halo halo , nie było mnie kilka dni i tu taki temat się rozwinął (chwile myślałem że nie jestem "na swoim"

)
-walka Audi z BMW :evil:
Racja wydaje mi się ,jest mniej więcej po środku co do napraw a tak właściwie to jak ktoś napisał zależy od trafu, i ile jeździ . Ja w BMW przejechałem i nadal jeżdżę (jestem w trakcie sprzedaży)ponad 120tyś i wiem co nieco , ale znaczek BMW nie tylko ma "prestiż" lecz też skrót -Będziesz Miał Wydatki , prędzej czy później :lol: .
A teraz przeskoczyłem na A6 i uważam że dobre auto a wykonanie środka do B-mki to bez porównania - o wiele lepszy jest Audi-k .(zawsze tak twierdziłem ) Ale to moje zdanie .
----------------------------------
Ok wracam do tematu mojego problemu
Nie miałem czasu ostatnio przy nim cokolwiek robić i jeżdżę jak jest .
I stwierdzam taki fakt ;
-nie zawsze "klepie" , na 10razy z rana 3 klepie , na 10 rozgrzany 5 klepie
- czasami poklepie na rozgrzanym i przestanie czasami nie- na 10 , 3 klepie i nie przestanie dop. nie ostygnie .
I dochodzę do wosku że to coś ma wspólnego z ciśnieniem
(oczywiście jeszcze muszę sprawdzić opisywane wariatory )
Czy ktoś wie jak działa ciśnienie oleju w tym aucie , a może ktoś opisywał temat przepływu oleju w tym silniku ? - jak i gdzie i co przepuszcza, gdzie itp
Jak sie dokształcę w tym temacie zacznę szukać i sprawdzać

na razie jeżdżę.
PS.
CO do silników ,wysokich silników (mocy).
Przyjemność z jazdy, z mocy tej jazdy - po to się kupuje te auta
diesla kupują oszczędzacze i "kapcie domowe " (sorry

(tak jak ja chwilowo- w Bmce :mrgreen: )
Ktoś powie kupił i "grzebie "
-ja lubię to a, mechaników

z serwisów zostawiam na samiutki koniec -zawsze
-a kupiłem bo Niemiec dawał tanio i mówił co jest

- wiec "kota" nie kupowałem
Pozdrawiam