Deaktywacja systemu Start&Stop
Deaktywacja systemu Start&Stop
Poniżej przedstawiam dwie instrukcje jak wyłączyć S/S
Pierwsza przedstawia jak oszukać S/S poprzez zmianę temperatury przy której S/S normalnie się włącza (gasi nam auto).
1. Wchodzimy w 19-CAN Gateway
2. Wybieramy Adaptacje-10
3. Z rozwijanej listy CHANELL wybieramy (1)-Start/Stopp Auntemperaturvorgabe-Minimaltemperatur
.W polu nowa wartość wpisz 50 (standardowa wartość wynosi -50)
.Click Do it!
4. Z rozwijanej listy CHANELL wybieramy(2)-Start/Stopp Auntemperaturvorgabe-Maximaltemperatur
.W polu nowa wartość wpisz 50 (standardowa wartość wynosi -50)
.Click Do it!.
Druga (odwraca działanie przycisku S/S) procedura działa w ten sposób że jeżeli chcemy aby S/S zgasił nam silnik to musimy wcisnąć guzik od S/S
Moduł 09
Security access (20113)
Adaptacja
kanał 34
od danej wartości w kanale 34 odejmujemy lub dodajemy wartości:
-4 Wyłączenie S & S
+64 Odwrócić działanie przycisku ss
Na przykład:
jeśli wartość początkowa wynosi 100 i chcemy wyłączyć SS z odwrotnym działaniem przycisku to od wartości oryginalnej: (zakładamy że jest to liczba 100) 100 - 4 = 96 + 64 = 160.
Instrukcje były sprawdzane na Audi A4,A5,A6,Q5 z roczników 2011/2015 i działają bez problemu.
Osoby które dokonają adaptacji proszę o niezwłoczne dodanie fotorelacji z VCDSa gdyż ja nie posiadam screenów .
Pierwsza przedstawia jak oszukać S/S poprzez zmianę temperatury przy której S/S normalnie się włącza (gasi nam auto).
1. Wchodzimy w 19-CAN Gateway
2. Wybieramy Adaptacje-10
3. Z rozwijanej listy CHANELL wybieramy (1)-Start/Stopp Auntemperaturvorgabe-Minimaltemperatur
.W polu nowa wartość wpisz 50 (standardowa wartość wynosi -50)
.Click Do it!
4. Z rozwijanej listy CHANELL wybieramy(2)-Start/Stopp Auntemperaturvorgabe-Maximaltemperatur
.W polu nowa wartość wpisz 50 (standardowa wartość wynosi -50)
.Click Do it!.
Druga (odwraca działanie przycisku S/S) procedura działa w ten sposób że jeżeli chcemy aby S/S zgasił nam silnik to musimy wcisnąć guzik od S/S
Moduł 09
Security access (20113)
Adaptacja
kanał 34
od danej wartości w kanale 34 odejmujemy lub dodajemy wartości:
-4 Wyłączenie S & S
+64 Odwrócić działanie przycisku ss
Na przykład:
jeśli wartość początkowa wynosi 100 i chcemy wyłączyć SS z odwrotnym działaniem przycisku to od wartości oryginalnej: (zakładamy że jest to liczba 100) 100 - 4 = 96 + 64 = 160.
Instrukcje były sprawdzane na Audi A4,A5,A6,Q5 z roczników 2011/2015 i działają bez problemu.
Osoby które dokonają adaptacji proszę o niezwłoczne dodanie fotorelacji z VCDSa gdyż ja nie posiadam screenów .
Potrzebujesz przypisać do auta nowy sterownik który ma ochroneę komponentu?. Pisz na PW a napewno Ci pomogę, nawet jeżeli jesteś na drugiej półkuli. Usługa CP,SVM etc na wszystkie główne 4 marki VAG.
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1362
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie ma problemu, teraz czekamy na fotorelacje użytkowników.tomekkk1 pisze:szuli88, pełen szacun za ekspresowe zorganizowanie tutoriala
PS na rynek amerykanski wychodzą np A...Q5 z odwróconym działaniem przycisku S/S tak aby użytkownicy mogli sami decydować kiedy te ustrojstwo ma działać a kiedy nie, czyli druga metoda jest jak najbardziej bezpieczna gdyż żaden ze sterowników nie dostaje po dupie przy zdeaktywowanym S/S (w rzeczywistości nie jest on zdeaktywowany tylko przekodowany)
Potrzebujesz przypisać do auta nowy sterownik który ma ochroneę komponentu?. Pisz na PW a napewno Ci pomogę, nawet jeżeli jesteś na drugiej półkuli. Usługa CP,SVM etc na wszystkie główne 4 marki VAG.
U mnie w Leonie 5F mam SS wyłączony poprzez adaptacje temperatury. Przed serwisem powracam na orientację ustawienia i nie mam żadnych problemów z gwarancją itd. Używam ODIS 2.2.7
Potrzebujesz przypisać do auta nowy sterownik który ma ochroneę komponentu?. Pisz na PW a napewno Ci pomogę, nawet jeżeli jesteś na drugiej półkuli. Usługa CP,SVM etc na wszystkie główne 4 marki VAG.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 17 cze 2013, 12:23
- Lokalizacja: Białystok
Witam
Dokonałem odwrócenia działania poprzez +64 jednak zmiana jaka została wprowadzona to taka że po uruchomieniu auta przycisk jest włączony tzn. świeci.
Natomiast auta wyłącza się na skrzyżowaniu. Jeżeli nacisnę przycisk dioda gaśnie i wtedy auto nie gaśnie na skrzyżowaniu. Miałem nadzieję na to iż po kodowani system będzie domyślnie wyłączony a w moim przypadku zostało odwrócone działanie samego przycisku a nie całego systemu start stop
Dokonałem odwrócenia działania poprzez +64 jednak zmiana jaka została wprowadzona to taka że po uruchomieniu auta przycisk jest włączony tzn. świeci.
Natomiast auta wyłącza się na skrzyżowaniu. Jeżeli nacisnę przycisk dioda gaśnie i wtedy auto nie gaśnie na skrzyżowaniu. Miałem nadzieję na to iż po kodowani system będzie domyślnie wyłączony a w moim przypadku zostało odwrócone działanie samego przycisku a nie całego systemu start stop
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 353
- Rejestracja: 08 mar 2009, 16:59
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Białystok
koledzy ja w wartosci podanej miałem 20 dodałem 64 i wpisałem 84 i owszem po odpaleniu auta przycisk jest podswietlony a na liczniku wyswietla sie ikona ze strzałka i literka A taka jak na przycisku ale przekreslona . System nie gasi auta w zadnym przypadku jak sie swieci przycisk i jak sie nie swieci co nie tak zrobiłem podpowiedzcie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga