Tak mnie jakoś zastanawia, że nikt nie wspomina o wymianie pompy wody...
[A6 C6 ] 3.0 TDI Wymiana paska wielorowkowego i zębatego
- M1A1
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 166
- Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
- Imię: Marian
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Okolice Giżycka
- Kontakt:
Góra
Pasek +napinacz INA do pompy wtryskowej 210 zł
Dół
Pasek wielorowkowy gates - 67/ conti - 74 po VIN:6PK2490
Pompa wody skf 190 zł
Napinacz INA 210 zł
Rolka 1 INA 55 zł
Rolka 2 INA 59 zł
do silnika BMK ,nie wiem ja do innych
Pasek +napinacz INA do pompy wtryskowej 210 zł
Dół
Pasek wielorowkowy gates - 67/ conti - 74 po VIN:6PK2490
Pompa wody skf 190 zł
Napinacz INA 210 zł
Rolka 1 INA 55 zł
Rolka 2 INA 59 zł
do silnika BMK ,nie wiem ja do innych
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu
-
ringel
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 52
- Rejestracja: 09 lis 2013, 11:54
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: München
Witam, mógłbyś powiedzieć, czy przy wymianie paska zębatego ściągałeś kolektor ssący?b22 pisze:godz pracy i pasek z napinaczem wymieniony
Patrząc na niego z góry byłby lepszy dostęp.
Odp. na własne pyt. A więc bezproblemowo można zmienić pasek zębaty napędu pompy wraz z rolką i napinaczem bez demontażu jakichkolwiek innych części silnika. Trzeba do tego drobnych i sprawnych rąk. Cała operacja trwała jakieś pół godz. Mój pasek przy przebiegu
177 tyś był w bardzo dobrym stanie.
-
marciolo
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 43
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 21:48
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lichfield
Koledzy powiedzcie mi jak naciągnąć napinacz paska wieloklinowego w 2.7TDI ?
Kilka dni temu podczas jazdy straciłem wspomaganie kierownicy, pojawiła się kontrolka akumulatora na desce,a ze do domu zostało kilka kilometrów to jakoś dojechałem.
Po zaparkowaniu i zgaszeniu auta podniosłem maskę i ujrzałem polowe paska w strzępach a druga cześć zeslizgnieta z rolek. Pasek już zakupiłem i się zastanawiam czy sam to ogarnę . Macie może jakieś rady ?
Dzieki
Kilka dni temu podczas jazdy straciłem wspomaganie kierownicy, pojawiła się kontrolka akumulatora na desce,a ze do domu zostało kilka kilometrów to jakoś dojechałem.
Po zaparkowaniu i zgaszeniu auta podniosłem maskę i ujrzałem polowe paska w strzępach a druga cześć zeslizgnieta z rolek. Pasek już zakupiłem i się zastanawiam czy sam to ogarnę . Macie może jakieś rady ?
Dzieki
Jaki masz przebieg?marciolo pisze:Koledzy powiedzcie mi jak naciągnąć napinacz paska wieloklinowego w 2.7TDI ?
Kilka dni temu podczas jazdy straciłem wspomaganie kierownicy, pojawiła się kontrolka akumulatora na desce,a ze do domu zostało kilka kilometrów to jakoś dojechałem.
Po zaparkowaniu i zgaszeniu auta podniosłem maskę i ujrzałem polowe paska w strzępach a druga cześć zeslizgnieta z rolek. Pasek już zakupiłem i się zastanawiam czy sam to ogarnę . Macie może jakieś rady ?
Dzieki
Pytam bo wielorowkowego jeszcze nie robilem a mam 290k a zebaty niedawno zmienilem bo mi wszystkie zeby starlo.
-
mat1324
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
U mnie przy wymianie kompresora klimatyzacji (sierpień 2015) został źle ustawiony napinacz. Efekt był taki (na drugi dzień w trasie), że napinacz coraz mocniej napinał, aż pasek został rozerwany
. Skutek: brak wspomagania, brak ładowania, brak obiegu płynu (pompa wody), brak klimatyzacji (temp. +30*C), a do domu miałem 80 km. Udało mi się przejechać cały Poznań (ok. 15 km) i dotrzeć do serwisu Audi. Mechanicy byli pod wrażeniem, że udało mi się dojechać i nie zagotować samochodu. Nawet nie wiecie jak trudno kieruje się dwutonowym autem bez wspomagania w mieście
. Na desce zaczęły palić się prawie wszystkie kontrolki + komunikaty na FISie. Auto po zgaszeniu już nie odpaliło (słaby aku). Zostałem przyjęty od razu. Pasek pod maską był wszędzie
. Okazało się, że tylko on się uszkodził, reszta była nieruszona. Szybka wymiana i po godzinie byłem już w drodze.
Więcej już nie pojawiłem się w serwisie, który mi wymieniał sprężarkę
.
Więcej już nie pojawiłem się w serwisie, który mi wymieniał sprężarkę








