wycieraczka tyl
wycieraczka tyl
witam,chcialem wymienic tylne ramie wycieraczki,pozyczylem sciagacz i za mocno skrecilem ,i dysza spryskiwacza poszla sie dymac,jakies rady,oczywiscie ramie nie zeszlo,zly na maxa,ktos cos pomoze,dzieki
lysy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 575
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Na rady to już trochę za późno. Przy ściąganiu wycieraczki poluzowujesz nakrętkę i o nią opierasz oś ściągacza aby nie uszkodzić ośki z gwintem (wcześniej wyciągasz oczywiście dyszę). Jeżeli nie udało Ci się ściągnąć a już uszkodziłeś ramię, najlepiej cienką tarczą Boscha utnij ramię pozostawiając jedynie to co zostało wokół ośki. Spróbuj ściągnąć teraz ściągaczem ten plastik w którym jest zatopiony frezowany pierścień nachodzący na ośkę. Jak nie chce zejść, natnij go. Gdy Ci pozostanie już sam ten pierścień na ośce to spokojnie wyciągniesz silniczek gdyż ten frezowany pierścień z ramienia wycieraczki spokojnie przejdzie przez gumową uszczelkę w otworze szyby. Mając już silniczek na wierzchu możesz spokojnie Boschem go naciąć i bez problemu zejdzie z ośki.
Gdy już uszkodziłeś dyszę, postaraj się o używkę, lub kup nową (raczej nie sprzedają razem z silniczkiem).
Walczyłem z tym ostatnio i ostatecznie kupiłem nowy silniczek Valeo za 245 zł gdyż ośka miała już wżery od rdzy i przepuszczała płyn na oringu w środku silniczka.
Powodzenia
Gdy już uszkodziłeś dyszę, postaraj się o używkę, lub kup nową (raczej nie sprzedają razem z silniczkiem).
Walczyłem z tym ostatnio i ostatecznie kupiłem nowy silniczek Valeo za 245 zł gdyż ośka miała już wżery od rdzy i przepuszczała płyn na oringu w środku silniczka.
Powodzenia

VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h