Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ARJ 2.4 165 KM] Zgasł podczas jazdy

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
blackstr8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 28 lip 2011, 15:45
Lokalizacja: podlasie/Biały

[ARJ 2.4 165 KM] Zgasł podczas jazdy

Post autor: blackstr8 » 25 maja 2015, 11:35

Witam,nie wiem czemu post został usunięty ale ponowie pytanie bo może ktoś spotkał się z problemem..podczas jazdy na gazie,w trasie,samochód zgasł mi dwa razy,raz przed zakrętem raz po wyprzedzeniu,nie mam jak na razie podpiąć pod kompa,i nie wiem w czym może leżeć przyczyna coś z elektryka,czy może w samym gazie? :|
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 25 maja 2015, 17:10

przyczyn może być wiele i nikt nie będzie wróżył. podepnij kompa i daj znać czy są jakieś błędy, wtedy będzie można coś powiedzieć

vojciechowsky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 08 mar 2015, 13:47
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: vojciechowsky » 25 maja 2015, 23:53

Podłączyć pod kompa, zczytać błędy. A czy na samej benzynie też takie objawy masz?

Awatar użytkownika
blackstr8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 28 lip 2011, 15:45
Lokalizacja: podlasie/Biały

Post autor: blackstr8 » 02 cze 2015, 10:57

Ze względu na robotę nie mam chwilowo jak podjechać i podpiąć pod kompa stąd moje pytanie tu,znaczy mam lapka kostkę na bluetooth,wgrany program SDPROG ale tam nigdy błędów nie pokazuje,tylko jakieś procentowe parametry silnika..na jakimś innym darmowym programie mi pokaże?(znaczy ten dostałem ori z płyta i kostka w prezencie no ale nawet na domowe warunki widać cienizna) nie,na benzynie nie sprawdzałem,ale ostatnio przegnałem go jak po torze żeby wymusić ,,odłączenie'' i nic ;/ kumpel coś wspomniał ze może być czujnik położenia wału?
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.

tusiek21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 24 maja 2015, 22:57
Lokalizacja: Jaworzno / Niemcy

Post autor: tusiek21 » 03 cze 2015, 21:45

przy czujniku położenia wału walił by z miejsca check engine, komp to jedyny ratunek, no chyba że wróżbita Maciej ;). Jeżeli masz możliwość zrobić logi tym co posiadasz to sprawdz przepływke.

Phoenix505
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 26 maja 2015, 19:25
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Phoenix505 » 07 cze 2015, 10:31

I znalazles przyczyne twojej usterki ? Mam podobne objawy ale bardziej nasilone.

Awatar użytkownika
blackstr8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 28 lip 2011, 15:45
Lokalizacja: podlasie/Biały

Post autor: blackstr8 » 08 cze 2015, 19:03

No niestety jeszcze nie,teraz mam 6 dni pracujących wiec dopiero w następna sobotę(jak dobrze pójdzie)umowie się do dobrego elektryka..póki co strach jeździć :| jedyne co zauważyłem ze objawy występują powyżej stówy i przy skręcie kierownicą w prawo..normalnie szkoda słów chyba go na złom wpiz.. oddam bo nawet strach komuś sprzedać <zalamka> co prawda zauważyłem przetarte lekko od tych opon jakieś kabelki w prawym nadkolu ale to racze przy skręcie w lewo by się działo a nie w prawo,dwa za każdym razem a nie tylko po wyżej stówy(albo tylko tak się trafiało że powyżej stówy,już nie mam pojęcia).. a u Ciebie jakie objawy? może wspólnie do czegoś dojdziemy he
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.

Phoenix505
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 26 maja 2015, 19:25
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Phoenix505 » 08 cze 2015, 20:05

Podejrzewam w twoim wypadku czujkę ABS jest ona połączona z modułem ESP , w wypadku zwarcia układ może zadziałać dać ci spadek mocy na silnik co owocuje wyłączeniem silnika. Spróbuj zaizolować przetarcie i sprawdzić czy to rozwiąże twój problem. Jeśli tak masz głównego winowajcę.

Awatar użytkownika
blackstr8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 28 lip 2011, 15:45
Lokalizacja: podlasie/Biały

Post autor: blackstr8 » 08 cze 2015, 20:53

hmm ty wiesz ze może i coś w tym być,bo zanim zaczęło się to wszystko dziać to miałem akcje że po zmianie zimówek na alusy włączał mi się tryb awaryjny ABS,ESP (chyba ze względu na rozmiar opon,z tylu mam pol profilu wyższe) wiec jeździłem na wyłączonym ESP przez jakiś czas,i wtedy właśnie miałem pierwsza akcje że samochód mi zgasł,po odpaleniu ani razu więcej nie pojawił się tryb awaryjny tylko zaczęły się te akcje z gaśnięciem..kurde no dobrze by było jeszcze na kompa skoczyć ale nie ma jak... czytam trochę i nie którzy piszą przy podobnym problemie ,coś o przekaźniku 109 lub 209,219 ale to w TDi. a u Ciebie co się dzieje?
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.

Phoenix505
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 26 maja 2015, 19:25
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Phoenix505 » 08 cze 2015, 22:02

Swego czasu po wymianie zawieszenia też miałem problem z ABSem a mianowicie cały czas się świecił wraz z ASP, jednak problem po przeczyszczeniu czujki i przejechaniu kilku km problem ustał.

Teraz mam natomiast problem z nierówną pracą silnika, stawiam na przepustnice filtr lub z którąś z czujek temp. Jutro jadę do mechanika bo zanim VAG mi dojdzie to mnie szlag jasny trafi.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 08 cze 2015, 22:12

wątpię by przyczyną gaśnięcia był abs lub esp
wypnij wtykę z pompy abs i pojeżdzij i zobaczyśz czy gaśnie

Awatar użytkownika
blackstr8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 28 lip 2011, 15:45
Lokalizacja: podlasie/Biały

Post autor: blackstr8 » 08 cze 2015, 23:05

Tez bym chyba obstawił na przepustnice,a dawno temu czyściłeś? ..a gdzie owa wtyczka ABS się znajduje? :)
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.

Phoenix505
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 26 maja 2015, 19:25
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Phoenix505 » 09 cze 2015, 00:09

Jestem posiadaczem tego autka od kilku tygodni, poprzedni właściciel nie za bardzo dbał o stan techniczny auta także nie zdziwiłbym się jakby to było pierwsze czyszczenie przepustnicy

Obrazek Sama wtyka od ABS znajduje się jak się nie mylę z tyłu tej pompy.

Awatar użytkownika
blackstr8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 28 lip 2011, 15:45
Lokalizacja: podlasie/Biały

Post autor: blackstr8 » 09 cze 2015, 14:57

o kutwa kolego,,nie za bardzo dbał''to raczej za mało powiedziane <luzik> dzięki,będę coś kombinował :)
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga