## Reduced power output
## Limp mode

Possible Causes
## Boost Pressure too High
## Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
## Charger Pressure Control defective ## VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck

## Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions
## Check Hoses/Pipes to/between Components
## Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
## Check / Clean / Replace Charge Pressure Control ## Check / Clean mechanism for variable nozzles

Natomiast pozostałe błędy świadczą o zbyt bogatej mieszance pod obciążeniem. W pierwszej kolejności zajmij się błędem od ciśnienia - zrób logi dynamiczne odpowiednich grup to ktoś pomoże :)

Kosmy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 07 sty 2015, 18:13
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Kosmy » 09 lip 2015, 07:59

Dzięki za pomoc postaram się sprawdzić, w Niedzielę idzie do zagazowania to będzie okazja posprawdzać ten punk z turbinami zgodnie z sugestią w którymś z przeglądanych postów sprawdziłem omomierzem czujnik N75 i wykazywało że jest sprawny

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 09 lip 2015, 12:57

Zanim oddasz do zagazowania to zrób porządek z autem, bo w przeciwnym wypadku, błędzie płacz, że gaz to zło i zaczniesz tworzyć milion wątków z problemami. Doprowadzisz na benzynie do ładu to wtedy dopiero gazuj.

Kosmy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 07 sty 2015, 18:13
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Kosmy » 09 lip 2015, 14:23

Dzięki Gosia (trochę dziwne zainteresowanie u kobiety ale popieram) mój gazownik to spec od szóstek (silniki) i dostanie wszystkie uwagi które musi poprawić nim wstawi gaz dlatego zbieram informacje by przekazać jak najwięcej info by nic nie przegapić dostaje "furę" na trzy dni by mieć czas na ogarniecie wszystkiego łącznie z dobrym wystrojeniem gazu

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 09 lip 2015, 14:33

No trochę <milczek> ;)

Wiesz, spec specem, natomiast auto ewidentnie Ci przeładowuje i leje na bogato, więc albo nieszczelność, albo coś innego i to będzie ciężko wystroić, aby chodziło prawidłowo (skoro błędy wracają). Zrób logi dynamiczne grup: 002+115+118, 032+033, 090+093. Dodatkowo możesz zrobić statyczne 002+032+033, 090+093. Przed robieniem logów nie kasuj błędów. Jeśli się pomyliłam z grupami to niech ktoś mnie poprawi <okok>

Kosmy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 07 sty 2015, 18:13
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Kosmy » 15 lip 2015, 08:32

Mazdomania pisze:No trochę <milczek> ;)

Wiesz, spec specem, natomiast auto ewidentnie Ci przeładowuje i leje na bogato, więc albo nieszczelność, albo coś innego i to będzie ciężko wystroić, aby chodziło prawidłowo (skoro błędy wracają). Zrób logi dynamiczne grup: 002+115+118, 032+033, 090+093. Dodatkowo możesz zrobić statyczne 002+032+033, 090+093. Przed robieniem logów nie kasuj błędów. Jeśli się pomyliłam z grupami to niech ktoś mnie poprawi <okok>
Z całym szacunkiem do Twojej profesjonalnej wypowiedzi ale oświeć ,mnie albo daj namiary gdzie mogę zdobyć potrzebna wiedzę ale pojęcie moje na temat 002 032 itd to trochę pobrzmiewa jak język Chiński co do bloków 002 i 032 to co nieco dowiedziałem sie na YouTobe ale i tak to jest za mało by móc zrobić te logi chociaż coś mi się udało ale nie wiem czy o to chodzi (dałem nowy post na diagnostyce vag)

[ Dodano: 2015-07-15, 08:32 ]
Znalazł sie powód przeładowania turbin trójnik na przepustnicy pęknięty pytanie skąd szybko w okolicy Sopotu wziąźć ? pomocy

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 15 lip 2015, 09:18

Jeśli ma być szybko to motoryzacyjny lub szrot. W ostateczności jak nic nie znajdziesz to skleić go, ale nie jest to najlepsze rozwiązanie.

sobe5251
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 19 cze 2014, 20:38
Lokalizacja: Myślibórz

Post autor: sobe5251 » 15 lip 2015, 09:54

W motoryzacyjnym raczej nie dostaniesz, najprędzej serwis albo sid.

Kosmy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 07 sty 2015, 18:13
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Kosmy » 15 lip 2015, 10:57

Już zamówiłem jutro po 9 odbiór koszt około 65 zł i nówka a na allegro śpiewają 100 za używkę <nerwus>

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 15 lip 2015, 11:45

Trójnik tylko z ASO, bo najtaniej <rotfl>
Masz chipa? Jesli tak, Na twoim miejscu pomyślałbym o silikonowym trójniku.

Kosmy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 07 sty 2015, 18:13
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Kosmy » 15 lip 2015, 22:41

Nie mam chipa i w moim przekonaniu nie jest mi potrzebny <lol>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl