Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Problem z przodem auta a6 2.4

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
kamiluch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 06 maja 2015, 20:21
Lokalizacja: łomża

Problem z przodem auta a6 2.4

Post autor: kamiluch » 07 cze 2015, 07:52

Witam klubowiczów mam problem z przodem auta a6 c5 2002r otóż zostały wymienione tarcze i klocki a przodem czuć i to mocno czuć tez na kierownicy drgania przy większych predkosciach I juz nie mam pomysłu wahacze wsadziłem ruville a tarcze ferrodo
KaMiLuCh

MICGLO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:03
Imię: Michał
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pawłów

Post autor: MICGLO » 07 cze 2015, 08:42

a koła ważyłeś??
Było:
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM

kamiluch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 06 maja 2015, 20:21
Lokalizacja: łomża

Post autor: kamiluch » 07 cze 2015, 08:48

Były wyważone po zimie jak koła zmieniałem jest takie wrażenie jakby tarcze miał krzywe ale możliwe żeby po 2 czy 3 miesiącach się zwichrowaly bo gdzie jeszcze szukać jakiś luzów?
KaMiLuCh

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 07 cze 2015, 08:52

Podjedź do najbliższego mechanika niech sprawdzi je czujnikiem zegarowym.

MICGLO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:03
Imię: Michał
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pawłów

Post autor: MICGLO » 07 cze 2015, 09:01

powiem Ci tak że możliwe to jest wszystko ale ważenie to nie jest wielki koszt zawsze można spróbować
Było:
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM

kamiluch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 06 maja 2015, 20:21
Lokalizacja: łomża

Post autor: kamiluch » 07 cze 2015, 09:01

Tylko czy będzie miał taki czujnik ciekawe pierwsze to pojadę na zbieżność bo w sobotę całe zawieszenie nowe wjechalo Chód bicie nie ma nic do tego raraczej
KaMiLuCh

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 07 cze 2015, 09:05

Nie zrobiłeś zbieżności po wymianie wahaczy ?? To podstawa, od tego się zaczyna....

kamiluch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 06 maja 2015, 20:21
Lokalizacja: łomża

Post autor: kamiluch » 07 cze 2015, 09:24

No wczoraj dopiero założone to przy niedzieli nikt tego nie zrobi:-P jutro musze podjechać ustawic <rotfl>

[ Dodano: 2015-06-07, 09:24 ]
Jutro wszystko zrobię i zobaczymy dzięki za podpowiedzi
Pozdrawiam kamil

[ Dodano: 2015-06-07, 09:24 ]
Jutro wszystko zrobię i zobaczymy dzięki za podpowiedzi
Pozdrawiam kamil
KaMiLuCh

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 07 cze 2015, 10:11

A no chyba, że tak ;) Jak już będziesz "po operacji" daj znać co było przyczyną <okok>

Awatar użytkownika
Piotrek KNB
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 57
Rejestracja: 28 sty 2012, 12:47
Lokalizacja: Kraków / Hereford

Post autor: Piotrek KNB » 09 cze 2015, 17:39

Zbierzność po wahaczach obowiązkowa, ale jedno jeszcze proste pytanie odnośnie operacji wymiany samych tarcz i klocków: :)
Jak wymieniałeś tarcze to czy wyczyściłeś dokładnie piasty? Muszą być wyczyszczone dokładnie bo tam zawsze jakiś nagar rdzy się zrobi. A jeśli nie czyszczone to co z tego, że nowe tarcze, klocki, proste i piękne wyważone koła, nowe wahacze itd? Na swoim przykładzie z poprzedniej podam że wystarczyło cobym przy innej robocie i ściągnięciu koła tarczę przesunął o 1 dziurkę na pieście i to wystarczyło by czuć wibracje już powyżej 100km/h <uoee> Wtedy to tylko ściągnąć tarczę i część czołową piasty wyczyścić papierem ściernym (u mnie tarcze też bo nowe już nie były)
Pozdrawiam i powodzenia :)
Było 2.4 AML quattro avant 2000r (ale zostało w rodzinie)
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!

marcelolsztyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 05 mar 2014, 14:32
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie/podlaskie

Post autor: marcelolsztyn » 12 cze 2015, 15:00

Brak pierścieni centrujacych na felgach alu .może spowodowac drgania kierownicy
Spalanie LPG 11,38/100km ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja