obliżenie o 3-4 cm w audi a6 c7
obliżenie o 3-4 cm w audi a6 c7
Witam
Potrzebuje obniżyć o 3-4 cm moje audi a6 c7 3.0 tdi
w jaki sposób to zrobić? czy wystarczy wymienić same sprężyny?
Pozdrawiam
Potrzebuje obniżyć o 3-4 cm moje audi a6 c7 3.0 tdi
w jaki sposób to zrobić? czy wystarczy wymienić same sprężyny?
Pozdrawiam
Podłącze się do pytania kolegi :D
mi wystarczyłoby obniżyć auto do poziomu zawieszenia sportowego - 2 cm, ewentualnie do sline -3cm.
Z tego co wiem same sprężyny nie wystarczą i lepiej jak wymieni się amortyzatory ze sprężynami. Czy dysponuje ktoś nr części amortyzatorów i sprężyn do a6 c7 w avancie z wersji sport albo sline?
mi wystarczyłoby obniżyć auto do poziomu zawieszenia sportowego - 2 cm, ewentualnie do sline -3cm.
Z tego co wiem same sprężyny nie wystarczą i lepiej jak wymieni się amortyzatory ze sprężynami. Czy dysponuje ktoś nr części amortyzatorów i sprężyn do a6 c7 w avancie z wersji sport albo sline?
Ja u siebie założyłem sprężyny firmy Eibach na oryginalne amortyzatory i na prawdę nie mogę się do niczego przyczepić. Komfort jazdy nie uległ pogorszeniu, a w zakrętach auto trzyma się duuużo lepiej i pewniej się prowadzi. I auto siadło tyle, ile miało, czyli 3cm.
Tylko trzeba dobrać sprężyny do swojej wersji auta czyt. silnik, napęd, nadwozie.
Tylko trzeba dobrać sprężyny do swojej wersji auta czyt. silnik, napęd, nadwozie.
Poszperałem nieco w necie i rzeczywiście z firmy Eibach są takie zestawy: http://www.eibach.pl/eibach-audi-q3-e0- ... i-582.html cena 2639 zł
a na intercarsie same sprężyny z tego zestawu za cenę coś 850 zł.
Pytanie tylko czy dobrze dla auta i jego zawieszenia wrzucenie samych sprężyn obniżających?
a na intercarsie same sprężyny z tego zestawu za cenę coś 850 zł.
Pytanie tylko czy dobrze dla auta i jego zawieszenia wrzucenie samych sprężyn obniżających?
-30 bez problemu bedzie chodzic na seryjnym amorkucypek41 pisze:Poszperałem nieco w necie i rzeczywiście z firmy Eibach są takie zestawy: http://www.eibach.pl/eibach-audi-q3-e0- ... i-582.html cena 2639 zł
a na intercarsie same sprężyny z tego zestawu za cenę coś 850 zł.
Pytanie tylko czy dobrze dla auta i jego zawieszenia wrzucenie samych sprężyn obniżających?
pamietaj tylko ze pogorszy sie komfort, i zacznie " tluc " na dziurach jeszcze mocniej
Ja juz do takiego auta jak bym mial inwestowac to bardzo mocno zastanawial bym sie na " gwintem "
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie
i jeszcze urosnie 


Ł-y-S-y pisze:-30 bez problemu bedzie chodzic na seryjnym amorkucypek41 pisze:Poszperałem nieco w necie i rzeczywiście z firmy Eibach są takie zestawy: http://www.eibach.pl/eibach-audi-q3-e0- ... i-582.html cena 2639 zł
a na intercarsie same sprężyny z tego zestawu za cenę coś 850 zł.
Pytanie tylko czy dobrze dla auta i jego zawieszenia wrzucenie samych sprężyn obniżających?
pamietaj tylko ze pogorszy sie komfort, i zacznie " tluc " na dziurach jeszcze mocniej
Ja juz do takiego auta jak bym mial inwestowac to bardzo mocno zastanawial bym sie na " gwintem "
Tłuc

W swoim ostatnim aucie przerobiłem wszystko
spiringi
gwint
air
Jak juz gwint to z górnej półki bo te tańsze tłuką no i sa twarde
7ups pisze:TłucŁ-y-S-y pisze:-30 bez problemu bedzie chodzic na seryjnym amorkucypek41 pisze:Poszperałem nieco w necie i rzeczywiście z firmy Eibach są takie zestawy: http://www.eibach.pl/eibach-audi-q3-e0- ... i-582.html cena 2639 zł
a na intercarsie same sprężyny z tego zestawu za cenę coś 850 zł.
Pytanie tylko czy dobrze dla auta i jego zawieszenia wrzucenie samych sprężyn obniżających?
pamietaj tylko ze pogorszy sie komfort, i zacznie " tluc " na dziurach jeszcze mocniej
Ja juz do takiego auta jak bym mial inwestowac to bardzo mocno zastanawial bym sie na " gwintem "?? miałem w paru autach te springi zero problemów zero tłuczenia no i tak jak poprzednicy piszą poprawia sie komfort w zakretach itp
W swoim ostatnim aucie przerobiłem wszystko
spiringi
gwint
air
Jak juz gwint to z górnej półki bo te tańsze tłuką no i sa twarde
" tluczenie " - znaczy mocniejsze dobijanie na dziurach
Co do gwintow - tansze tez nie sa zle ale zalezy do czego, ja kiedys do driftu mialem zalozonego MTS i calkiem spoko sie spisywal, z kolei H&R na grubym tloczysku bylm mega twardy.
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie
i jeszcze urosnie 


polecam zakupic auto z pneumatyka7ups pisze:Ja jak sie zdecyduję na a6 to tym razem bede chciał KW przetestować
Miałem przyjemność jechać jako pasażer w a6 3.0 tsfi (czy jakoś tak)400 koni guattro i KW robiło taka robotę w winklach przy 190 że byłem w szoku

Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie
i jeszcze urosnie 


Ja się zdecyduje na te Eibachy, czekam tylko aż będą dostępne. po zmianie geometria tylko czy ustawiać tak jakby auto stało na normalnym zawieszeniu czy sline. Auto obniży się niby do poziomu sline ale jak jest z ustawieniem geometrii.
Wolę tutaj poruszyć ten temat niż później mechanicy będą mi wciskać jakiś kit.
Wolę tutaj poruszyć ten temat niż później mechanicy będą mi wciskać jakiś kit.
Ja ma ogólnie C7 w s-line i teraz do końca nie wiem czy w pakiecie s-line auto jest seryjnie obniżone ? wysle zaraz zdjecie jak teraz wygląda
[ Dodano: 2015-06-23, 19:07 ]
tak wygląda : http://www.adam8888.home.pl/allegro/aud ... audia6.jpg
[ Dodano: 2015-06-23, 19:07 ]
tak wygląda : http://www.adam8888.home.pl/allegro/aud ... audia6.jpg