Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

problem ze wskaźnikami na zegarach i "buczenie"

Elektryka
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
rasti86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 23 lip 2010, 17:31
Lokalizacja: Kraków

problem ze wskaźnikami na zegarach i "buczenie"

Post autor: rasti86 » 29 cze 2015, 20:18

Witam Panowie

Otóż mam takowy problem:
Wskaźnik od temperatury cieczy i poziomu paliwa ostanio bardzo późno się "budzi" otóż po przekręceniu stacyjki wskazówki wstają dopiero po około 15-20 sekundach.
Czasem udaje się że wstają od razu. Dodatkowo zauważyłem że po przekręceniu coś w nich nie wiem czy dobrze nazwę: buczy, tyrka i zauważyłem że delikatnie szarpie wskazówką od temperatury cieczy wtedy - macie może pomysł co może być?

Odkręciłem zegary i sprawdziłem czy kostki się nie poluzowały albo któreś kable się nie przetarły - sprawdziłem też piny w kostkach ale wszystko ok.
Don't drink & drive Just Smoke & Fly

Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 29 cze 2015, 20:55

masz zegary połFis?


proponowałbym sprawdzić vagiem i zrobić test zegarów

Awatar użytkownika
rasti86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 23 lip 2010, 17:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: rasti86 » 29 cze 2015, 20:59

tak z cyfrowym zegarem.

Ps. macie może Vaga który pójdzie pod win 7 ? bo ostanio nie mogłem się dogadać z tym programem :/
Don't drink & drive Just Smoke & Fly

Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 29 cze 2015, 21:30

no to stawiam że padają silniczki wskazówek ;)

Awatar użytkownika
rasti86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 23 lip 2010, 17:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: rasti86 » 29 cze 2015, 21:41

a jak sobie z tym poradzić? da sie je wymienić?
Don't drink & drive Just Smoke & Fly

Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 29 cze 2015, 22:30

Jeśli to półfis Jeagera/MM ( biały tył obudowy licznika ) to są one na wcisk , więc łatwo je wymienić , jeśli VDO to sa lutowane ale też do wymiany - ja to olałem i założyłem zegary z dużym Fisem :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja