audi a6 c5 tryb awaryjny tip.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 27 sty 2015, 17:25
- Lokalizacja: Lublin
audi a6 c5 tryb awaryjny tip.
Witam wczoraj w trasie padl mi alternator i jak spadlo napiecie juz do 10volt to skrzynia weszla w tryb awaryjny i pytanie czy bylo to spowodowanet ylko spadkiem napiecia czy jest w tym jakis poważniejszy problem? Jak zmienilem akumulatory i samochod postal z godzine to trybu awaryjnego juz nie bylo.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 124
- Rejestracja: 08 sty 2014, 12:15
- Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 27 sty 2015, 17:25
- Lokalizacja: Lublin
Dzieki za odpowiedź, a w tym samym czasie jeszcze wywalilo korek od oleju i plyn chlodniczy sie wymieszal z olejem i podniósł się jego poziom. Możliwe, że uszczelka pod głowicą poszła? Tylko,że ani zadnej mazi pod korkiem nie ma, byl też robiony test i nie wykazał, ze to uszczelka, wiec co moglo by być jeszcze nie tak?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 27 sty 2015, 17:25
- Lokalizacja: Lublin
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 27 sty 2015, 17:25
- Lokalizacja: Lublin
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 27 sty 2015, 17:25
- Lokalizacja: Lublin
Pewnie tak Pierwszy odzew od Mechanika, że to nie uszczelka pod głowicą,bo po raz drugi robił test i nic nie wyszlo, ale gdzieś z chłodnicy wycieka płyn i nie wiadomo czy to chłodnica do wymiany czy tylko gdzies się jakiś przewód przerwał czy coś, bedzie sćiagał wszsytko i dawał znać. I teraz skrzynia, mogła wejść w tryb awaryjny, ponieważ olej się przegrzał w skrzyni, a po odczekaniu godziny nie ruszaniu auta olej się ochłodził i skrzynia zaczęła pracować normalnie. Olej, o którym mówilem,ze się zmieszał z płynem chłodniczym prawdopodobnie jest to olej ze skrzyni. Po podpięciu pod komputer nawet wyskakiwał jakiś błąd z olejem, nie pamiętam teraz dokłanie jaki. Czy ze skrzynią się mogło coś stać jeśli od razu stanąłem i samochodu nie ruszałem? Po naprawieniu chłodnicy wszystko może wróci do normy?