Co tu sie dziwić jak sie widzi takie golasy że aż żal, zwykłe lampy, kierownica bez multi, ubogie mmi i czerwony fis, to chyba wersje dla bezrobotnych Turków w niemczech wypuszczali.jarecki01 pisze:Ło matko,a co to za model w tym roczniku bez tempa? Aż trudno uwieżyc że audi chce za to dopłatyslawo40 pisze:Szanowni koledzy. Wszędzie mowa o doposażeniu A6 w tempomat do rocznika 2007. Ja mam A6 4F 2.7TDI z 2010 i nigdzie nie mogę znaleźć informacji czy doposażenie tego modelu w tempomat jest w ogóle możliwe. Mam kierownicę multi super wyposażenie ale brak tempo. Proszę o info czy jest to możliwe, a może ktoś by się podjoł takiej operacji.
[A6 C6] tempomat dolozenie
Re: Tempomat
Koledzy,
Zgodnie z Waszymi wskazówkami postanowiłem dołożyć tempomat w A6 C6 2.4 BDW
i teraz tak:
-manetka zamontowana - jakiś zamiennik na allegro za kilkadziesiat zł
-kabelek podciągnięty (5 pin sterownika kiery do 10 pinu( kabelek niebiesko-zielony) białej wtyki na podszybiu od strony kierowcy)
-kodowanie silnika zrobione - zaakceptował 09 na przedostatnim bajcie (+1 bo GRA i +8 bo hak)
Problem mam jednak z kodowaniem sterownika kolumny kierownicy, tj. chcę wpisać "2" na przedostatniej pozycji i wyskakuje mi błąd "error 31 - out of range". Dodatkowo mam też błąd module silnika: "powertrain data bus: missing message from steering wheel electronics"
Pytania:
-czy problemem może być wersja sterownika kolumny kiery (wg vcds to 4F0 953 549)?
-jak sprawdzić czy kabel jest dobrze pociągnięty? jakie napięcie powinno być przy jakich ustawieniach wajchy tempomatu?
Macie jakieś pomysły co z tym fantem zrobić?
@admin - sorki za powielenie postu na viewtopic.php?t=22010&postdays=0&postor ... &start=135
Zgodnie z Waszymi wskazówkami postanowiłem dołożyć tempomat w A6 C6 2.4 BDW
i teraz tak:
-manetka zamontowana - jakiś zamiennik na allegro za kilkadziesiat zł
-kabelek podciągnięty (5 pin sterownika kiery do 10 pinu( kabelek niebiesko-zielony) białej wtyki na podszybiu od strony kierowcy)
-kodowanie silnika zrobione - zaakceptował 09 na przedostatnim bajcie (+1 bo GRA i +8 bo hak)
Problem mam jednak z kodowaniem sterownika kolumny kierownicy, tj. chcę wpisać "2" na przedostatniej pozycji i wyskakuje mi błąd "error 31 - out of range". Dodatkowo mam też błąd module silnika: "powertrain data bus: missing message from steering wheel electronics"
Pytania:
-czy problemem może być wersja sterownika kolumny kiery (wg vcds to 4F0 953 549)?
-jak sprawdzić czy kabel jest dobrze pociągnięty? jakie napięcie powinno być przy jakich ustawieniach wajchy tempomatu?
Macie jakieś pomysły co z tym fantem zrobić?

@admin - sorki za powielenie postu na viewtopic.php?t=22010&postdays=0&postor ... &start=135
Mam ten sam silniczek co Ty i nie musiałem zmieniać sterownika kolumny, jeśli wszystko masz ok to po zakodowaniu musi działać (ja walczyłem pół roku) dopiero z pomocą kolegi z forum udało się namierzyć usterkę (brak styku w kostce). Do kodowania polecam poszukać kogoś z VAS-em, będzie łatwiej szybciej i prościej. Tutaj jak na moją wiedzę to ewidentnie brak poprawnego kodowania sterownika kiery.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
Postanowiłem dołożyć sobie tempomat ( i dodatkowo manetkę do sterowania fisem ), jak na razie założyłem manetki, przerobiłem dolną obudowę ( nie mogłem nigdzie kupić w moim kolorze), podpiąłem wtyk w kostkę przy kierownicy i wyciągnąłem kabelek do puchy pod maską... i tu stanąłem bo:
- widzę białą wtyczkę i jest taki kabelek ale nie wiem na 100% czy to to
[ Dodano: 2015-07-06, 17:49 ]
Ponawiam pytanie. Nikt nie potrafi powiedzieć czy to ta kostka i ten kabelek??
- widzę białą wtyczkę i jest taki kabelek ale nie wiem na 100% czy to to
[ Dodano: 2015-07-06, 17:49 ]
Ponawiam pytanie. Nikt nie potrafi powiedzieć czy to ta kostka i ten kabelek??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 156
- Rejestracja: 04 kwie 2014, 19:49
- Imię: patryk
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Somonino/Borcz
witam mam problem z tempomatem nie działa mi już jak kupiłem samochód licznik obsługuje tempomat vag widzi manetkę bo reaguje na wciskanie jej wydaje mi się że kodowania są przestawione jak po sprawdzać vagiem że wszystko jest okej ktoś mówił ze sterowniku trzeba zakodować
[ Dodano: 2015-09-30, 20:51 ]
może jakiś czujnik walnięty jest
[ Dodano: 2015-09-30, 20:51 ]
może jakiś czujnik walnięty jest
jest 3.0 tdi bmk s-line i to co zawsze mi się marzyło quattro
licznik q7 2014 wersji PL
zmiana klimatronika
było 2.0 tdi blb
mody
licznik q7 2011r.
zmiana dekorów
s-line wewnętrzne
zmiana wewnątrz na led
licznik q7 2014 wersji PL
zmiana klimatronika
było 2.0 tdi blb
mody
licznik q7 2011r.
zmiana dekorów
s-line wewnętrzne
zmiana wewnątrz na led
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 156
- Rejestracja: 04 kwie 2014, 19:49
- Imię: patryk
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Somonino/Borcz
u mnie tempo zrobione zakodowany w sterowniku silniku i wymieniony czujnik on jest płaski w obudowie i ma swoje miejsce i wszystko śmiga
jest 3.0 tdi bmk s-line i to co zawsze mi się marzyło quattro
licznik q7 2014 wersji PL
zmiana klimatronika
było 2.0 tdi blb
mody
licznik q7 2011r.
zmiana dekorów
s-line wewnętrzne
zmiana wewnątrz na led
licznik q7 2014 wersji PL
zmiana klimatronika
było 2.0 tdi blb
mody
licznik q7 2011r.
zmiana dekorów
s-line wewnętrzne
zmiana wewnątrz na led
- casper
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 254
- Rejestracja: 05 paź 2008, 21:51
- Imię: Kacper
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Poznań
witam
koledzy jakimi srubkami mocowana jest obudowa kierownicy? bo nie widac lebkow a sa dosc gleboko
koledzy jakimi srubkami mocowana jest obudowa kierownicy? bo nie widac lebkow a sa dosc gleboko
Te cztery pierścienie sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
---------------------
Bylo:
audi 80 B3 1.6td
audi A6 C4 2.5tdi AEL
mercedes w202 2.5td
Jest:
audi A6 C6 2.7tdi BPP
Chevrolet Camaro 5.7 Z28 1994r.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 575
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
casper, Są tam bardzo małe torxy, chyba nr 7. Musisz mieć cienki i długi śrubokręt.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 sty 2016, 18:59
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZCH
Dzisiaj chciałem założyć tempomat, wszystko ładnie pasuje demontaż, montaż, nie założyłem tyko przewodu ( z braku końcówek, założę jak przyjdą piny). Wszystko wykonałem jak w tym poście tu autorstwa kolegi fahur. Po podłączeniu z powrotem klemy- i przekręceniu stacyjki nie mogę odpalić auta. Włączyłem Vaga i wyskoczyło mi bardzo dużo błędów, w różnych sterownikach. Całkowity brak komunikacji ze sterownikiem od automatycznej skrzyni biegów. Co mogło pujść nie tak?
Problem rozwiązany, nie do końca włożona biała wtyczka na podszybiu.
Problem rozwiązany, nie do końca włożona biała wtyczka na podszybiu.
Witam Kolegow
Wiem ze temat juz pare razy poruszany
Bdw2.4 mam ten sam problem co mozi89
Problem mam jednak z kodowaniem sterownika kolumny kierownicy, tj. chcę wpisać "2" na przedostatniej pozycji i wyskakuje mi błąd "error 31 -
Pytanie czy wystarczy wymienic modul kierownicy
4F0 953 549) na 4F0953549A I wtedy wszystko ladnie pojdzie czy to jesjest zwiazane z innym problemem
Dziekuje I Pozdrawiam
Wiem ze temat juz pare razy poruszany
Bdw2.4 mam ten sam problem co mozi89
Problem mam jednak z kodowaniem sterownika kolumny kierownicy, tj. chcę wpisać "2" na przedostatniej pozycji i wyskakuje mi błąd "error 31 -
Pytanie czy wystarczy wymienic modul kierownicy

4F0 953 549) na 4F0953549A I wtedy wszystko ladnie pojdzie czy to jesjest zwiazane z innym problemem
Dziekuje I Pozdrawiam
Pozdro T.