Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

1.9 [AWX] turbo późno wstaje ?

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
DiMateo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 04 wrz 2014, 10:49
Lokalizacja: Będzin

1.9 [AWX] turbo późno wstaje ?

Post autor: DiMateo » 28 kwie 2015, 11:30

Witam, załączam link do LOGÓW dynamicznych jakie wczoraj zrobiłe http://vaglog.pl/log_214908.html

Więc. Auto jest po wirusie na 162 KM i 380 Nm. Problem w tym, że turbo jak by późno wstaje, a widać też przeładowanie. Turbo jest w dobrej kondycji. I teraz pytania, czy to wina źle wyregulowanej sztangi czy może Mapa powoduje takie cosik. Może intercooler nie wyrabia.
Czekam na propozyje : )

ringel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 09 lis 2013, 11:54
Imię: Marcin
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: München

Post autor: ringel » 29 kwie 2015, 21:19

Ktoś chipował twoje auto i zastanawiasz się dlaczego turbo słabo wstaje. Pytanie czy przed chipem też słabo wstawało. Może masz nieszczelność, problem z N75, wężyki rozerwane od vakum. Możesz spróbować podpiąć bezpośrednio wężyk od turba pod vakum. Poza tym logowałes na niskim biegu.Chociaż mam to samo turbo GT1749VA i na 2 biegu mam już 1bar przy 2tys. Chyba że masz turbo po regeneracji. Też się zdarzają różne wynalazki. Poza tym przeładowanie nie jest aż tak duże.

Awatar użytkownika
DiMateo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 04 wrz 2014, 10:49
Lokalizacja: Będzin

Post autor: DiMateo » 03 maja 2015, 19:21

3 na 5 biegów jest dla ciebie niskim ? turbo możę i jest po regeneracji, ale nie rozumiem co ma wspólnego skoro daje ciśnienie i to dość sporo dalej. N75 wymieniony na nowy. Podobno możę być to wina pompy tandemowej. Niebawem się temu przyjże.

ringel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 09 lis 2013, 11:54
Imię: Marcin
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: München

Post autor: ringel » 05 maja 2015, 21:40

DiMateo pisze: turbo możę i jest po regeneracji, ale nie rozumiem co ma wspólnego skoro daje ciśnienie i to dość sporo dalej
Jeżeli turbo było regenerowane i wrzucony został badziewny wirnik z dużym momentem bezwładności w porównaniu do orginału to efektem tego jest taka turbo dziura. Dlatego wole turbo używkę niż regenerowane
Tak jak pisałem wcześniej:Możesz spróbować podpiąć bezpośrednio wężyk od turba pod vakum, wtedy zobaczysz czy lepiej wstaje turbo. Ze sztangą też możesz spróbować. Zawsze możesz ją spowrotem skręcić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl