Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c5 1.8t] Kontrolka ciśnienia oleju - brak pomysłu

Silniki benzynowe
KamilSiedlce
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 27 paź 2010, 22:12
Imię: Kamil
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: KamilSiedlce » 15 sty 2011, 11:46

Witam ponownie:) U mnie juz po problemie:) Wykorzystalem sugesie egoonna i 2 razy czesto zmienilem olej po ok 2000,3000 tys km i do tego preparat zyszczacy silnkik i wszystko teraz gra:) Autko rowno cicho pracuje:) Poprzedni wlasciciel strasznie je zaposcil niestety... Dziekuje wszystkim za pomoc:)

tomciar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 375
Rejestracja: 31 sty 2009, 17:14
Imię: Tomek
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: tomciar » 06 mar 2011, 10:50

KamilSiedlce pisze:i do tego preparat zyszczacy silnkik
KamilSiedlce, a co to za preparat?

robertl79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 28 sie 2012, 21:26
Lokalizacja: Lębork

Post autor: robertl79 » 15 cze 2014, 19:32

witam

też mam problem z piszczącą na fisie kontrolką ciśnienia oleju ale zaczyna piszczeć jak temperatura oleju osiągnie równo 70*C i piszczy tylko na wolnych obrotach , jak dodam delikatnie gazu tak do około 900-1000 obr to gaśnie
mechanik zalecił wymianę oleju ale nic nie pomogło ;(
dodam że mam też problem z zegarami bo źle pokazuje mi temp płynu chłodzącego ale na vagu znalazłem że to czujnik w zegarach jest walnięty no i oczywiście jak jest zimny to piszczy że się woda gotuje ;(
czy może mieć coś wspólnego awaria zegarów z ciśnieniem oleju ?
ciśnienie oleju mechanik sprawdzał i jest niby ok

proszę o pomoc bo już mam dosyć tego piszczenia ;(

może ktoś z pomorskiego zna jakiegoś elektronika co naprawia liczniki ?

KamilSiedlce
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 27 paź 2010, 22:12
Imię: Kamil
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: KamilSiedlce » 22 cze 2014, 16:06

Wg mnie to ewidentnie pompa oleju Ci sie skonczyla. A Co do kontrolki temperatury to porownaj wskazania na zegarach i wskazanie w vagu. Mi sie wydaje ze to nie wina zegarow. Wrzuc bledy zczytane z zegarow i sie zobaczy

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 23 cze 2014, 20:29

bez zbadania ćiś oleju to wszystko gdybanie już za ok 200zł można załóżyc zegar i czujnik ciś .w v6 kontrolka zapala się przy spadku poniżęj 1.6 bar właściwe ciś powinno wynośić na wolnych przy 760 RPM min 1.9 bar bez wzg na temp oleju przy 2000rpm ok 3.5 bar

robertl79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 28 sie 2012, 21:26
Lokalizacja: Lębork

Post autor: robertl79 » 18 lip 2014, 21:35

witam ponownie

przepraszam że dopiero odpisuję ale mnie nie było

okazało się że to wina czujnika ciśnienia oleju bo po wymianie wszystko jest ok :)

dziękuję za odpowiedzi

Awatar użytkownika
ELEKTROBDG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 19 sty 2014, 12:37
Lokalizacja: Bydgoszcz

Problem z cisnieniem?

Post autor: ELEKTROBDG » 06 maja 2015, 16:02

Witam mam podobne objawy tylko,że bo długiej trasie słychać stuki w silniku autko chwile postoi i zapala sie kontrolka ciśnienia oleju.
Aha i jeszcze jak będę wymieniał pompę i uszczelkę miski to jeszcze cos po drodze można wymienić?
Ile jest roboty przy takiej operacji?Planuję z kolegą wymienić bo auto jest za granicą i nie ryzykuje jechac do polski na wymianę.Pozdrawiam.

Dziś byłem w trzech warsztatach niemieckich każdy z nich zrobił wielkie oczy.Jeden stwierdził,że trzeba od razu turbine wymienić :) drugi stwierdził,że bardzo dużo pracy jest przy tym i nie wie co po drodze będzie jeszcze do wymiany a trzeci powiedział jedz pan do Polski powoli i tam zrób,bo on nie wie jaka pompa tam jest :>
Mam 800km do Polski zawory zaczynają stukać po paru godzinach trasy i czasami głośniej a czasami cisza.Kontrolka zapala się 2 lub 3 razy na ten dystans.Teraz pytanie zaryzykować i jechać czy laweta?Proszę o wasze zdania.
Dodam,że jezdząc po miescie wszystko jest ok cicha praca silnika itp.Tylko jak ruszę w trasę dłuższa to zaczynają byc problemy.Pewnie na rozgrzanym silniku ciśnienie oleju jest za słabe i nie ma smarowania.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 06 maja 2015, 19:14

tylko laweta a jeżdżąć w tym stanie dobijasz silnik nasz ciś na pograniczu zapalenia lampki kontrolnej na rozgrzanym traci wydolność regulacja luzów zaworowych i fazatora



sprawdz ciś manometrem jeśli niskie laweta
jeśli ok to się ciesz i jedz te 800 km i szukaj innych przyczyn

Awatar użytkownika
ELEKTROBDG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 19 sty 2014, 12:37
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomocy problem z pompą oleju

Post autor: ELEKTROBDG » 26 maja 2015, 16:11

Witam ponownie jestem po wymianie pompy oleju i na razie jest ok cisza i spokój.[/quote]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja