Witam
Panowie mam problem z moją C5 , wczoraj wyjeżdzając z podwórka przypadkowo zadusiłem samochód na 1 biegu, od tego momentu samochód nie daje żadnych oznak życia...
Przed tym nie było z samochodem żadnych problemów, odpalał zawsze od strzała .
Na kompie wykazało błąd Nastawnik objętości N 146- uszkodzenie.
Dodam że w przezroczystym przewodzie paliwowym na samej górze jest jeden mały pęcherz powietrza, przy próbie z wtryskami paliwo leciało ,, ciurkiem'' , pompa paliwa w baku jest sprawna , jeżeli ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem prosze o jakieś porady z góry dzięki za odpowiedz.
A6 C5 2000r 2.5 Tdi Nie odpala, pomocy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 93
- Rejestracja: 22 paź 2012, 21:14
- Lokalizacja: lubliniec
maudi25tdi, Z całym szacunkiem, ale układ paliwowy nie ma konta 
Jeżeli kolega jasno pisze, że test wtrysków robił i leje, pompa działa i podaje, znaczy że problem jest gdzie indziej. A ten problem jest wskazany przez VAG i przez objawy. Nazywa się ten problem nastawnik N146.
W pierwszej kolejności należy sprawdzić kostkę przy pompie a następnie sprawdzić sam nastawnik... w ostateczności, jeśli czyszczenie nie pomoże trzeba go będzie wymienić.
Kroki w tym wypadku wyglądają tak:
1. Sprawdzasz kostkę i wszystkie piny czy żaden nie wypadł
2. Sprawdzasz wiązkę czy nie ma gdzieś zwarcia/przerwy (mógł się kabelek ułamać)
3. Wyjmujesz i czyścisz nastawnik - są na necie całe tutoriale, wystarczy wpisać w google
4. Jeśli nie pomogło czyszczenie, zmieniasz cały nastawnik na działający.
Po wszystkim odpowietrzasz układ i jeździsz.

Jeżeli kolega jasno pisze, że test wtrysków robił i leje, pompa działa i podaje, znaczy że problem jest gdzie indziej. A ten problem jest wskazany przez VAG i przez objawy. Nazywa się ten problem nastawnik N146.
W pierwszej kolejności należy sprawdzić kostkę przy pompie a następnie sprawdzić sam nastawnik... w ostateczności, jeśli czyszczenie nie pomoże trzeba go będzie wymienić.
Kroki w tym wypadku wyglądają tak:
1. Sprawdzasz kostkę i wszystkie piny czy żaden nie wypadł
2. Sprawdzasz wiązkę czy nie ma gdzieś zwarcia/przerwy (mógł się kabelek ułamać)
3. Wyjmujesz i czyścisz nastawnik - są na necie całe tutoriale, wystarczy wpisać w google
4. Jeśli nie pomogło czyszczenie, zmieniasz cały nastawnik na działający.
Po wszystkim odpowietrzasz układ i jeździsz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 93
- Rejestracja: 22 paź 2012, 21:14
- Lokalizacja: lubliniec
Kolego mrporpoise miałem jakiś 1 m-ce temu taki sam problem jak klega jelko123 jeżeli zapowietrza się układ paliwowy to nastawnik w pewnym momencie nie da rady ustawić żądanego kąta ,ja na początku już chciałem rozbiwrać to ustrojstwo ale pamiętam słowa Piotrusia mistrza z tego forum najpierw zaczynamy od najtańszych napraw a potem od konkretnych , wymieniłem wszystkie podkładki na przelewach oraz te podkładki miedziane
które są przy króćcach które są przykręcone przy pompie ,oraz obciąłem wszystkie węże
przy filtrze paliwa nasunąłem je głębiej i nowe opaski wymieniłem przewód przezroczysty
na nowy ,odpowietrzyłem zgodnie z instrukcją Piotrusia i do dziś działa .
Co do czyszczenia nastawnika to jest możliwe i się to robi ras czytałem o tym na forum
i kiedyś przypadkowo widziałem jak to robi gość co naprawia pompy jest to proces prosty ale trzeba zachować cierpliwość ,a kolega pisze że ma bańkę powietrza w przewodzie do puki jej z tamtond nie wygoni to nic nie pomoże rozbieranie pompy .
które są przy króćcach które są przykręcone przy pompie ,oraz obciąłem wszystkie węże
przy filtrze paliwa nasunąłem je głębiej i nowe opaski wymieniłem przewód przezroczysty
na nowy ,odpowietrzyłem zgodnie z instrukcją Piotrusia i do dziś działa .
Co do czyszczenia nastawnika to jest możliwe i się to robi ras czytałem o tym na forum
i kiedyś przypadkowo widziałem jak to robi gość co naprawia pompy jest to proces prosty ale trzeba zachować cierpliwość ,a kolega pisze że ma bańkę powietrza w przewodzie do puki jej z tamtond nie wygoni to nic nie pomoże rozbieranie pompy .