[A6 C5] 1.8T Remap
[A6 C5] 1.8T Remap
Witam
Doprowadziłem swoje 1.8T do kultury. Wszystko szczelne. Nowa przepływka itp. itd.
Szukam kogoś z Warszawy lub okolic kto podejmie się zrobienia korekt w mapie po programie.
Zależy mi na większym doładowaniu ponizej logi.
Auto ma downpipe.
Logi: http://vaglog.pl/log_212345.html
Doprowadziłem swoje 1.8T do kultury. Wszystko szczelne. Nowa przepływka itp. itd.
Szukam kogoś z Warszawy lub okolic kto podejmie się zrobienia korekt w mapie po programie.
Zależy mi na większym doładowaniu ponizej logi.
Auto ma downpipe.
Logi: http://vaglog.pl/log_212345.html
Trochę się znam, a trochę nie znam
Doladowanie minimalnie ponizej 0.8 po przeplywach powietrza wychodzi na jakies 18x koni . Wtryski seria? Jaka turbina? Mozna zwiekszyc doladowanie jesli wtryski seria i reszta w dobrej formie mozna sie pokusic o dolaladowanie 0.9 chociaz sa ludzie którzy na zwyklej k03-015 lub 005 robia bara . NO i dosc wysoka temp w dolocie jak na to jaka temp teraz panuje. Moga ci podniesc doladowanie ale szybko sie znudzi bo duzo nie wskoczy jesli graty seria.
1.8T MrcZk'a hybryda itd
Dzięki za odpowiedź. Wtryski seria bo auto jeździ na gazie, turbina k03s niestety była teraz k03 po regeneracji bez luzów i gruszka tez od s została. Silnik po wymianie z angola jezdzil na automacie w niezłym stanie bez wycieków. Czy temperatura w dolocie moze wynikać z zaślepionego DV? Interesuje mnie podniesienie przy wyzszych obrotach turbo do 1 bara żeby koła z miejsca nie mieliły.
Czy N75 ma prawidłowe wartości?
W jaki sposób możesz podnieść doładowanie? Programem?
Czy N75 ma prawidłowe wartości?
W jaki sposób możesz podnieść doładowanie? Programem?
Trochę się znam, a trochę nie znam
Tuner u którego robiłem program powiedział żeby zaślepić w celu podniesienia ciśnienia w układzie włożona jest sprężyna na 2 bary a DV jest metalowy.
LOGI z dzisiaj:
http://vaglog.pl/log_212486.html
http://vaglog.pl/log_212487.html
http://vaglog.pl/log_212488.html
LOGI z dzisiaj:
http://vaglog.pl/log_212486.html
http://vaglog.pl/log_212487.html
http://vaglog.pl/log_212488.html
Trochę się znam, a trochę nie znam
Jak to zaslepiony dv :shock: temperatura w dolocie wysoka bo seryjny icek jest w beznadziejnym miejscu. Ko3 nie utrzyma ci 1 bara w wysokich obrotach. Mozna ustawic na 1 bar przy np 3200 i aby do konca utrzymalo .0.6 . Skoro miales k03s to czemu jej nie regenerowales? po co jakies dziwne kombinacje z przekladaniem gruszki? Jakie graty od gazu?
1.8T MrcZk'a hybryda itd
No własnie chciałem ją zregenerować ale tam gdzie oddawałem starą odrazu dcostaje się inna zregenerowaną i dostałem k03 a gość od turbin po tym jak mu powiedziałem ze k03s ma wiecej łopatek to powiedział że to nie ma znaczenia bo srednica jest taka sama i ciśnienie to samo daje - więc wziałem taką jak dal.
Gaz nowe wtryski od wczoraj hana niebieska bo zielona miala już 70tys nalatane i już momentami niedomagala. Reduktor KME Gold
Jak to bzdura z DV to mogę go wyciągnać założyć miekka sprężynkę do 0.6 i do włożyć jak trzeba bo następna jest 1.0bara a ja mam ta do 2.0+ założoną
Gaz nowe wtryski od wczoraj hana niebieska bo zielona miala już 70tys nalatane i już momentami niedomagala. Reduktor KME Gold
Jak to bzdura z DV to mogę go wyciągnać założyć miekka sprężynkę do 0.6 i do włożyć jak trzeba bo następna jest 1.0bara a ja mam ta do 2.0+ założoną
Trochę się znam, a trochę nie znam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Powiem tak strasznie tam jest napaprane w tym aucie, tego tunera to bym chyba za ja.. powiesil, konieczny jest powrot do serii, pisze o programie jak i calym osprzecie typu dv i podlaczenie tego jak fabryka przykazala, cos jest z pompa paliwa prawdopodobnie do wymiany, takze najpierw seria ogarniecie tego po ludzku dopiero mozna myslec o zwiekszaniu mocy.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Ok więc ja mam turbinę z 8 łopatkami. Jeśli chodzi i zrobienie auta jak z fabryki to nie ma problemu. Wkładam sprężynkę do DV zakladam jak trzeba i już mamy wszystko jak powinno być poza katalizatorem który poszedł do śmietnika i jest downpipe. Jeśli chodzi o program ktory mam był robiony na hamowni przed wymianą silnika oraz turbiny i nie wiem czy to ma jakikolwiek wpływ na obecne osiagi.
Potrzebuje pomocy z autem dlatego zwracam się do Was bo niestety mechanik u którego naprawiam auto ma podejście "jeździ? Jeździ! to po chu. grzebać?"
Mogę wymienić pompę paliwa tylko na jakiej podstawie stwierdzić czy stara już nie daje rady? Niestety nie mam manometru żeby zmierzyć ciśnienie.
Wolałbym zrobić remap tego co mam bo kolejny raz płacić 2000 za program trochę słabo.
[ Dodano: 2015-04-10, 12:13 ]
PS. Jeśli chodzi o pompę paliwa po nocy na zimnym silniku muszę kręcić 2 razy żeby auto odpaliło więć może już niedomaga.
Potrzebuje pomocy z autem dlatego zwracam się do Was bo niestety mechanik u którego naprawiam auto ma podejście "jeździ? Jeździ! to po chu. grzebać?"
Mogę wymienić pompę paliwa tylko na jakiej podstawie stwierdzić czy stara już nie daje rady? Niestety nie mam manometru żeby zmierzyć ciśnienie.
Wolałbym zrobić remap tego co mam bo kolejny raz płacić 2000 za program trochę słabo.
[ Dodano: 2015-04-10, 12:13 ]
PS. Jeśli chodzi o pompę paliwa po nocy na zimnym silniku muszę kręcić 2 razy żeby auto odpaliło więć może już niedomaga.
Trochę się znam, a trochę nie znam
Turbine zostaw wyreguluj u mechanika tylko gruche na 0.35 b dv podlacz jak fabryka. I zrob jeszcze raz logi na pb bo nie napisales na jakim paliwie byly one robione. najlepiej byloby wgrac seryjny program i wtedy zlogowac. A dop potem bawic sie w strojenie od nowa ze zwiekszaniem mocy. Jesli ma 8 lopatek to faktycznie k03s. W warszawie nie ma nikogo aby Ci zrobil normalny program? i pomogl w diagnostyce?
1.8T MrcZk'a hybryda itd
Logi były robione na PB 95 zaraz dobiorę się do DV i zrobię jak być powinno. Zastanawiam się jeszcze tylko nad tym ciśnieniem z pompy paliwa czy aby nie jest za małe. Pompa od nowości jest.
Jeśli chodzi o kogoś w okolicach Warszawy z takim autem albo pojęciem do tego 1.8T niestety nie spotkałem
Czy w przypadku założenia sprężyny do DV na 0.6 bara zawór nie będzie cały czas otwarty? Skoro doładowaniemam 0.7?
Jeśli chodzi o kogoś w okolicach Warszawy z takim autem albo pojęciem do tego 1.8T niestety nie spotkałem
Czy w przypadku założenia sprężyny do DV na 0.6 bara zawór nie będzie cały czas otwarty? Skoro doładowaniemam 0.7?
Trochę się znam, a trochę nie znam