problem audi a6 c5 4.2 quattro 2003r tryb awaryjny skrzyni
No wiesz gdyby bylo tak ze nic bym przy niej wczesniej nie robil ale niestety nie walczylem z wyskakujacym zaplonem a okazalo sie ze juz napinacz lancucha na lewej stronie sie rozsypal i dlatego takie objawy byly. Wiec fazator zostal wymieniony w lutym jakos. Pech to pech. Nie wiem co robić. Czy wyjmowac skrzynie i zawozic do roboty czy sprobowac ja reanimowac. Bo dziwne ze tak nagle padła... Bede mial wopne miejsce na podnosnik wjade zdejme miske oleju zobaczymy co dalej a jak zero pomyslow to wyciągam getriebe
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 278
- Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Ostróda
Pedross86, na 99% pękł koszt forward . Miesiąc temu sam miałem te same objawy. Urywa się rant kosza i luzują się tarczki. Jest uślizg na sprzęgle i stąd błąd przełożenia ( nie zgadzają się obroty na wejsciu i wyjściu ze skrzyni. ) .
Kosz 1100 zł , tarczki , tłok wstecznego , olej ,filtr , robocizna i wyszło 3200pln.
Kosz 1100 zł , tarczki , tłok wstecznego , olej ,filtr , robocizna i wyszło 3200pln.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga