Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ ARJ 2.4 165 KM] Koszt uszczelnienia silnika

Silniki benzynowe
lpiatek

[ ARJ 2.4 165 KM] Koszt uszczelnienia silnika

Post autor: lpiatek » 20 lut 2012, 21:03

Witam. Szukałem ale nie mogę znaleźć. Ile wyniecie całkowity koszt uszczelnienia silnika wszystkie uszczelki + robota.
I ile wyniesie uszczelnienie głowic z planowaniem

piotrek24dm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 456
Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
Imię: Piotr
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Króżewniki

Post autor: piotrek24dm » 20 lut 2012, 21:56

Ja u siebie zmieniałem 2x uszczelki pod napinaczem 2x zaślepka wałka rozrządu oraz uszczelki pod pokrywami zaworów erling. Koszt 300 zł, robocizna darmowa ponieważ zrobiłem to osobiście.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html

lpiatek

Post autor: lpiatek » 21 lut 2012, 08:03

A jak jest z tymi uszczelkami pod głowicę?

piotrek24dm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 456
Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
Imię: Piotr
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Króżewniki

Post autor: piotrek24dm » 21 lut 2012, 10:43

Nie mam pojęcia nie robiłem pod głowicą u mnie jest szczelnie wszystko :)
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html

marmi29
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 04 sty 2012, 09:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marmi29 » 21 lut 2012, 21:27

Kolega ja robiłem 2 tyg temu glowice w ASN, przy okazji zrobilem wszystkie uszczelniacze zaworowe, zału, i inne, plus oczywiscie planowanie łowicy. Tanio nie jest i to oczywiscie przez sciaganie i planowanie glowic, sama uszczelka glowicy u mnie kosztowała 170, ja zapłaciłem ponad 2tys, ale u CIebie bedzie taniej, lecz ponad 1000 zł napewewno wyjdzie.

lpiatek

Post autor: lpiatek » 22 lut 2012, 08:59

Ok dzięki za info .

mrkid1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 22 mar 2014, 09:04
Lokalizacja: Legnica

Post autor: mrkid1 » 01 lip 2015, 20:54

Mi mechanik zaproponował wymianę wszystkich gum i węży i uszczelnienie wszystkiego jak bozia przykazała za 3500 PLN. Dużo czy mało? Powiedział, że wyciągnie silnik i wymieni wszystkie uszczelki pierścienie i sparciałe gumy i węże + odma i ezektor ogólnie cały układ oprócz uszczelek pod głowicą.
Jest sens? cena trochę wysoka ;)

de_never
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 26 sty 2015, 23:49
Imię: Dawid
Rocznik: 2015
Moje auto: S6 C7
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 4.2 ARS 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: de_never » 04 lip 2015, 18:57

Ale to wszedzie Ci tak sie leje ze az tak musisz wszystko uszczelniac?
Nie lepiej zlokalizowac wycieki i wymieniac to co walniete? Na pewno mniejszy koszt.
Wszystkie uszczelnianie wiec bedzie wymienial uszczelniacze wału, tak? to przy okazji bedzie robil rozrzad nowy rozrzad? Ciezko ocenic czy to duzo czy malo bo tak naprawde " wszystkie uszczelki" to pojecie wzgledne. Uszczelacze zaworowe to tez uszczelki. Tez bedzie robil?

Bex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 14 wrz 2014, 20:21
Lokalizacja: Hilgertshausen-Tandern

Post autor: Bex » 04 lip 2015, 19:54

Panowie moglby ktos sie wypowiedziec na temat tego wycieku za cholere nie wiem dokladnie skad cieknie a termin do mechanika na 99% ten tydzien. Podaje strone bo po prostu nie chce mi sie znow to samo pisac i zdjecia wklejac:P Tam troche bardziej opisane jest. Przewody z odmy i odma nowa, uszczelki z klawiatury tez nowe wszystkie 4.
VAG 4Ever!!!

de_never
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 26 sty 2015, 23:49
Imię: Dawid
Rocznik: 2015
Moje auto: S6 C7
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 4.2 ARS 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: de_never » 04 lip 2015, 21:39

Jezeli chodzi o ten duzy bialy ptostokat to mam to samo kolego, jest to uszczelka od kolektora dolotowego, rury czarnej, idaca do przepustnicy, ja juz mam zamowiona z aso za 50 zl. Jak reka wymacam to zawsze pod nia jest jakby skroplony olej, czemu cieknie? dwie opcje. Do tego plastiku doprowadzony jes przewod od odmy. Wiec albo odmą daje tam olej. Albo olej wali z uszczelniaczy zaworowych w dolot co jest mniej prawdopodobne. Latwo sie to rozkreca i czysci. Jedna sruba tylko od przpustnicy. Widzisz ja na zdjeciach, z gory odpinasz tylko czujnik od temp i odkrecasz srube od tej plytki ca sa zawory od sai i od zmiennego dolotu i wyciagasz plastik razem z uszczelka. Srube masz na 6 i 7 zdjeciu. Po srodku musisz ja przytzymac kluczem plaskim zeby cala CI sie nie obracała.

Bex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 14 wrz 2014, 20:21
Lokalizacja: Hilgertshausen-Tandern

Post autor: Bex » 04 lip 2015, 22:08

Dzieki za odpowiedz, zamowie ta uszczelke i ja wymienie mam nadzieje ze sie to uda i ze juz nie bedzie cieknac bo to jest istna katastrofa na 1000km niecale, z max na bagnecie (tak wiem nie leje sie na maksa ale mialem trase do zrobienia) to po trasie pokazalo na bagnecie polowe :/ masakra... czyli jest to do ogarniecia w warunkach garazowych :P A co do skroplonego oleju, tak jak pod tym macalem reka to bardzo duzo oleju tam bylo..
VAG 4Ever!!!

de_never
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 26 sty 2015, 23:49
Imię: Dawid
Rocznik: 2015
Moje auto: S6 C7
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 4.2 ARS 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: de_never » 04 lip 2015, 22:16

Bex pisze:Dzieki za odpowiedz, zamowie ta uszczelke i ja wymienie mam nadzieje ze sie to uda i ze juz nie bedzie cieknac bo to jest istna katastrofa na 1000km niecale, z max na bagnecie (tak wiem nie leje sie na maksa ale mialem trase do zrobienia) to po trasie pokazalo na bagnecie polowe :/ masakra... czyli jest to do ogarniecia w warunkach garazowych :P A co do skroplonego oleju, tak jak pod tym macalem reka to bardzo duzo oleju tam bylo..
Nie chce Cie martwic ale opcje mam taka sama. Ze po trasie mi wpieprza tony oleju, Ostatnio po 250 km pol miarki wiec jakies 0.5 L. Sama uszczelka nie sprawi tego ze przestanie Ci go brac, bo to jest tylko uszczelka polaczenia miedzy kolektorem a przepustnica, radze skupic sie na tym czemu tam jest olej. Sa dwie możliwosci - albo odma albo uszczelniacze zaworowe i wali olej w dolot, sama wymiana tej uszczelki nie sprawi ze przestanie brac olej, jedynie sprawi to ze olej nie bedzie sie wylewal z dolotu na zewnatrz ale wciaz go bedzie bral zakladajac ze go tyle bierze tamtedy a nie przez pierscionki.

mrkid1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 22 mar 2014, 09:04
Lokalizacja: Legnica

Post autor: mrkid1 » 04 lip 2015, 22:21

de_never pisze:Ale to wszedzie Ci tak sie leje ze az tak musisz wszystko uszczelniac?
Nie lepiej zlokalizowac wycieki i wymieniac to co walniete? Na pewno mniejszy koszt.
Wszystkie uszczelnianie wiec bedzie wymienial uszczelniacze wału, tak? to przy okazji bedzie robil rozrzad nowy rozrzad? Ciezko ocenic czy to duzo czy malo bo tak naprawde " wszystkie uszczelki" to pojecie wzgledne. Uszczelacze zaworowe to tez uszczelki. Tez bedzie robil?
Do końca to nie wiem. ;) na 15000km pije mi ponad 3 litry oleju. Cały spód jest w oleju. Szczerze to będę wiedzieć co znaczy wszystkie uszczelki jak mi przygotuje wycenę wraz z częściami.

Jestem z Legnicy i nie znam innego zaufanego mechanika jeśli chodzi o moją niunię, a ten jest na prawdę porządny i solidny. Chociaż nie jest tanie to pewne.

de_never
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 26 sty 2015, 23:49
Imię: Dawid
Rocznik: 2015
Moje auto: S6 C7
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 4.2 ARS 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: de_never » 04 lip 2015, 22:31

Czyli to wychodzi jakis 2l/10k to nie jest duzo. Umyj moze jakos silnik, sprobuj z mechanikiem zlokalizowac gdzie cieknie. Bez sensu pchac sie w takie koszta, a samych takich uszczelnien i mijsc dzie moze ciec w tym aucie jest sporo. Takie na szybko to zaslepki walkow, Czujniki walkow, uszczelki pokryw zaworow, uszczelki od fazatorow, miska dolna. gorna, wyjsice ze skrzyni kodrobej odmy( trzeda caly dolot odkrecic), simeringi na wale z przodu i z tylu. I pewnie jeszcze wiele wiele tego. Odme i ezektor wymieniales/sprawdzales? ludzie pisza ze czasami po wymianie bo bylo zapchane nie cieknie w ogole ( u mnie cieklo mimo sprawnej odmy z pokryw) test z kartka robiles?

Bex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 14 wrz 2014, 20:21
Lokalizacja: Hilgertshausen-Tandern

Post autor: Bex » 05 lip 2015, 22:33

Sam silnik nie zre mi oleju, mi go wywala na zewnatrz uszczelki z klawiatury 4 wymienione, przewody odmy nowe miesiac temu kupione i odma nowa, ezektor wyglda sucho i nie wydaje sie na zepsuty, zostaje opcja ze wywalilo mi uszczelke zobacze jutro na 19 mam termin do mechanika to sie dowiem :)
VAG 4Ever!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl