Myślę, że koledze chodziło o lampy w błotnikach a nie w klapie. W błotnikach trzymają się na jednej śrubie od wewnątrz z taką długą plastikową, czarną nakrętką na klucz 13. Odkręcasz ją prawie do końca, aby po chwili właśnie tą nakrętką pomóc sobie wypchnąć lampę od środka. Od strony koła (przodu pojazdu), lampa trzyma się na wcisk na takich dwóch kołkach z kulkami. Najlepiej w to miejsce włożyć łyżkę tapicerską albo kartę kredytową i pomóc wyszarpnąć lampę w kierunku tyłu pojazdu. Nakrętkę plastikową oczywiście odkręcasz do końca, ale pomaga w wypchnięciu od wewnątrz, bo lampa blokuje się często na gwincie tej śrubki. Coś podobnego jak w sedanie na filmiku.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h