Mam do Was pytanko... niestety powoli kończą mi sie wtryski (na razie jeden ktory ma jedna wartość -4) i przymierzam sie do wymiany kompletu...
i tutaj pytanko - czy jest szansa w silniku bmk zaadaptować szyne CR z wersji poliftowych? tam jest wyzsze cisnienie podobno co daje wieksze mozliwosci podniesienia mocy
Warto bawić sie w ogole w cos takiego? Jakie to moga byc koszta? i czy wystarczy wymienic wtryski i sama szyne?
Ciekawe skad ta teoria ze - 4 .. i trzeba wymienic ? , ale kazdy robi co uwaza ja mialem dwa lejace , jeden - 38 , zalatwialem wszystko na lipca wymiane , ale Auto mialo inne plany padlo , teraz wyminiam silnik ...
wojoo pisze:
i tutaj pytanko - czy jest szansa w silniku bmk zaadaptować szyne CR z wersji poliftowych? tam jest wyzsze cisnienie podobno co daje wieksze mozliwosci podniesienia mocy
Stara pompa z BMK wypluje więcej paliwa niż te nowe.
Ja dzisiaj dzwoniłem do serwisu Bosh-a który reklamuje swoje usługi regeneracji wtryskiwaczy CR, i dowiedziałem się że .. do Audi robią tylko popmowtryski, nie regenerują wtryskiwaczy common rail.
Znalazłem na znanym portalu aukcyjnym nowe wtryskiwacze po 900 PLN brutto, co daje sensowną alternatywę dla regenerowanych przez serwis niemiecki - tylko pytanie o pochodzenie/oryginalność tych części? Czy któryś z użytkowników kupował te nowe wtryskiwacze z aukcji?
andi50 pisze:Ciekawe skad ta teoria ze - 4 .. i trzeba wymienic ? , ale kazdy robi co uwaza ja mialem dwa lejace , jeden - 38 , zalatwialem wszystko na lipca wymiane , ale Auto mialo inne plany padlo , teraz wyminiam silnik ...
Panowie jakie wtryski sa w Audi Taki sam silnik jak moj , tylko rocznik od 2008 ? juz te nowsze lepsze ? sa silniki ogolnie lepsze ?
Dzięki Andrzej za filma.
Andrzej z 2008 r są już poprawione wtryski i napinacze rozrządu..
[ Dodano: 2015-06-17, 17:24 ]
JacekD pisze:Ja dzisiaj dzwoniłem do serwisu Bosh-a który reklamuje swoje usługi regeneracji wtryskiwaczy CR, i dowiedziałem się że .. do Audi robią tylko popmowtryski, nie regenerują wtryskiwaczy common rail.
Znalazłem na znanym portalu aukcyjnym nowe wtryskiwacze po 900 PLN brutto, co daje sensowną alternatywę dla regenerowanych przez serwis niemiecki - tylko pytanie o pochodzenie/oryginalność tych części? Czy któryś z użytkowników kupował te nowe wtryskiwacze z aukcji?
A te nowe ty myślisz że są nie regenerowane?
BD to przecież regenerowane wtryskiwacze przez boscha.
Nowego wtryskiwacza nie kupisz za 900 zł
Troche na plus te wartosci, masz jakies typowe objawy?
Robert74 pisze:A te nowe ty myślisz że są nie regenerowane?
BD to przecież regenerowane wtryskiwacze przez boscha.
Nowego wtryskiwacza nie kupisz za 900 zł
Nowe wtryski w sprawdzonej firmie to koszt okolo 1000zl za sztuke (bez zwrotu starego).
Wtryski ktore sa fabrycznie regenerowane przez Boscha maja inne oznaczenia niz nowe sztuki, dokladnie takie: 0 986 435 358.
Na tyle co szukałem to nie nie znalazłem opcji bez zwrotu.Ale może słabo szukałem.
zobaczymy ile te moje wytrzymają.
Fakturę od nich dostałem na te z końcówką BD mimo że fizycznie są inne numery.
Stąd może problemy z kodami IMA były.
Tylko teraz zastanawiam się na jakiej podstawie Oni przysłali mi kody?
Ja na pisałem po kolei które nie wchodzą i w takiej kolejności przysłali mi nowe kody.
Robert74 pisze:Tylko teraz zastanawiam się na jakiej podstawie Oni przysłali mi kody?
Ja na pisałem po kolei które nie wchodzą i w takiej kolejności przysłali mi nowe kody.
No ciezko powiedziec bo opcji jest bardzo wiele. Silnik dziala jak nalezy? Jakie wogole masz teraz wartosci w grupach 72-77?
Robert74 pisze:Tylko teraz zastanawiam się na jakiej podstawie Oni przysłali mi kody?
Ja na pisałem po kolei które nie wchodzą i w takiej kolejności przysłali mi nowe kody.
No ciezko powiedziec bo opcji jest bardzo wiele. Silnik dziala jak nalezy? Jakie wogole masz teraz wartosci w grupach 72-77?
Teraz nie wiem od 2 tygodni mnie w domku nie ma ,żona ujeżdża auto.Ale po za kodowaniu wszystkie były na na 0.jak odpaliłem z 2 zakodowanymi to korekty były masakryczne a chodził jak czołg a kppcił gożej jak przed wymianą wtrysków.
Po zakodowaniu trochę dymiła ale zaraz przeszło i tak jak pisałem korekty zeszły do zera.
Więc wydaje się być wszystko w porządku.Tylko śąda lambda się odezwała.
Robert74 pisze:Ale po za kodowaniu wszystkie były na na 0
To akurat normalne, adaptacja kasuje wyuczone korekcje.
Zobaczymy za jakiś czas.Za 2 tygodnie lecę do Chorwacji to zobaczymy.
Jedyne takie moje odczucie że tak jak by trochę glośniej pracowały te wtryski ale może mi się wydaje.
Generalnie robota wygląda na solidną bo do każdego wtryskiwacza był protokół ,hermetycznie zapakowane,z korkami.Na końcówkach wybite daty produkcji 03.2015 r.
A Ty masz możliwość sprawdzenia kodów IMA?
Pytam bo dopytywałeś się o nie..
Szczerze powiedziawszy to u mnie po zmianie tez mialem takie wrazenie, ale to moze dlatego ze z reguly slucham pracy silnika ze wszystkimi wygluszeniami itp, a tak to testowalem bez nich.
Robert74 pisze: Ty masz możliwość sprawdzenia kodów IMA?