Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

problem z odpaleniem 3.0 tdi

Silniki wysokoprężne
kamyk1989
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 12 kwie 2014, 19:02
Lokalizacja: Ryki

problem z odpaleniem 3.0 tdi

Post autor: kamyk1989 » 10 kwie 2015, 19:14

Od dzisiaj mam wielki problem, rano auto odpalilo dopiero za trzecim razem, krecil ogolem jak bychciał a nie mógł.... Po odpaleniu rzucalo silnikiem i mocno dymil na bialo.... Wtryski wymienione są na nowe rok temu i usunięty dpf pol roku temu.... Kilka razy sprawdzalem dzisiaj i jest ciagle taka reakcja.....

mbectb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 27 sty 2012, 22:06
Lokalizacja: Newark UK

Post autor: mbectb » 10 kwie 2015, 20:17

Sprawdz olej, Moze ktorys wtrysk padl (pomimo ze nowe zdarza sie) i spada cisnienie na szynie, (zrob logi grupy 13 i 14 v VCDS) moze tez byc tlok upalony wtedy niestety remont silnika.....
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

kamyk1989
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 12 kwie 2014, 19:02
Lokalizacja: Ryki

Post autor: kamyk1989 » 14 kwie 2015, 23:34

W ten weekend nie mam kiedy podpiąć samochodu do kompa ale dzisiaj zauważyłem dziwny obiaw, zdjalem pokrywe z silnika i w wężyki paliwowym mialem oczka powietrza, odpalil za drugim razem, silnik pracował jakies 5 min i go zgasilem i sprawdzilem wężyk i powietrza już Noe było po czym spróbowałem go odpalic jeszcze raz i odpalił bez problemu

[ Dodano: 2015-04-14, 23:34 ]
Wszystko jasne, na 3 i 6 cylindrze po 19 barow :/ reszta 26,25. Podlalem oleju w miejsce wtryskow które nie trzymają ciśnienia i kompresja jest na poziomie następnych, teraz pytanie remontiwac, mechanik stwierdził że wymieni pierścienie i dwa tłoki na których nie ma ciśnienia czy szukać używanego silnika czy może regenerowany z wymiensilnik....

marach8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 366
Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
Imię: Marek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Giżycko/Aachen

Post autor: marach8 » 15 kwie 2015, 01:21

A kolega deNiro twierdzi ze przez wtryski nie grozi nam remont silnika
żałosne

kamyk1989
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 12 kwie 2014, 19:02
Lokalizacja: Ryki

Post autor: kamyk1989 » 17 kwie 2015, 08:41

Orientuje się ktoś moze czy jest możliwość wymiany tloka od dołu silnika zeby go nie wyciagac????

yarecky3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 25 sie 2014, 16:16
Lokalizacja: Cork
Kontakt:

Post autor: yarecky3 » 12 cze 2015, 00:22

Brak takiej mozliwosci.

przemaspoll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 29 kwie 2015, 18:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: przemaspoll » 14 cze 2015, 23:19

To jest właśnie BMK. Mój silnik padł przy 250 km/h tłoki się popaliły. Teraz jestem na etapie szukania drugiego silnika.

marach8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 366
Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
Imię: Marek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Giżycko/Aachen

Post autor: marach8 » 14 cze 2015, 23:29

to jest jazda na lejacych wtryskach a nie bmk
zebys wymienił to by cyrku nie było
a tak mata co chceta
zawsze dziwą nie posty nt wtrysków ich wymiany pojedynczo lub szukania problemu gdzie go nie ma podczas gdy zacina własnie przez nie lub kopci
i nie wierze ze niikt by nie zaobserwował objawów ich skonczeniia
sam mam bmk temat przerabiałem nietrzesac sie na szmal w tym przypadku oszczednosci sie konczął jak u kolegi powyzej

przemaspoll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 29 kwie 2015, 18:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: przemaspoll » 15 cze 2015, 22:09

Nie bardzo wiesz co piszesz,jeśli chodzi o oszczędność to źle trafiłeś. Może mnie oświecisz,jak można rozpoznać problem wtrysków? Skup się i czytaj - nawet dymka silnik nie puszczał,żadnego zacinania,korekcje idealne,bliskie zera. Co z tego,że korekcje miał idealne i żadnych objawów,jak nie rozpylał równomiernie. Owszem,sprawdzić to można,lecz tylko wymontować wtryski i wysłać do sprawdzenia,lecz i podobno to nie daje 100% pewności,ze względu na temperaturę.

marach8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 366
Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
Imię: Marek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Giżycko/Aachen

Post autor: marach8 » 15 cze 2015, 22:30

kolego przerabiałem problem wtrysków i wiem ze napewn one dają objawy
okej u ciebie nie dawały to mimo tego moze mzna było temu zapobiedz np sprawdzając cisnienie spreżania z racij przebiegu i awarii innych aut??
oeju tez nie przybywało??

przemaspoll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 29 kwie 2015, 18:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: przemaspoll » 16 cze 2015, 15:08

Oleju nic nie przybywało,co jakiś czas sprawdzałem bo znam problem wtrysków. Podczas szukania auta,kilka natychmiast wyłapałem bez oględzin warsztatowych,choćby właśnie to przycinanie czy po kilku minutach coś w stylu pary z wydechów. Ten,nic ! kompletnie nic + korekcje na kompie idealne. Racja,mogłem je wyciągać i wysłać na stół,ale ilu tak robi? Jedną rację Ci przyznam,że to był problem wtrysków. Lecz sprzedający,nawet pary z gęby nie puścił,że regenerował wtryski ! Mój warsztat powiedział krótko,nieumiejętnie wykonana regeneracja wtrysków,3 sztuk. Szmaciarz który to sprzedawał,zrobił aby tylko zrobić a na efekty nie trzeba było długo czekać. Warsztat w którym robię auto twierdzi,ewentualnie wtryski używane można przeboleć,ale nigdy i żadne po regeneracji !

marach8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 366
Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
Imię: Marek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Giżycko/Aachen

Post autor: marach8 » 16 cze 2015, 16:49

Miałem podobnie tylko u mnie jedną sztukę tak załatwili
sprawdziłem ciśnienie sprężania bo zacinal i poleciał nowy komplet odrazu inne auto <lol>

przemaspoll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 29 kwie 2015, 18:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: przemaspoll » 16 cze 2015, 17:02

Ciśnienie sprężania na cylindrach? Czekam na silnik,już zamówiłem kompletny. Po zamontowaniu,kazałem sprawdzić ciśnienie na cylindrach. Miałeś to szczęście,że objawy w Twoim przypadku występowały,więc mogłeś reagować.

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 16 cze 2015, 20:32

przemaspoll pisze:Mój warsztat powiedział krótko,nieumiejętnie wykonana regeneracja wtrysków,3 sztuk.
Z ciekawosci zapytam, jak stwierdzili ze regeneracja wogole miala miejsce i byla nieumiejetna?

przemaspoll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 29 kwie 2015, 18:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: przemaspoll » 16 cze 2015, 20:53

Powiedzieli,że to widać po wtrysku,po końcówkach. Chciał mi pokazać,ale byłem tak wkur.. że nie chciałem już nawet tego oglądać,jak zobaczyłem spalone tłoki. Czy mieli racje ? tak mieli,dla pewności skontaktowałem się z osobą która sprzedała auto i dopytałem,czy regenerował wtryski,potwierdził. 3 regenerował.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja