Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AFB 2.5 150 KM] Brak mocy czyli cuda na kiju

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
krystiankrz

[ AFB 2.5 150 KM] Brak mocy czyli cuda na kiju

Post autor: krystiankrz » 05 kwie 2015, 10:48

Witam! Musiałem sie do was odezwać bo żaden z tutejszych mechaników nie umie powiedzieć mi co dokładnie jest Mojej Audicy. Problem jest od samego początku gdy ją mam jakieś 2 miesiące. Mianowicie Audi jedzie jak by miało z 90 KM !!! Podpinane było pod kilka komputerów i tam nic nie znaleziono wszystko cacy, przepływka, turbo, ew kont wtrysku wg jednego mechanika nie jest poprawny a inny twierdzi ze jest dobry. Pali świetnie jak zimne czy ciepły, spalanie mieści sie w granicach rozsądku jak na to auto. I tu własnie jest problem bo auto nie chce jechac jak powinno i nie moge sobie dac z tym rady. Dodam że jest to quattro z przerobioną skrzynią z TIP na 6-cio biegowy manual, licznik został stary i tam pokazuje cały czas 1 bieg(nie wiem czy istotne) wymienione było sprzęgło na uzywane(też niewiem czy to istotne), EGR jest zaślepiony i to chyba na tyle. Wg moich mechaników może to byc wytarte wałki, padnięta turbina i przestawiony pasek na pompie paliwa ale nikt nie wie co dokładnie. Dodam jeszcze że jak go zapalę i ruszam to niekiedy potrafi zgasnąć tak jakby paliwa mu brakowało i nie jedzie ale po kilkunastu metrach jest już OK. Proszę o pomoc z waszej strony bo ręce opadają. Logów nie mam jak zrobić bo ani kabla ani programu nie mam.

sztukens
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 15 wrz 2014, 15:36
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: sztukens » 05 kwie 2015, 11:00

Bez jakich kolwiek logów to jak wróżenie z fusów ;/

krystiankrz

Post autor: krystiankrz » 05 kwie 2015, 11:04

No właśnie w tym jest problem bo logów nie ma mi kto zrobić... chyba że jest w okolicach Mszany dolnej ktos kto by mi to zrobił :)

BARTAS21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 28 lut 2015, 20:54
Lokalizacja: Janówko

Post autor: BARTAS21 » 07 kwie 2015, 21:28

Na moje to coś z dawką paliwa. Co do samych wałków można zdjąć pokrywę zewnętrzną i sprawdzić. Szczerze w moim widać powoli drobne rysy ale jeszcze śmiga jak szalone. Oleju też nie bierze. spalanie w normie. można spróbować zwiększyć dawkę i wtedy się okażę. Przyczyną mogą być też zapchane przewody powietrza, zapaskudzony filtr paliwa i powietrza. Jeśli nie pokazuje błędów trzeba jechać metodą prób i błędów

maudi25tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 22 paź 2012, 21:14
Lokalizacja: lubliniec

Post autor: maudi25tdi » 08 kwie 2015, 18:19

Na oko to facet w szpitalu zmarł musi to podłączyć pod kompa i napisać tu co ma za błędy , a rozbierać będzie jak będziemy wiedzieli gdzie jest problem ,ja pomogę na pewno, kabel kosztuje 100 zł a program jest za frii

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 08 kwie 2015, 21:16

maudi25tdi pisze:kabel kosztuje 100 zł a program jest za frii
kabel starczy za 30 PLN, a program faktycznie w internecie znajdziesz za darmochę.

Deny152
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 13 kwie 2015, 16:11
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Deny152 » 13 kwie 2015, 16:43

Witam, ja miałem tak samo ze nie miałem mocy przeciagał na biegach mój mechanik tez nie wiedzial co jest wymienilem przeplywke wszystkie filtry i dalej bylo to samo... mieszkam w norwegii i tu srednia predkosc jest 30 -40 wiec auto zamulone, pojechalem nim do PL i w niemczech troche go po pilowalem i zaskoczyl chodzi jak powinien ma kopyto. spróbuj moze gdzies go przepalic... taka moja sugestia

krystiankrz

Post autor: krystiankrz » 20 kwie 2015, 17:42

Sciągłem VAG coma i VCDS i nic bo ten kabelek niebieski za 30zł to jest warty za psem wyrzucić... Czekam na nowy kabel i wtedy coś będe kombinował. Auto jak sie rozpedzie to jeszcze jako tako jedzie ale do setki to porazka... Jeden "spec" stwierdził że moze to byc brak drożności wydechu. Filtr paliwa wymieniony i powietrza. Dodam jeszcze że z InterCoolera mi podobno cieknie????

Awatar użytkownika
VeDo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 26 sie 2014, 17:41
Lokalizacja: Zamość

Post autor: VeDo » 20 kwie 2015, 18:12

Obrazek
o ten Ci chodzi? jest całkowicie sprawny, sam go używam i mam dobre połączenie
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2015, 18:36 przez VeDo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 20 kwie 2015, 18:39

Ja takim wgrywam soft do ECU <rotfl>
krystiankrz pisze:Dodam jeszcze że z InterCoolera mi podobno cieknie????
Skoro masz nieszczelność w dolocie do dziwisz się, że auto nie chce jechać?

maudi25tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 22 paź 2012, 21:14
Lokalizacja: lubliniec

Post autor: maudi25tdi » 21 kwie 2015, 11:53

Jest wymagana bezwzględna szczelność całego układu i niema o czym dyskutować nowe opaski na węże przed ich założeniem odtłuść wąż oraz króciec gdzie ma przyjść wąż z opaska ,opaski mają być porządne a nie jakieś tanie badziewie , a potem diagnozować

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga