[A6 Avant 2,5 TDI 98] Problem ze wskazaniem temperatury wody
[A6 Avant 2,5 TDI 98] Problem ze wskazaniem temperatury wody
Witam.
W swoim aucie mam niepokojący problem otóż na zegarze który wskazuje temperatury cieczy chłodzącej nigdy nie ma wskazania wyższego niż 60 st. C a takie wskazanie jest tylko chwilowe jak mocniej przycisnę. Z tego co mi wiadomo to dla diesla optymalna temperatura to 90 st. C. Czy ktoś może mi pomóc w odnalezieniu winy takiego stanu rzeczy. Podłączenie do vaga nic nie wskazało.
W swoim aucie mam niepokojący problem otóż na zegarze który wskazuje temperatury cieczy chłodzącej nigdy nie ma wskazania wyższego niż 60 st. C a takie wskazanie jest tylko chwilowe jak mocniej przycisnę. Z tego co mi wiadomo to dla diesla optymalna temperatura to 90 st. C. Czy ktoś może mi pomóc w odnalezieniu winy takiego stanu rzeczy. Podłączenie do vaga nic nie wskazało.
Ten lans jest zarezerwowany 

Dokładnie kolego,u siebie mam to samo,łapie 90 st ale tak jak piszesz,przy dobrym obciążeniu.Niestety przy wymianie rozrządu termostat trzymał idealnie,a co najgorsze że mój mechanik dal ciala i nie poinformowal mnie jak wygląda wymiana,bo przy kosztach rozrządu te 100zl więcej to przecież nie tragedia.A teraz cóż:za błędy się płaci
i odnowa trzeba bedzie niunie rozbebeszać.Swoją drogą czytałem na AKP,że są magicy,ktorzy wymieniają termostat bez ściągania przodu,ale mało niestety jest takich,pozdrawiam

Witam 
nie wiem czy moge siebie nazwać mogikiem jak to powiedział majek82, no ale jestem troche zamozwańczym mechanikiem mojej niuni i udało mi sie wymienić termostat bez rozbierania pasa przedniego
wszystko opisałem w tym poście kolegi tolondo jako odpowiedź troche nizej
viewtopic.php?t=6560
miłej dłubaniny

nie wiem czy moge siebie nazwać mogikiem jak to powiedział majek82, no ale jestem troche zamozwańczym mechanikiem mojej niuni i udało mi sie wymienić termostat bez rozbierania pasa przedniego

wszystko opisałem w tym poście kolegi tolondo jako odpowiedź troche nizej

viewtopic.php?t=6560
miłej dłubaniny

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 09 mar 2009, 23:27
- Lokalizacja: Gdańsk
Witam
Zacznę od tego, że jestem nowy na forum, miałem już wiele samochodów z silnikami TDI. Teraz kupiłem A6 2,5 tdi 150 km AFB. Zaraz po zakupie okazało się, że płyn ma max. 60 stopni, przy dużych prędkościach zwiększa się do 80 stopni. Czytając to forum znalazłem wiele przydatnych informacji. Ponieważ mam VAG-a z samego rana poszedłem sprawdzać oba czujniki temp. Oba wskazywały te same wartości- diagnoza jedna- TERMOSTAT. Po całej wymianie jest wszystko ok, silnik ma 90 stopni na desce rozdzielczej. Jeżeli ktoś pisze, że wymienia termostat bez rozbierania całego przodu to jest chyba cudotwórcą albo zamienia w małego krasnala z bajek. Moim zdaniem nie da się tego wymienić bez zdjęcia przodu. Kolego jak chcesz mogę dać Ci namiar na warsztat mojego znajomego, w którym dokonałem naprawy. Niedogrzany silnik to nic dobrego dla diesla. Pozdrawiam
Zacznę od tego, że jestem nowy na forum, miałem już wiele samochodów z silnikami TDI. Teraz kupiłem A6 2,5 tdi 150 km AFB. Zaraz po zakupie okazało się, że płyn ma max. 60 stopni, przy dużych prędkościach zwiększa się do 80 stopni. Czytając to forum znalazłem wiele przydatnych informacji. Ponieważ mam VAG-a z samego rana poszedłem sprawdzać oba czujniki temp. Oba wskazywały te same wartości- diagnoza jedna- TERMOSTAT. Po całej wymianie jest wszystko ok, silnik ma 90 stopni na desce rozdzielczej. Jeżeli ktoś pisze, że wymienia termostat bez rozbierania całego przodu to jest chyba cudotwórcą albo zamienia w małego krasnala z bajek. Moim zdaniem nie da się tego wymienić bez zdjęcia przodu. Kolego jak chcesz mogę dać Ci namiar na warsztat mojego znajomego, w którym dokonałem naprawy. Niedogrzany silnik to nic dobrego dla diesla. Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 09 mar 2009, 23:27
- Lokalizacja: Gdańsk