Witam.
Mam silnik benzyna 2.0 alt i pytanie. Czy w tym silniku jest dwumasa (koło dwumasowe)? :shock:
Skrzynia zwykła 5 biegów, auto z 2004 roku.
Autem trzęsie na wolnych obrotach i przy jeździe powyżej setki, oraz słuchać delikatne pukanie przy zmianie biegów.
Jeżeli jest dwumasa to:
Czy założyć dwumasę, czy może jednomasowy zamiennik?
W dizlach nie polecają jednomasowego, a czy w benzyniaku robi to różnicę?
Różnica między dwumasą, a jednomoasowym to tylko około 500zł.
Do moderatoa: Szukałem tematów o tym silniku i nic nie ma.
[ Dodano: 2015-04-17, 14:47 ]
No, to odzew nie za wielki. Chyba nie za wiele A6 jeździ z silnikiem ALT.
Dwumasa wymieniona.
[ALT 2.0 131 KM] Czy mam dwumasę 2.0 alt benzyna.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:03
- Imię: Michał
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pawłów
miałem coś podobnego ja mam 2.4 benzyne i też było słychać lekkie stukanie oraz poszarpywało przy ruszaniu zacząłem również myśleć o dwumasie ale jak się okazało była to wina poduszki pod silnikiem jeżeli nie sprawdzałeś poduszek to sprawdź.
Pozdrawiam
Michał
Pozdrawiam
Michał
Było:
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM
Poduszki pod silnikiem wymieniłem. Zawieszenie zrobione na top top. Dwumasa wymieniona. Teraz silnik pracuje równiutko. Ale jak zmieniam biegi to dalej ma takie piknięcie.
Myślałem, że to poduszki pod skrzynią ale mechanik twierdzi, że są ok. Być może to któryś przegub wewnętrzny, ale nie za bardzo wiem jak to sprawdzić.
Myślałem, że to poduszki pod skrzynią ale mechanik twierdzi, że są ok. Być może to któryś przegub wewnętrzny, ale nie za bardzo wiem jak to sprawdzić.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:03
- Imię: Michał
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pawłów
tak na szybko to możesz wejść pod autko i złapać za półoś i próbuj nią ruszyć przekręcając nią do przodu i do tyłu zobaczysz jaki masz luz a i może uda się wyczuć puknięcie, sprawdź również akumulator bo może się odkręcił lub poluzował i robi Ci całą robote:) też się tak zdarza
pozdrawiam
Michał
pozdrawiam
Michał
Było:
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM