[A6 C5 1.9 Tdi] Poduszki silnika
[A6 C5 1.9 Tdi] Poduszki silnika
witam.mam walnieta poduszke od strony pasazera leci olej.Mozliwe aby to powodowalo buczenie miedzy 2000-2500 obr buczenie slychac na tylniej kanapie i niewarzne czy jade z gorki czy pod . buczenie jakbym jechal na samym kolektorze;/
jakie sa inne objawy walnietej poduszki ? mial ktos cos takiego ? przy jakich przebiegach mniejwiecej padaja ?
jakie sa inne objawy walnietej poduszki ? mial ktos cos takiego ? przy jakich przebiegach mniejwiecej padaja ?
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł
Kolego z buczeniem walcze juz od okolo roku i m innymi wymienilem tez poduchy .
Ja tez myslalem ze leci olej z prawej poduchy a okazalo sie ze olej byl z rury wchodzacej do turbo . Wiec lepiej dobrze sprawdz a jesli jestes pewien ze to z poduszki to zakladaj tylko oryginal bo z tego co wyczytalem na roznych forach aut z silnikami tdi to tylko ori daja rade .
Ja wymienilem wszystkie cztery dwie pod silnikiem i dwie pod skrzynia i jeszcze taki odbijak z przodu i niestety bez zadnych rezultatow .
W zeszlym tygodniu zalozylem spowrotem stare bo przyszlo mi na mysl ze ktoras z nowych padla i tez nic .
Wydalem kupe kasy bez rezultatu .
Co do sprawdzenia to ja robie to tak .
Podczas pracy na biegu jalowym klade reke z gory poduchy i czuje wyrazne drgania a kiedy klade reke z dolu poduchy to juz drgan nie czuje i jest tak na nowych jak i starych poduszkach wiec stwierdzam ze ok .
Niestety drgania i tak niosa sie na bude i niewiem ktoredy i buczenie tez nie ustepuje .
Sprawdz dokladnie zawieszenia tlumikow bo potrafia sie dobrze rozciagnac i tez ambarasu narobic a gumy kosztuja taniutko wiec zacznij od tego .
Z tym buczeniem to wielu ludzi walczy i gdzies wyczytalem ze czesto po wymianie szklanek wszystko ustepuje ...
Napisz jak cos wymienisz i jaki jest rezultat i zycze powodzenia ...
Ja tez myslalem ze leci olej z prawej poduchy a okazalo sie ze olej byl z rury wchodzacej do turbo . Wiec lepiej dobrze sprawdz a jesli jestes pewien ze to z poduszki to zakladaj tylko oryginal bo z tego co wyczytalem na roznych forach aut z silnikami tdi to tylko ori daja rade .
Ja wymienilem wszystkie cztery dwie pod silnikiem i dwie pod skrzynia i jeszcze taki odbijak z przodu i niestety bez zadnych rezultatow .
W zeszlym tygodniu zalozylem spowrotem stare bo przyszlo mi na mysl ze ktoras z nowych padla i tez nic .
Wydalem kupe kasy bez rezultatu .
Co do sprawdzenia to ja robie to tak .
Podczas pracy na biegu jalowym klade reke z gory poduchy i czuje wyrazne drgania a kiedy klade reke z dolu poduchy to juz drgan nie czuje i jest tak na nowych jak i starych poduszkach wiec stwierdzam ze ok .
Niestety drgania i tak niosa sie na bude i niewiem ktoredy i buczenie tez nie ustepuje .
Sprawdz dokladnie zawieszenia tlumikow bo potrafia sie dobrze rozciagnac i tez ambarasu narobic a gumy kosztuja taniutko wiec zacznij od tego .
Z tym buczeniem to wielu ludzi walczy i gdzies wyczytalem ze czesto po wymianie szklanek wszystko ustepuje ...
Napisz jak cos wymienisz i jaki jest rezultat i zycze powodzenia ...
Mialo sie Pare aut i znowu Audi
Witam.
Objawem uszkodzonej poduszki może być również problem ze zmianą biegów, a w szczególności z wrzuceniem pierwszego biegu. Również przy dodawaniu gazu lub ujmowaniu słychać i czuć mocne uderzenia silnika o ramę, no i oczywiście buczenie. Miałem pęknięta poduszkę i potwierdzę tylko opinię AndreCh'a, że absolutnie nie warto inwestować w jakiekolwiek zamienniki, bo efekt będzie mizerny (buczenie i trzeszczenie wszystkich plastików).
A co do buczenia, to mam (mimo już sprawnych poduszek) ten sam problem i również nie mogę znaleźć przyczyny. U mnie najbardziej buczy przy 1500 - 1800 obrotów/min. Nawet na postoju . Dodając powoli gazu, mam wrażenie jakby silnik wpadał w jakieś dziwne wibracje, które w zależności od obrotów raz się nasilają i powodują duży hałas w kabinie, a raz słabną... Czasami jest wszystko w porządku, słychać tylko delikatny szmer diesla, a czasami buczy, że nie da się wytrzymać . Jeśli ktoś zna przyczynę, to również będę wdzięczny za podpowiedź.
Pozdrawiam
Objawem uszkodzonej poduszki może być również problem ze zmianą biegów, a w szczególności z wrzuceniem pierwszego biegu. Również przy dodawaniu gazu lub ujmowaniu słychać i czuć mocne uderzenia silnika o ramę, no i oczywiście buczenie. Miałem pęknięta poduszkę i potwierdzę tylko opinię AndreCh'a, że absolutnie nie warto inwestować w jakiekolwiek zamienniki, bo efekt będzie mizerny (buczenie i trzeszczenie wszystkich plastików).
A co do buczenia, to mam (mimo już sprawnych poduszek) ten sam problem i również nie mogę znaleźć przyczyny. U mnie najbardziej buczy przy 1500 - 1800 obrotów/min. Nawet na postoju . Dodając powoli gazu, mam wrażenie jakby silnik wpadał w jakieś dziwne wibracje, które w zależności od obrotów raz się nasilają i powodują duży hałas w kabinie, a raz słabną... Czasami jest wszystko w porządku, słychać tylko delikatny szmer diesla, a czasami buczy, że nie da się wytrzymać . Jeśli ktoś zna przyczynę, to również będę wdzięczny za podpowiedź.
Pozdrawiam
Ja mam takie same objawy i mam nowe poduszki .
Powodem wiekszych wibracji przez kilka sekund po odpaleniu moze byc duzo rzeczy .
Mialem identycznie ale pomyslalem ze zmienie swiece i pierwsze trzesienie i drzenie ustapilo .
Natomiast buczenie mam od ponad roku i teraz czuje ze sie nasila , mozna powiedziec ze to juz jest buczenie i rzerzenie auta i tez czasami jest cichutko ale teraz zdarza sie to juz bardzo rzadko .
Zmienilem juz wiele rzeczy i jest to moim koszmarem .
Ale teraz to zbieram kase na remont silnika walek rozrzadu idt .
W moim przypadku to juz wyraznie slychac ze buczy w dolocie a najbardziej w puszce filtra powietrza .
I tez na tylnej kanapie za kierowca slychac to najbardziej .
Jesli jednak masz naprawde walnieta poduszke to zacznij od jej wymiany i obserwuj i podziel sie z nami obserwacjami bo na forach tdi czytalem juz rozne rzeczy ze buczy i rzezi od poduchy i ze drzy jak nienormalny a po wymianie ustepuje i tez nie ustepuje itd itd .
Ja osobiscie tez uwazam ze u ciebie beda dwa problemy
1 poducha = wieksze drgania
2 buczenie = inny podzespol
Wiadome jest to ze jak czesc jest zepsuta to napewno na komlfort jazdy i na inne podzespoly auta to dobrze nie wplywa .
Powodem wiekszych wibracji przez kilka sekund po odpaleniu moze byc duzo rzeczy .
Mialem identycznie ale pomyslalem ze zmienie swiece i pierwsze trzesienie i drzenie ustapilo .
Natomiast buczenie mam od ponad roku i teraz czuje ze sie nasila , mozna powiedziec ze to juz jest buczenie i rzerzenie auta i tez czasami jest cichutko ale teraz zdarza sie to juz bardzo rzadko .
Zmienilem juz wiele rzeczy i jest to moim koszmarem .
Ale teraz to zbieram kase na remont silnika walek rozrzadu idt .
W moim przypadku to juz wyraznie slychac ze buczy w dolocie a najbardziej w puszce filtra powietrza .
I tez na tylnej kanapie za kierowca slychac to najbardziej .
Jesli jednak masz naprawde walnieta poduszke to zacznij od jej wymiany i obserwuj i podziel sie z nami obserwacjami bo na forach tdi czytalem juz rozne rzeczy ze buczy i rzezi od poduchy i ze drzy jak nienormalny a po wymianie ustepuje i tez nie ustepuje itd itd .
Ja osobiscie tez uwazam ze u ciebie beda dwa problemy
1 poducha = wieksze drgania
2 buczenie = inny podzespol
Wiadome jest to ze jak czesc jest zepsuta to napewno na komlfort jazdy i na inne podzespoly auta to dobrze nie wplywa .
Mialo sie Pare aut i znowu Audi
kiedys nawet siadlem na tylniej kanapie otworzylem drzwi i wychylilem glowe i kazalem jechac w tym przedziale obr w ktorym buczy i nic nie bylo slychac pod autem itd
jakie macie przebiegi ze poduchy siadaja ?
predko tego nie wymienie bo mam jeszcze piaste z tylu do wymiany a niemam za co tego zrobic a jezdze bardzo malo i musi auto sie wstrzymac
jakie macie przebiegi ze poduchy siadaja ?
predko tego nie wymienie bo mam jeszcze piaste z tylu do wymiany a niemam za co tego zrobic a jezdze bardzo malo i musi auto sie wstrzymac
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł
Odkopię troszkę temat. W swojej c5 ostatnio pojawiły się wibracje. 1.9 w automacie 97r. Po przejeÂździe kilku km jak wcisnę hamulec przy D i auto sie zatrzyma wszystko w środku drży. Po przesunięciu na N drgania ustają, najbardziej drgania było czuć na kierownicy. Po podniesieniu maski i zmienianiu lawarka z d na n i tak wkółko silnik podnosi sieę w górę i w dół, dość znacząco. Będą do wymiany poduszki czy może to cos być ze skrzynią?? Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 38
- Rejestracja: 18 mar 2015, 06:52
- Lokalizacja: Kozienice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
Sory za odkop.
Pojawiło się drganie silnika tuż po odpaleniu zimnego.
Diagnoza wstępna przy czyszczeniu turbo że właśnie poduszka z tej strony (czyli od pasażera) jest walnieta.
Ma ktoś może ori numer tej poduszki?
Bo w serwisie i allegro jakieś inne numery są, niż w Etce.
Pojawiło się drganie silnika tuż po odpaleniu zimnego.
Diagnoza wstępna przy czyszczeniu turbo że właśnie poduszka z tej strony (czyli od pasażera) jest walnieta.
Ma ktoś może ori numer tej poduszki?
Bo w serwisie i allegro jakieś inne numery są, niż w Etce.
Chętnie pomogę
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Zaraz coś poszukam .
[ Dodano: 2017-07-27, 17:40 ]
Fabrycznie zamontowana była poduszka o numerze 8D0 199 382 M, która została później zastąpiona 8D0 199 382 AP. Jeśli chodzi o zamiennik, to polecam LEMFĂRDER 21737 01. Ceny z ASO nie będę podawał, ponieważ za jedną z ASO można spokojnie kupić dwa zamienniki . Przy okazji numer lewej poduszki: 8D0 199 379 J » 8D0 199 379 AQ → LEMFĂRDER 17701 01 oraz odboju przy chłodnicy: 8D0 199 339 P → LEMFĂRDER 25929 01.
[ Dodano: 2017-07-27, 17:40 ]
Fabrycznie zamontowana była poduszka o numerze 8D0 199 382 M, która została później zastąpiona 8D0 199 382 AP. Jeśli chodzi o zamiennik, to polecam LEMFĂRDER 21737 01. Ceny z ASO nie będę podawał, ponieważ za jedną z ASO można spokojnie kupić dwa zamienniki . Przy okazji numer lewej poduszki: 8D0 199 379 J » 8D0 199 379 AQ → LEMFĂRDER 17701 01 oraz odboju przy chłodnicy: 8D0 199 339 P → LEMFĂRDER 25929 01.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
No właśnie dziwne, wpisałem numer poduchy i różne cuda wychodzą niby z tym ori numerem części https://allegro.pl/listing?string=8D019 ... t-1-5-0511
A wątpię czy w afn/avg są jakieś czujniki przy poduszkach???
A wątpię czy w afn/avg są jakieś czujniki przy poduszkach???
Chętnie pomogę
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga