Nabyłem piekne audi a6 c5 właśnie z multi na pokładzie, lecz jego praca nie podoba mi się;)
Mianowicie ma problemy z płynnym ruszaniem, szukając podpowiedzi na forum tu czy tam o multi doszedłem do wniosku ze ponowna adaptacja może pomódz, więc skasowałem na rozgrzanej skrzyni adaptacje i wykonałem od nowa. po tym zabiegu gdzieś ze 2 dni było akceptowalnie, a dzień dzisiejszy znowu rusza jakby nie mogło, niby pełza ale niemrawo, niby nie stacza się z góry ale żeby ruszyć to już trzeba dodać gazu i dopiero koło 1600-1800 obrotów zapina sprzęgło i rusza, bynajmniej nie płynnie. Adaptacja nie wypadła jak zagrzeje się skrzynia to jest ADP ok zarówno w 10 jak i 11 grupie, do tyłu nie ma problemu.
miałem przyjemność nawet przejechać się a4 z 2009 roku które wywalało błąd krytyczny (mrugające biegina fisie) i zachowywało się przy ruszaniu do przodu lepiej niż moje

generalnie historia samochodu od roku jest mi znana. Gdyż autko wziołem od kuzyna, w październiku skrzynia została wymieniona na zregenerowaną gdyż orginał się zmielił:)
sterownik został z poprzedniej skrzyni, natomiast z opowieści jak mechanik przeprowadził wymiane dochodze do wniosku ze nie miał pojęcia co robi



znalazłem gdzieś tam na innym forum zbiór informacji jak tą skrzynie diagnozować z tym że tam były wartości do A4 pytanie czy do A6 są inne i jakie.
Jak w opisie jestem z Krakowa, jeśli ktoś potrafi mi coś podpowiedzieć to proszę


Pozdrawiam Marcin