Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BMK 3.0 224 KM] kontrolka check engine. uwalone wtrysk???

Silniki wysokoprężne
Michałq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 09 maja 2009, 12:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Michałq » 25 mar 2015, 20:14

Wymiana jednego wtysku nic nie da.
Zapraszam do lektury

viewtopic.php?t=15262

karol_srem
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 221
Rejestracja: 18 cze 2011, 18:35
Lokalizacja: śrem wlkp

Post autor: karol_srem » 25 mar 2015, 20:25

czyli komputer pokaże ktory wtrysk dokładnie leje..... po przeczytaniu troszke tego tematu to widzę że mozna śmiało też założyć uzywane i sprawne wtryski. jeden nowy kosztuje 1200zł na aledrogo.... wiec predzej pokusilbym sie o jakieś sprawne używki. najpierw tak czy inaczej odpowiednia diagnoza czy to napewno wtryski i który dokładnie.....

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 25 mar 2015, 20:28

Nie zapominaj że używane masz w aucie ;)
Komputer pokaże na 50% więc pogląd nijaki.

karol_srem
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 221
Rejestracja: 18 cze 2011, 18:35
Lokalizacja: śrem wlkp

Post autor: karol_srem » 25 mar 2015, 20:33

w temacie o tych wtryskach jest tez mowa o dymieniu z rury wydechowej itd.... ja natomiast żadnych takich objawów niemam. jest też wzmianka o wlaniu jakiegos preparatu ktory przeczyszcza owe wtryski i to tez niby pomaga...... może nie wszystkim i nie w 100% ale jednak..... pozatym jesli uwalony jest tylko jeden np to dlaczego mam wymieniac wszystkie a nie tylko tego jednego??? czytałem że chłopaki wymieniali normalnie pojedyńce sztuki i śmgają jak talala......
Ostatnio zmieniony 25 mar 2015, 20:41 przez karol_srem, łącznie zmieniany 1 raz.

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 25 mar 2015, 20:38

Odpal auto i niech pochodzi do 20-30 minut na wolnych obrotach. Patrz na poziom oleju czy nie jest ponad stan. Przybywający olej to wtryski, ewentualnie dpf/fap. Chociaż w tym roku na 99% go nie masz.

haribo.pl

Post autor: haribo.pl » 25 mar 2015, 20:38

Michałq pisze:Chodzi mi o to że przy objawach jakie masz aż dziw że nie przybywa ci oleju.
Podejrzewam że sprzedajacy wiedział o wszystkim i spuścił nadmair oleju...
Jazda na lejącyach wtrysach może doprowadzić do wypalenia tłuku ,wiec nie lekceważ sprawy.
Tematów z tym problemem jest sporo na forum ...poszukaj
dołączę do tematu ale tłoka nie wypali chyba sobie od tak. Trzeba by dobrze pomykac pewnie ze 160km przez 200 kilometrów i to wtrysk musiał by lać jak z kranu. Przecież jak ktoś jedzie parę kilometrów gasi wóz i zapala jak ostygnie np.po 8 godz.to nigdy nie będzie wiedział ze mu coś zacina na ciepłym silniku.takie jest moje zdanie

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 25 mar 2015, 20:43

Nigdy po pracy nie podjeżdżasz pod przedszkole, do sklepu czy coś takiego? Ja codziennie mam takie sytuacje kiedy mogę stwierdzić czy zacina czy nie.

karol_srem
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 221
Rejestracja: 18 cze 2011, 18:35
Lokalizacja: śrem wlkp

Post autor: karol_srem » 25 mar 2015, 20:45

ja generalnie jeżdże w 70% tylko po miescie pozamiato jade może z dwa razy w tygodniu w dwie strony w sumie okolo 80km.... w trasie auto zachowuje sie całkeim normalnie no moze pozatym opadaniem obrótów o dwie kreski ale to takie falowanie jest w sumie przy 70-90km/h

haribo.pl

Post autor: haribo.pl » 25 mar 2015, 20:47

kamil666 pisze:Nigdy po pracy nie podjeżdżasz pod przedszkole, do sklepu czy coś takiego? Ja codziennie mam takie sytuacje kiedy mogę stwierdzić czy zacina czy nie.
mi zacielo parę razy a teraz jeżdżę i nie zacina to przecież się nie naprawilo samo.nie dymi moc jest.może nie ma tragedii jeszcze.aha wymieniłem olej ostatnio też go nie przybywa

karol_srem
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 221
Rejestracja: 18 cze 2011, 18:35
Lokalizacja: śrem wlkp

Post autor: karol_srem » 25 mar 2015, 20:52

jutro zrobie tak jak kolega napisał na zimnym sprawdze stan oleju potem go odpale i niech pochodzi z 30min i sprzwdze znów stan oleju...... jesi sie nie podniesie to co wtedy??? moge smialo wymieniac na nowy?? bo to mnie generalnie czeka tak jak pisałem na początku

Michałq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 09 maja 2009, 12:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Michałq » 25 mar 2015, 20:56

Najprościej wyciągnąc wtryski sprawdzić na stole i temat wyjaśniony.
Z własnego doświadczenia wiem że wtrysków z pierwszego montażu nie ma po co sprawdzać!
Lata 2004-06 .Chyba że lubimy wawalić kilka 100 od tak.
Tym bardziej że u mało którego dobiły do 250 tyś...

haribo.pl

Post autor: haribo.pl » 25 mar 2015, 20:59

karol_srem pisze:jutro zrobie tak jak kolega napisał na zimnym sprawdze stan oleju potem go odpale i niech pochodzi z 30min i sprzwdze znów stan oleju...... jesi sie nie podniesie to co wtedy??? moge smialo wymieniac na nowy?? bo to mnie generalnie czeka tak jak pisałem na początku
hahah nie rozumie tego przecież jak zapalisz i wyciągniesz bagnet na ciepłym to zawsze na bagnecie będzie wiecej

karol_srem
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 221
Rejestracja: 18 cze 2011, 18:35
Lokalizacja: śrem wlkp

Post autor: karol_srem » 25 mar 2015, 21:00

niewiem jeszcze do chwili obecnej dlaczego jeżeli uwalony jest np jeden wtrysk to i tak mam wymieniac wszystkie.... a jak czytałem w temacie o tych wtryskach to chłopaki i tak wymieniali pojedyńcze sztuki i było potem ok..... wiec jak to jest hmmm <mysli>

haribo.pl

Post autor: haribo.pl » 25 mar 2015, 21:03

karol_srem pisze:niewiem jeszcze do chwili obecnej dlaczego jeżeli uwalony jest np jeden wtrysk to i tak mam wymieniac wszystkie.... a jak czytałem w temacie o tych wtryskach to chłopaki i tak wymieniali pojedyńcze sztuki i było potem ok..... wiec jak to jest hmmm <mysli>
tez tego nie rozumie koledzy mają dużo kasy widocznie. Moim zdaniem jak padnie wtrysk to idę wymieniam ten co nie działa a nie używane dobre po to żeby mieć nowe

karol_srem
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 221
Rejestracja: 18 cze 2011, 18:35
Lokalizacja: śrem wlkp

Post autor: karol_srem » 25 mar 2015, 21:19

a co panowie powiedzą na te preparaty do czyszczenia wtrysków???? czy może cos to pomóc???

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl