Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 3,2FSI stukot silnika](głośny)nie zawsze

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 14 paź 2010, 01:09

FSI,própowałeś zrobić myk i zalać na próbe jakąś gęstą oliwą a następnie sprawdzić czy stukanie przycichnie ?
Oprócz temperatury wodzi za nos także te ssanie..
Jeżeli stukot ustępuje wraz z zejściem ze ssania to ... może to wtrysk wali ?
Taka tam moja teoria.. ;-)


RAFAÂŁ Wsadzasz kij w mrowisko !!!
Kolega ma tu problem i o tym tu piszemy , daj spokuj ze swoim uwielbieniem dla "wspaniałego" BMW.
Niechce być złośliwy ale lepiej sprawdż klapy w kolektorze ssącym bo może i w Twojej niezawodnej Beemie zostać wspomnienie po silniku.

Pozdrawiam.

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 14 paź 2010, 09:54

Fascynat
lanie gęstej oliwy do tego silnika to lekkie przegięcie
wiedząc, że są tam hydronapinacze :!:

sam już przymierzam się do sprzedaży mojgo grata i przesiąść się na coś innego
koszt naprawy tych cholernych aut przekracza pojęcie
w moim aucie teraz pojawił sie wyciek pod górną głowicą - normalnie ręcę załamć

a odnośnie bmw :
mój wujaszek, który na codzień robi only bmw (blacharstwo i mechanika)
mówi, że swoimi rękami wyciągnął m.in. 6 silnków z M5 i nigdy z podkreśleniem na słowo nigdy!!!
nie zdażyło mu się coś podobnego co dzieje się z tymi naszymi audikami
ma komplet blokad na rozrząd do silników bmw, których jeszcze nie musiał używać
a zdażyło się, że wstawiał całą ćwiartkę auta
i nie robi już aut starszych niż bmw e 60, chyba, ze auta dla jakiegoś kolekcjonera
więc przestań, za przeproszeniem, pouczać innych o awaryjności innych marek wiedząc czym jeżdzisz ( ja niestety również :-? )

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 15 paź 2010, 01:54

coolmen77 pisze:są tam hydronapinacze
Ja nic na wode nie mam :!: , nie wiem co Ty tam masz pod maską :mrgreen:
Może chodziło Ci o hydrauliczne ?

A gęsta oliwa to nie rozwiązanie , a test "starej szkoły" , przecież nie każe nikomu jeżdzić na moto-doktorze.

Co do Twojej obrony marki BMW to mam pytanie..
Twój wujek naprawia tylko M5 ? :mrgreen:

No i przedewszystkim co ma rorząd do wstawiania
coolmen77 pisze: wstawiał całą ćwiartkę auta
to wogule była cała ćwiartka czy tylko połowa? a może to już nie była ćwiartka :?:

I co tam jeszcze? tylko E60 ale co ? klepie , szpachluje czy kituje ? z mechaniki nic bo sie nie psuje ?


Dałeś popis - pasujesz do B M W <brawo2>



_____________________________________________________________
Wciągneło mi dzisiaj Smarta do kolektora ssącego! Jak go wyjąć :?:

Awatar użytkownika
irekk71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:40
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: irekk71 » 15 paź 2010, 08:21

brawo kolego Fascynatpopieram 100%
a co do wypowiedzi coolmen77
to mogę powiedzieć tylko tyle że tak się kończy kupowanie aut na które kogoś nie stać a potem są narzekania ile to kosztuje, kolego kup BMW a zobaczysz ile kosztuje serwisowanie takiego auta no chyba że wujek będzie wszystko robił (wyciągał silnik ,wstawia ćwiartkę itp. ) życzę powodzenia

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 15 paź 2010, 15:32

widzisz kolego fascynat
jeżeli nie czytasz dokładni moich postów to nie komentuj
chyba, że nie umiesz czytac ze zrozumieniem to ci wybaczam...
ten test starej szkoły czego ma dowieść bo jakoś tego w twojej wypowiedzi zabrakło
jeżeli coś jest hydro nie oznacza, ze chodzi na wodę :-P
kolego irekk71 ( a powinno pisać irekk17) bo chyba tyle masz lat sądząc po twojej wypowiedzi)
zmartwie cię - jednak chyba stać mnie na taki samochód i nie martw sie o moje finanse - dam sobie radę <ok>
chodzi mi o zawodność tego auta i tylko tyle
jeżeli posiedzisz jeszcze troche na forum to dowiesz sie o co chodzi :!:
nie miałem za miaru nikogo obrażać ale to co reprezentują sobą ci dwaj panowie powyżej
troszke puściły mi nerwy
pozdrawiam
pa

Awatar użytkownika
irekk71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:40
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: irekk71 » 15 paź 2010, 19:01

kolego coolmen77 bardzo bym chciał mieć 17 lat,co do twoich finansów to mnie to nic nie obchodzi,ciekawe jaka to straszna zawodność trapi A6 C6 3,2 rozrząd?dość długo użytkuje to auto i jakoś nie mam na razie z nim żadnych problemów , piszesz że za krótko jestem na forum i niby o czym ma to świadczyć ?mógł bym ci wymienić jakie to posiadałem auta i jakie mam o nich zdanie ale to by nic nie znaczyło , bo drogi kolego auto autu nie jest równe,
sam piszesz że koszty naprawy auta są takie wysokie że aż przekracza to pojęcie ,
myślisz że BMW to taki wspaniały samochód?no to sprzedaj a6 i kup bmw jaki problem, na przykład po małym dzwonie to wujek wymieni ci ćwiartkę i będziesz jeszcze do przodu tylko pamiętaj żeby kupić E60 bo przecież starszych nie robi
mi też troszkę puściły nerwy
pozdrawiam i życzę powodzenia kolego

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 16 paź 2010, 07:20

coolmen77, zniżyłeś się do naprawde niskiego poziomu..

Szkoda że swoją postawą potwierdzasz obiegową opinie o posiadaczach marki BMW.
Przykre ale prawdziwe..

Gratuluje dołączenia do wybitnego grona posiadaczy wybitnych pojazdów...

Możesz być dumny z siebie i swojego auta :!:

Głowa do góry masz B M W .


________________________Kończ waść wstydu oszczędż !!!_________________________

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 16 paź 2010, 15:57

kolego irekk71 ależ ty masz 17 lat, że tylko mentalnie
czepiasz sie słówek e60 dałem dla porównania z c6 bo to auta z tego samego segmentu
podparłem sie autorytetem mojego wujka ponieważ już kilkadziesiąt lat robi auta bmw i raczej wie co mówi
mam ci to jeszcze prościej wytłumaczyć??
ale ty tam pewnie wiesz lepiej...

fascynat
zniżam się do niskiego poziomu odpisując na brednie, które wypisujesz
nie masz nic sensownego do napisania to obrażasz innych
ale to pewnie syndrom cwaniaczków ze stolicy
pozdrawiam

Awatar użytkownika
irekk71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:40
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: irekk71 » 16 paź 2010, 18:47

kolego coolmen77 polecam poczytać forum bmw czy te auta są takie bezawaryjne
piszesz że wujek ma kilkanaście lat praktyki z tymi autami to ja zapraszam cię do siebie a pokażę ci trzy przypadki w bmw5e60,5e39 i 320d zerwania łańcucha rozrządu!! ja posiadałem raz w swojej karierze bmw5e60 i nie mogę na nią powiedzieć że to złom ale i nie powiem że była bezawaryjna więc jak skończyła mi sie tylko gwarancja to sprzedałem bo nie wzbudzała mojego zaufania ,audi miałem już kilka i jak dla mnie to super fura, :mrgreen:

pozdrawiam kolego i radzę naprawić wyciek o którym pisałeś w swoim aucie ja wiem że to kosztuje no ale cóż dla jednych jest drogo a dla innych znośnie tak to jest jak się chce jeździć autami klasy premium

RAFAÂŁ

Post autor: RAFAÂŁ » 18 paź 2010, 20:23

Praktycznie wszystkie motory w audi a6 c6 są wadliwe poczynajac od diesli kończac na benzynach.No może oprócz 4.2V8 lecz nie FSI.
Prawda boli co niektórych.
Lubie dresy i jestem łysy wiec mam BMW :lol: :mrgreen:

FSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: FSI » 25 paź 2010, 11:35

halo halo , nie było mnie kilka dni i tu taki temat się rozwinął (chwile myślałem że nie jestem "na swoim" ;) )
-walka Audi z BMW :evil: ;)
Racja wydaje mi się ,jest mniej więcej po środku co do napraw a tak właściwie to jak ktoś napisał zależy od trafu, i ile jeździ . Ja w BMW przejechałem i nadal jeżdżę (jestem w trakcie sprzedaży)ponad 120tyś i wiem co nieco , ale znaczek BMW nie tylko ma "prestiż" lecz też skrót -Będziesz Miał Wydatki , prędzej czy później :lol: .
A teraz przeskoczyłem na A6 i uważam że dobre auto a wykonanie środka do B-mki to bez porównania - o wiele lepszy jest Audi-k .(zawsze tak twierdziłem ) Ale to moje zdanie .
----------------------------------
Ok wracam do tematu mojego problemu
Nie miałem czasu ostatnio przy nim cokolwiek robić i jeżdżę jak jest .
I stwierdzam taki fakt ;
-nie zawsze "klepie" , na 10razy z rana 3 klepie , na 10 rozgrzany 5 klepie
- czasami poklepie na rozgrzanym i przestanie czasami nie- na 10 , 3 klepie i nie przestanie dop. nie ostygnie .

I dochodzę do wosku że to coś ma wspólnego z ciśnieniem
(oczywiście jeszcze muszę sprawdzić opisywane wariatory )

Czy ktoś wie jak działa ciśnienie oleju w tym aucie , a może ktoś opisywał temat przepływu oleju w tym silniku ? - jak i gdzie i co przepuszcza, gdzie itp
Jak sie dokształcę w tym temacie zacznę szukać i sprawdzać ;) na razie jeżdżę.

PS.
CO do silników ,wysokich silników (mocy).
Przyjemność z jazdy, z mocy tej jazdy - po to się kupuje te auta
diesla kupują oszczędzacze i "kapcie domowe " (sorry ;) (tak jak ja chwilowo- w Bmce :mrgreen: )
Ktoś powie kupił i "grzebie "
-ja lubię to a, mechaników :-/ z serwisów zostawiam na samiutki koniec -zawsze
-a kupiłem bo Niemiec dawał tanio i mówił co jest ;) - wiec "kota" nie kupowałem <ok>

Pozdrawiam

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4K
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 03 lut 2013, 11:55

Nie chce zakladac innego tematu , a chcialem zapytac jak najlepiej zabrac sie za wymiane wariatora na walku wydechowym po stronie kierowcy (bank 2)?
Kolego coolmen77 widze ze temat perfekcyjnie opanowales mozesz zebrac wszystko do kupy i wytlumaczyc tak po chlopsku jak za to sie zabrac?Co poodpinac czy posciagac by poodkrecac oslone ta czarna z tylu glowicy pod ktora sa owe wariatory.Nastepnie czy jak odkrece wadliwy wariator to co dzieje siie z lancuchem?Czy nie spadnie z dolnego kola ?

RUSKI444
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 12 lut 2014, 12:18
Lokalizacja: siedlce

Post autor: RUSKI444 » 03 kwie 2015, 07:59

witam wszystkich.a mianowicie mam pytanie do kolegi FSI jak to ogarnoles i jaka byla przyczyna bo ma taki same objawy jak Ty w swoim 3,2.jak mozesz to odpisz .dzieki.

Ślimak40
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 19 gru 2014, 15:14
Imię: Adam
Rocznik: 2016
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ślimak40 » 03 kwie 2015, 13:46

RUSKI444, u mnie tak stukał górny napinacz łańcucha na prawej głowicy... zacinał się, czasami stukało, czasami nie, właśnie tak głośno jak by miało zawory wyrzucić... po wyjęciu silnika i otwarciu rozrządu, okazało się jeszcze, że wszystkie łańcuchy były luźne... po wymianie całego rozrządu jest zupełnie inna kultura pracy silnika ;)

RUSKI444
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 12 lut 2014, 12:18
Lokalizacja: siedlce

Post autor: RUSKI444 » 03 kwie 2015, 14:06

dzieki za odpisanie no wlasnie nie wiem na co sie nastawiac i jaki to koszt czy moze lepiej tak sprzedac?kurde no a jaki to koszt tego i gdzie ten caly zestaw kupic?

[ Dodano: 2015-04-03, 14:06 ]
slabo troche ze po 125 tys km trzeba taki rozrzad wymieniac lipa straszna.po swietach wstawiam do mechanika i sie okarze niech zobaczy co sie dzieje jak duzo milionów bedzie kosztowalo to chyba tak sprzedam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja