Witam.
Proszę o pomoc w oznakowaniu tej uszczelki, którą zaznaczyłem czerwoną strzałką na zdjęciu.
Zdjęcie jest zrobione z góry, patrząc z przodu na silnik. Jest to wystający z lewej strony silnika taki dekiel. Potrzebuję zakupić taką uszczelkę i chciałbym samemu ją wymienić...
Szukałem różnych schematów silnika, ale z marnym skutkiem...
Pytanie - czy samemu mogę się w ogóle tego podjąć ?
Z góry dziękuję za pomoc.
[AUK 3.2 FSI] Co to za uszczelka ze zdjęcia ?
[AUK 3.2 FSI] Co to za uszczelka ze zdjęcia ?
Ulotna radosc...
cześć z tego co widzę to jest pompa podciśnienia, numerów nie mam, podjedz do serwisu aso to na pewno od razu ustalisz co i jak. i tak pewnie musisz kupić w oryginale, bo wątpię, ze są zamienniki. często tez w serwisach używają takiej pasty uszczelniającej. https://www.motointegrator.pl/produkty/ ... 5910-50-ml
Pozdrawiam
Tomek
Tomek
Hej, jestem nowy, więc witam wszystkich A6-kowców.
Koledzy doradźcie.. u mnie pompa podciśnienia też jest mokra i ubywa mi przez to olej (na ok. 5 tys. km dolałem już nieco ponad 1L - chyba trochę za dużo bo na 10 tys. to na pewno mi więcej niż 2L wyjdzie, a innych wycieków nie widzę).
Dowiadywałem się w ASO, że do mojej A6 pompa powinna mieć nr 06E 145 100E, zaś uszczelka pomiędzy pompą a głowicą 06E145215A. Numery te podano mi wg. numeru VIN.
Niestety nowa pompa kosztuje 1061 zeta, zamienników podobno brak, używki na alledrogo oscylują pomiędzy 100 - 300 zł. Biję się z myślami czy wydać te ponad 1000 i mieć spokój czy ryzykować, że kupię jeszcze gorszą pompę niż mam. Samych oringów/uszczelek do pompy nie ma w sprzedaży.
Koledzy co radzicie? Kupić nową pompę (i pewnie najlepiej razem z nią nową uszczelkę), używkę, czy może próbować gdzieś u kogoś w Warszawie/okolicach ją jakoś uszczelnić?
Z góry dzięki z jakiekolwiek info.
Koledzy doradźcie.. u mnie pompa podciśnienia też jest mokra i ubywa mi przez to olej (na ok. 5 tys. km dolałem już nieco ponad 1L - chyba trochę za dużo bo na 10 tys. to na pewno mi więcej niż 2L wyjdzie, a innych wycieków nie widzę).
Dowiadywałem się w ASO, że do mojej A6 pompa powinna mieć nr 06E 145 100E, zaś uszczelka pomiędzy pompą a głowicą 06E145215A. Numery te podano mi wg. numeru VIN.
Niestety nowa pompa kosztuje 1061 zeta, zamienników podobno brak, używki na alledrogo oscylują pomiędzy 100 - 300 zł. Biję się z myślami czy wydać te ponad 1000 i mieć spokój czy ryzykować, że kupię jeszcze gorszą pompę niż mam. Samych oringów/uszczelek do pompy nie ma w sprzedaży.
Koledzy co radzicie? Kupić nową pompę (i pewnie najlepiej razem z nią nową uszczelkę), używkę, czy może próbować gdzieś u kogoś w Warszawie/okolicach ją jakoś uszczelnić?
Z góry dzięki z jakiekolwiek info.