Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Problem z turbo.............

Silniki wysokoprężne
Piotreka6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 26 sie 2013, 17:25
Lokalizacja: Głuchołazy

Post autor: Piotreka6 » 03 kwie 2015, 13:27

aras123 pisze:Piotreka6, czy ty potrafisz czytać ze zrozumieniem co wcześniej napisałem? piszesz ze lał ci się olej spod intercoolera ale dokręciłeś węża i po problemie, gratulacje szooook! Ale to nie załatwia problemu oleju! może jak ci się auto wysra na trasie i zapłacisz za lawetę to przekalkulujesz koszty.
A czy ty cokolwiek wiesz o problemie oleju kolo intercoolera? Z tego co czytałem na forum olej będzie się tam pojawiał czy to w autach 15 letnich czy 5... A druga sprawa jest taka, że w żadnym moim poście nie napisałem że "olej lał się spod IC" tylko widoczny był na gumowej rurze która idzie do IC od góry....


W miejscu za opaską widać olej tylko podczas butowania na autostradzie jak jade spokojnie to nic tam nie wycieka. Mechanik który na to patrzył mówił, że olej śladowe ilości tam będą ze względu na wysokie ciśnienie... Dlatego nie rozumie aras123 twojej wypowiedzi skoro piszę tutaj co powiedział mi mechanik a nie co sam sobie wymyśliłem.....
Widok z góry na IC
Obrazek

Awatar użytkownika
aras123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 17 gru 2011, 19:27
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: aras123 » 03 kwie 2015, 23:33

Piotruś widzę że jesteś odporny na wiedzę ale przeczytaj proszę wątek od początku to na pewno znajdziesz rozwiązanie problemu :) Z ciekawości przeczytałem cały temat i nie wspominasz nigdzie o górnej rurze.. mniejsza o to. A skoro o niej mowa to powietrze wchodzi do IC z dołu ku górze, tak więc powinieneś najpierw sprawdzić co się dzieje na dole. zgadzam się z twoim mechanikiem że śladowe ilości mogą być.

tommyp2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 24 gru 2012, 22:33
Lokalizacja: opolskie

Post autor: tommyp2 » 24 maja 2015, 21:40

Witam,
podepnę się pod temat, moje turbo wygląda tak jak na zdjęciu nie ma luzów w żadna stronę
ogólnie trochę gwiżdże, co radzicie - regenerować ??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 25 maja 2015, 14:09

tommyp2, dobrze widzę że masz rozwalone łopatki?
Lektor.

tommyp2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 24 gru 2012, 22:33
Lokalizacja: opolskie

Post autor: tommyp2 » 25 maja 2015, 14:15

Dokładnie, nie wiem czy grozi to czymś strasznym ??

Bo mógłbym sam przeczyścić i uszczelnić ale to chyba nie bardzo tak jeździć ??

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 25 maja 2015, 14:25

tommyp2 pisze:Dokładnie, nie wiem czy grozi to czymś strasznym
Oczywiście że tak. Łopatki dostaną wibracji, rozsypią się i będzie problem i dużo większe koszta naprawy.
tommyp2 pisze:Bo mógłbym sam przeczyścić i uszczelnić ale to chyba nie bardzo tak jeździć
Nawet na chwilę nie zakładaj już tej turbinki <stres>
Lektor.

tommyp2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 24 gru 2012, 22:33
Lokalizacja: opolskie

Post autor: tommyp2 » 26 maja 2015, 18:47

Oki,
turbawka do regeneracji :)

kluska123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 20 sty 2015, 09:17
Lokalizacja: podkarpackie
Kontakt:

regeneracja turbospręzarki - naprawa turbiny czy napewno

Post autor: kluska123 » 31 maja 2015, 10:14

Tu nie ma wątpliwości turbina do naprawy, ale wracając do tematu warto zawsze sprawdzić przewód spływu oleju z turbosprężarki. Nawet zmniejszenie przekroju o 50% powoduje wycieki oleju przez pierścienie uszczelniające w turbosprężarce. Na stronie pracowni regeneracji turbosprężarek jest cały problem opisany jeden z lepszy serwisów turbin. Dzieje się tak dlatego, że olej nie może swobodnie spływać do miski olejowej i ucieka bokami na uszczelnieni wałka.
Ostatnio zmieniony 21 cze 2015, 11:17 przez kluska123, łącznie zmieniany 1 raz.

tommyp2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 24 gru 2012, 22:33
Lokalizacja: opolskie

Post autor: tommyp2 » 11 cze 2015, 22:47

Turbawka juz po regeneracji,

wszystko fajnie śmiga :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga