Runi1994 pisze:Auto mam od jakiś 2 miesięcy
Więc jest możliwe że auto było malowane przed sprzedażą... Byle jak, byle by sprzedać.
Runi1994 pisze:Teraz to już nigdy nie pojadę na żadną myjnię a zwłaszcza ciśnieniową
Myjka temu nie zaszkodziła, przyśpieszyła jedynie proces odparzenia klaru.
Auto było nieprofesjonalnie pomalowane, baza musiała być przesuszona, czyli za długi odstęp czasu między nałożeniem bazy czyli koloru, i klaru czyli lakieru bezbarwnego.
Runi1994 pisze:Czy tylko lakiernik mnie uratuje
Jeśli chcesz aby auto wyglądało dobrze to tylko lakiernik.
Runi1994 pisze:I czy na prawdę koszt będzie wynosił 2000 zł albo i więcej
Niestety dużo więcej, ponieważ żaden szanujący się lakiernik nie położy Ci klaru na starą bazę. Bazy absolutnie się nie matuje pod klar.
Jedynym rozwiązaniem żeby klar się trzymał na bazie,

na starą bazę nakładamy 1k klar, (akrylowy lakier bezbarwny jednokomponentowy) lub bazę przezroczystą, to służy jako łącznik z suchą bazą i klarem, nakładamy ją i czekamy aż przeschnie do takiego stanu jak zwykła baza i dopiero nakładamy klar. Ale to już jest robota lakiernika.
Powiem Ci jeszcze że, kiedy zejdzie cały klar, a niestety zejdzie, auto będzie wyglądało obrzydliwie.
Jedź lub dzwoń do gościa co sprzedał Ci auto i zrób taką aferę że się mu odechce kombinowania

Warsztat, naprawy Audi A6.