[ ARJ 2.4 165 KM] Koszt uszczelnienia silnika
[ ARJ 2.4 165 KM] Koszt uszczelnienia silnika
Witam. Szukałem ale nie mogę znaleźć. Ile wyniecie całkowity koszt uszczelnienia silnika wszystkie uszczelki + robota.
I ile wyniesie uszczelnienie głowic z planowaniem
I ile wyniesie uszczelnienie głowic z planowaniem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Ja u siebie zmieniałem 2x uszczelki pod napinaczem 2x zaślepka wałka rozrządu oraz uszczelki pod pokrywami zaworów erling. Koszt 300 zł, robocizna darmowa ponieważ zrobiłem to osobiście.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Nie mam pojęcia nie robiłem pod głowicą u mnie jest szczelnie wszystko 

Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
Kolega ja robiłem 2 tyg temu glowice w ASN, przy okazji zrobilem wszystkie uszczelniacze zaworowe, zału, i inne, plus oczywiscie planowanie łowicy. Tanio nie jest i to oczywiscie przez sciaganie i planowanie glowic, sama uszczelka glowicy u mnie kosztowała 170, ja zapłaciłem ponad 2tys, ale u CIebie bedzie taniej, lecz ponad 1000 zł napewewno wyjdzie.
Mi mechanik zaproponował wymianę wszystkich gum i węży i uszczelnienie wszystkiego jak bozia przykazała za 3500 PLN. Dużo czy mało? Powiedział, że wyciągnie silnik i wymieni wszystkie uszczelki pierścienie i sparciałe gumy i węże + odma i ezektor ogólnie cały układ oprócz uszczelek pod głowicą.
Jest sens? cena trochę wysoka
Jest sens? cena trochę wysoka

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 64
- Rejestracja: 26 sty 2015, 23:49
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2015
- Moje auto: S6 C7
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 4.2 ARS 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Giżycko
Ale to wszedzie Ci tak sie leje ze az tak musisz wszystko uszczelniac?
Nie lepiej zlokalizowac wycieki i wymieniac to co walniete? Na pewno mniejszy koszt.
Wszystkie uszczelnianie wiec bedzie wymienial uszczelniacze wału, tak? to przy okazji bedzie robil rozrzad nowy rozrzad? Ciezko ocenic czy to duzo czy malo bo tak naprawde " wszystkie uszczelki" to pojecie wzgledne. Uszczelacze zaworowe to tez uszczelki. Tez bedzie robil?
Nie lepiej zlokalizowac wycieki i wymieniac to co walniete? Na pewno mniejszy koszt.
Wszystkie uszczelnianie wiec bedzie wymienial uszczelniacze wału, tak? to przy okazji bedzie robil rozrzad nowy rozrzad? Ciezko ocenic czy to duzo czy malo bo tak naprawde " wszystkie uszczelki" to pojecie wzgledne. Uszczelacze zaworowe to tez uszczelki. Tez bedzie robil?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 14 wrz 2014, 20:21
- Lokalizacja: Hilgertshausen-Tandern
Panowie moglby ktos sie wypowiedziec na temat tego wycieku za cholere nie wiem dokladnie skad cieknie a termin do mechanika na 99% ten tydzien. Podaje strone bo po prostu nie chce mi sie znow to samo pisac i zdjecia wklejac:P Tam troche bardziej opisane jest. Przewody z odmy i odma nowa, uszczelki z klawiatury tez nowe wszystkie 4.
VAG 4Ever!!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 64
- Rejestracja: 26 sty 2015, 23:49
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2015
- Moje auto: S6 C7
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 4.2 ARS 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Giżycko
Jezeli chodzi o ten duzy bialy ptostokat to mam to samo kolego, jest to uszczelka od kolektora dolotowego, rury czarnej, idaca do przepustnicy, ja juz mam zamowiona z aso za 50 zl. Jak reka wymacam to zawsze pod nia jest jakby skroplony olej, czemu cieknie? dwie opcje. Do tego plastiku doprowadzony jes przewod od odmy. Wiec albo odmą daje tam olej. Albo olej wali z uszczelniaczy zaworowych w dolot co jest mniej prawdopodobne. Latwo sie to rozkreca i czysci. Jedna sruba tylko od przpustnicy. Widzisz ja na zdjeciach, z gory odpinasz tylko czujnik od temp i odkrecasz srube od tej plytki ca sa zawory od sai i od zmiennego dolotu i wyciagasz plastik razem z uszczelka. Srube masz na 6 i 7 zdjeciu. Po srodku musisz ja przytzymac kluczem plaskim zeby cala CI sie nie obracała.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 14 wrz 2014, 20:21
- Lokalizacja: Hilgertshausen-Tandern
Dzieki za odpowiedz, zamowie ta uszczelke i ja wymienie mam nadzieje ze sie to uda i ze juz nie bedzie cieknac bo to jest istna katastrofa na 1000km niecale, z max na bagnecie (tak wiem nie leje sie na maksa ale mialem trase do zrobienia) to po trasie pokazalo na bagnecie polowe
masakra... czyli jest to do ogarniecia w warunkach garazowych :P A co do skroplonego oleju, tak jak pod tym macalem reka to bardzo duzo oleju tam bylo..

VAG 4Ever!!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 64
- Rejestracja: 26 sty 2015, 23:49
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2015
- Moje auto: S6 C7
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 4.2 ARS 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Giżycko
Nie chce Cie martwic ale opcje mam taka sama. Ze po trasie mi wpieprza tony oleju, Ostatnio po 250 km pol miarki wiec jakies 0.5 L. Sama uszczelka nie sprawi tego ze przestanie Ci go brac, bo to jest tylko uszczelka polaczenia miedzy kolektorem a przepustnica, radze skupic sie na tym czemu tam jest olej. Sa dwie możliwosci - albo odma albo uszczelniacze zaworowe i wali olej w dolot, sama wymiana tej uszczelki nie sprawi ze przestanie brac olej, jedynie sprawi to ze olej nie bedzie sie wylewal z dolotu na zewnatrz ale wciaz go bedzie bral zakladajac ze go tyle bierze tamtedy a nie przez pierscionki.Bex pisze:Dzieki za odpowiedz, zamowie ta uszczelke i ja wymienie mam nadzieje ze sie to uda i ze juz nie bedzie cieknac bo to jest istna katastrofa na 1000km niecale, z max na bagnecie (tak wiem nie leje sie na maksa ale mialem trase do zrobienia) to po trasie pokazalo na bagnecie polowemasakra... czyli jest to do ogarniecia w warunkach garazowych :P A co do skroplonego oleju, tak jak pod tym macalem reka to bardzo duzo oleju tam bylo..
Do końca to nie wiem.de_never pisze:Ale to wszedzie Ci tak sie leje ze az tak musisz wszystko uszczelniac?
Nie lepiej zlokalizowac wycieki i wymieniac to co walniete? Na pewno mniejszy koszt.
Wszystkie uszczelnianie wiec bedzie wymienial uszczelniacze wału, tak? to przy okazji bedzie robil rozrzad nowy rozrzad? Ciezko ocenic czy to duzo czy malo bo tak naprawde " wszystkie uszczelki" to pojecie wzgledne. Uszczelacze zaworowe to tez uszczelki. Tez bedzie robil?

Jestem z Legnicy i nie znam innego zaufanego mechanika jeśli chodzi o moją niunię, a ten jest na prawdę porządny i solidny. Chociaż nie jest tanie to pewne.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 64
- Rejestracja: 26 sty 2015, 23:49
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2015
- Moje auto: S6 C7
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 4.2 ARS 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Giżycko
Czyli to wychodzi jakis 2l/10k to nie jest duzo. Umyj moze jakos silnik, sprobuj z mechanikiem zlokalizowac gdzie cieknie. Bez sensu pchac sie w takie koszta, a samych takich uszczelnien i mijsc dzie moze ciec w tym aucie jest sporo. Takie na szybko to zaslepki walkow, Czujniki walkow, uszczelki pokryw zaworow, uszczelki od fazatorow, miska dolna. gorna, wyjsice ze skrzyni kodrobej odmy( trzeda caly dolot odkrecic), simeringi na wale z przodu i z tylu. I pewnie jeszcze wiele wiele tego. Odme i ezektor wymieniales/sprawdzales? ludzie pisza ze czasami po wymianie bo bylo zapchane nie cieknie w ogole ( u mnie cieklo mimo sprawnej odmy z pokryw) test z kartka robiles?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 14 wrz 2014, 20:21
- Lokalizacja: Hilgertshausen-Tandern
Sam silnik nie zre mi oleju, mi go wywala na zewnatrz uszczelki z klawiatury 4 wymienione, przewody odmy nowe miesiac temu kupione i odma nowa, ezektor wyglda sucho i nie wydaje sie na zepsuty, zostaje opcja ze wywalilo mi uszczelke zobacze jutro na 19 mam termin do mechanika to sie dowiem 

VAG 4Ever!!!