Problem z odpalaniem...:-(
- Mattez
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 30 gru 2014, 08:03
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
No właśnie tak pomyślałem, że przestawiony kąt wtrysku miałby chyba wpływ na odpalanie ciągle, a u mnie jak już raz zaskoczy, to następnym razem pali na dotyk, więc coś podejrzewałem, że dopóki paliwa nie dopompuje, to takie krzaki są [poczytałem trochę i bezedury gadam, jak zakupię kabelek, to kąt wtrysku też sprawdzę i podzielę się wartościami ]. Świece żarowe też raczej bym wyeliminował, bo nawet grzanie ich dwa, trzy razy przed rozruchem nic nie daje, a jak zaskoczy i go natychmiast zgaszę, to nie nagrzeje się przecież aż tak, by przy rozruchu po 10 sekundach było jakoś lepiej, więc ewidentnie coś z paliwem. Poczytam o tym zaworku, bo ta teoria brzmi dość sensownie, dzięki
Every problem is easy... once it's solved.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 09 lut 2015, 14:50
- Lokalizacja: Chełm
U mnie podobne symptomy co u Kapitana Oczywistego... także jest biały dym przy takowym "odpalaniu" przy czym czuć taki specyficzny smrodek... Dzisiaj znowu będziemy "odpalali" samochód "z Bonda"... dodam także że u mnie takie rzeczy się dzieją kiedy złapie niewielki mróz na noc i rano już są problemy... świece także eliminuje... czy jeśli wymieniałem pompkę paliwa w baku to tez muszę pomyśleć o tym zaworku a jeśli chodzi o kat wtrysku paliwa to czy tym musi zająć się ktoś konkretny czy mój mechanik tez da radę...? Pozdrawiam...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:03
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pawłów
Wtrące swoje pięć groszy ja kiedyś miałem problem z odpaleniem A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM, po nocy z lekkim mrozem nie szło zapalić auta aku, świece wymienione, pompa zregenerowana i nic. W końcy elektryk z firmy mojego znajomego zabrał autko na kilka dni do siebie i okazało się że przewody z kapturkami które zakładamy na świece nie przewodziły i świece nie grzały.
Pozdrawiam i Wesołych Świąt Życzę
Pozdrawiam i Wesołych Świąt Życzę
Było:
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
potwierdzam i wiele aut z powodu tej bolączki jest mocno drenowana w poszukiwaniu poważniejszych defektów a problem tkwi w fajkachMICGLO pisze:Wtrące swoje pięć groszy ja kiedyś miałem problem z odpaleniem A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM, po nocy z lekkim mrozem nie szło zapalić auta aku, świece wymienione, pompa zregenerowana i nic. W końcy elektryk z firmy mojego znajomego zabrał autko na kilka dni do siebie i okazało się że przewody z kapturkami które zakładamy na świece nie przewodziły i świece nie grzały.
Pozdrawiam i Wesołych Świąt Życzę
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga