Witam, załączam link do LOGÓW dynamicznych jakie wczoraj zrobiłe http://vaglog.pl/log_214908.html
Więc. Auto jest po wirusie na 162 KM i 380 Nm. Problem w tym, że turbo jak by późno wstaje, a widać też przeładowanie. Turbo jest w dobrej kondycji. I teraz pytania, czy to wina źle wyregulowanej sztangi czy może Mapa powoduje takie cosik. Może intercooler nie wyrabia.
Czekam na propozyje : )
1.9 [AWX] turbo późno wstaje ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 09 lis 2013, 11:54
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: München
Ktoś chipował twoje auto i zastanawiasz się dlaczego turbo słabo wstaje. Pytanie czy przed chipem też słabo wstawało. Może masz nieszczelność, problem z N75, wężyki rozerwane od vakum. Możesz spróbować podpiąć bezpośrednio wężyk od turba pod vakum. Poza tym logowałes na niskim biegu.Chociaż mam to samo turbo GT1749VA i na 2 biegu mam już 1bar przy 2tys. Chyba że masz turbo po regeneracji. Też się zdarzają różne wynalazki. Poza tym przeładowanie nie jest aż tak duże.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 09 lis 2013, 11:54
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: München
Jeżeli turbo było regenerowane i wrzucony został badziewny wirnik z dużym momentem bezwładności w porównaniu do orginału to efektem tego jest taka turbo dziura. Dlatego wole turbo używkę niż regenerowaneDiMateo pisze: turbo możę i jest po regeneracji, ale nie rozumiem co ma wspólnego skoro daje ciśnienie i to dość sporo dalej
Tak jak pisałem wcześniej:Możesz spróbować podpiąć bezpośrednio wężyk od turba pod vakum, wtedy zobaczysz czy lepiej wstaje turbo. Ze sztangą też możesz spróbować. Zawsze możesz ją spowrotem skręcić.