Post
					
								autor: kuba30001 » 12 paź 2015, 10:17
			
			
			
			
			miałem awarię czujnika ciśnienia i temperatury klimatyzacji G395. Klasyczny błąd, no signall. Po zamontowaniu nowego pojawiają się nastęujący błąd. oczywiscie zawory, kompresor, przetestowane, ciśnienie czynnika również. wyskakuje błąd który nie pozwala uruchomić się klimatyzacji:
PO WYMIANIE CZUJNIKA
00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395) 
            015 - Cannot Be Tested at this Time
             Freeze Frame 
                    Fault Status: 01101111
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 93
                    Mileage: 285761 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.04.23
                    Time: 15:15:17
     Address 08: Auto HVAC  (4F0 910 043 )- ODCZYTUJE WARTOŚCI CIŚNIENIA PRAWIDŁOWO (ZMINEIA SIĘ), 
ALE TEMPERATURE ODCZYTUJE ZAWSZE TAKĄ SAMĄ 129 STOPNI 
(KILKA RAZY NIERZONE, NA ZIMNYM CIEPŁYM ITD)
19:31:40 Group 054: Refrigerant Pressure/Temperature Sensor (G395)
  9.0 bar  Refrigerant Circuit Pressure
  129.0°C  Refrigerant Temperature
  204.0  SW/HW-Version Press./Temp.Sens.
  00000010  Status Refrigerant Press./Temp.Sens. - NIEPRAWIDŁOWY ODCZYT TEMPERATURY!!! CISNIENIE CZYTANE PRAWIdŁOWO
  Address 08: Auto HVAC  (4F0 910 043 )
19:34:22 Group 002: Compressor Shut-Off Conditions
  13.0  Current Shut-Off Condition
  12.0  Last Shut-Off Condition
  0.0  Last but One Shut-Off Condition
  0.0  Last but Two Shut-Off Condition
sprawdzałem czy to moze nowy czujnik nie był felerny, podłączyłem następny i ta sama kwestia.
Ma ktoś pomysł czy vagiem można tutaj coś poradzić? elektryka sprawdzona, sygnał z czujnika dochodzi, tym bardziej ze tam są 3 kable i jak pokazuje prawodłowo ciśnienie to czmu blokuje go temperatura? 
[ Dodano: 2015-10-12, 10:17 ]
jako że parę osób już pytało jakie jest rozwiązanie powyższego problemu to w niektórych modelach po wymianie czujnika G395 wymagana jest  jego parametryzacja (cokolwiek to znaczy). VAgiem się tego nie ogarnie ponoć, u mnie potrzebny był VAS. chwila roboty, wyzerowanie czujnika i działa.