Piszę w sprawie SWAP'a silnika jednostki AFB na BAU/BDH/BCZ/BDG ze względu wszędzie lejącego się, wymiane rozrządu, wymianie łożyska w na sprzęgle, komplet popychaczy, podkładki, dźwigienki.
Licząc koszty części wychodzi równowartość kompletnego silnika: BAU
Do kompletnego remontu generalnego 2.5 AFB wychodzi grubo koło 8k zł.
Czy wkładać BAU czy zastanawiać się nad reanimacją AFB


W AFB:
- Turbo po regeneracji, 1,5 roku temu, sprawdzone 0,5 roku temu przy końcu gwarancji jest lala.
- 2 tygodnie temu włożony nowy przepływomierz Boscha mam jeszcze paragon
- pompa regenerowana 4 lata temu
Proszę o podpowiedzi czy warto wkładać BAU (ewentualnie) czy reanimować AFB

Czy są jakieś komplikacje przy włożeniu BAU ?
Czy wszystko wchodzi P&P

Wszelkie porady mile widziane.