[ BMK 3.0 224 KM] kontrolka check engine. uwalone wtrysk???
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 221
- Rejestracja: 18 cze 2011, 18:35
- Lokalizacja: śrem wlkp
ok.... resumując ten temat jutro sprawdzam stan oleju na zimnym potem odpalam go na okolo 30min i sprawdzam jeszcze raz jak olej sie podniósł to sprawa wiadoma a jesli sie nie podniósł to ajde do jakiegoś speca podłaczyc go do kompa i sprawdzić wartości tych wtrysków żeby wykluczyć lub potwierdzić ich niesprawność...... kolego napisz mi jeszcze jak spawdzić stan oleju na tym smiesznym bagnecie???? tam jakies kuleczki są i niewiem w sumie jak a to patrzeć mam to auto od dwóch tygodni i nie wszystko jeszzce wiem w sumie....
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 221
- Rejestracja: 18 cze 2011, 18:35
- Lokalizacja: śrem wlkp
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 221
- Rejestracja: 18 cze 2011, 18:35
- Lokalizacja: śrem wlkp
dziś jadąc tym autem zauważyłem że jeszcze dziwniej sie zachowuje przy delikatnym i ostrym przyśpieszaniu przez chwile zatelepie całą budą i potem dopiero przyśpiesza. obrotn falują jak cholera najgorzej tak między 70 a 100km/h to jakaś masakra do tego auto jest jakby słabsze i to o wiele. mam nawet wrażenie jakby nie chodził nawet na ktorys cylinder ale dokladnie to cieżko stwierdzić. Wiec panowie nadal obstawiacie że padł lub padły któreś wtryski?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 221
- Rejestracja: 18 cze 2011, 18:35
- Lokalizacja: śrem wlkp
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 221
- Rejestracja: 18 cze 2011, 18:35
- Lokalizacja: śrem wlkp
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
Wtryski to nie są wahacze, że jeden padnie, bo jest więcej dziur po prawej niż lewej stronie. Wtryski pracują tak samo WSZYSTKIE NARAZ. Jak padł jeden czy dwa, to pozostałe, są już na wykończeniu i nie ma sensu zmieniać sztukami. Bo zaraz kolejne padną znowu. Jak ktoś woli płacić mechanikom za podwójną czy potrójną tą samą robotę to chcę więcej takich klientów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 103
- Rejestracja: 30 sty 2015, 09:04
- Lokalizacja: bytom
Robota jest jedna , nie trzeba wyciagac wszystkich wtryskow aby wymienic jeden-=Rafal=- pisze:podwójną czy potrójną tą samą robotę
ja placilem 60zl za wymiane od sztuki , wymienilem 2 i jest spokoj , silnik pracuje równo nie kopci objawy zniknely , jak padnie nastepny to podjade znow zaplace 60zl kupie wtrysk i wymienie po co panikowac na przyszlosc ze padnie , moze wcale nie padnie