Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AEB 1.8 150 KM] Padło turbo. Jak je odłączyć.

Silniki benzynowe
Longerd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 11 lip 2014, 14:08
Lokalizacja: Lębork

[AEB 1.8 150 KM] Padło turbo. Jak je odłączyć.

Post autor: Longerd » 24 mar 2015, 00:29

Panowie w drodze do pracy (Kiel-Niemcy) padło turbo, samochód jedzie jakby miał z 50 koni. Max na prostej 100 km/h. Zjechałem na parking, otworzyłem maskę, przy poruszaniu przepustnicą od 2 tyś obr. turbina piszczy rzęzi. Wywaliło taki błąd:
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
I teraz Moje najważniejsze pytanie, co zrobić żeby dojechać tym do domu? Jak odłączyć turbo żeby czasem mi wirnika nie strzeliło do dolotu?

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 24 mar 2015, 08:01

zakaz jazdy...laweta, tyle w temacie

Longerd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 11 lip 2014, 14:08
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Longerd » 24 mar 2015, 10:13

No to się załamałem. Liczyłem ze da się odłączyc N75 i dojechać jakoś na odłączonej turbinie. Koszt samej lawety to 2tys. Regeneracja i poskładanie tego do kupy pewnie kolejny 1000. :[

markus71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 29 sty 2013, 14:10
Lokalizacja: wrocław

Post autor: markus71 » 24 mar 2015, 14:46

Trzeba było wcześniej myśleć. ADAC kosztuje 84 euro rocznie. Jak się jeździ za granicę trzeba mieć zabezpieczenie. Słyszałem że można wykupić ADAC jak przyjedzie laweta. Było by to taniej bo powinni odwieźć auto do Polski. Zwykły hol na najbliższy parking to pewnie ponad 200 euro, a tak jeszcze przez rok będzie osłona.

Longerd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 11 lip 2014, 14:08
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Longerd » 25 mar 2015, 00:19

Auto stoi pod hotelem bo dojechałem nim do celu. ADAC holuje do polski jeśli jesteś do 150km przed granicą. A z turbo już sobie poradziłem w niedziele przyjezdza z polski turbawka nowa, zakładam tu na miejscu i śmigam dalej.

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 25 mar 2015, 15:52

może się zdarzyć, że jak założysz nowe turbo to powygina ci korbowody bo w tłokach jest syf zaciągnięty przez niedziałąjące poprawnie turbo, jak założysz nową turbawkę to nie dawaj w palnik, miałem kiedyś taką awarię więc wiem co mówię

Longerd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 11 lip 2014, 14:08
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Longerd » 10 kwie 2015, 12:50

Turbo zmienione na miejscu 170 euro.. turbawka z pl po regeneracji 1000zł. Na razie działa jak tylko wróce do Pl to sprawdzę co i jak wymęczyli, auto ma moc ale jakiś dziwny dźwięk się pojawia jak zimny i dochodzi do 2,5 tys obr. Pierwsze 1000km mam przejeździć spokojnie.

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 10 kwie 2015, 19:11

nie brzmi to dobrze....sorki ale ja bym nie jeździł

Longerd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 11 lip 2014, 14:08
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Longerd » 12 kwie 2015, 09:30

Ten dziwny dźwięk to dochodzi z napinacza z pod pokrywy zaworów domyślam się ze pompa oleju ma podetkany smog.
Ale jednak pseudo mechanicy coś zwalili pojawił się błąd:



Control Module Part Number: 4B0 907 557 B
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02
Software Coding: 04002
Work Shop Code: WSC 35025
1 Fault Found:
00561 - Mixture Adaptation
14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded
<wnerw> <wnerw> <wnerw> <wnerw>
Co sprawdzić, obejrzeć, wymienić..

Bawół1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
Imię: Radosław
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Bawół1 » 12 kwie 2015, 09:38


Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 12 kwie 2015, 09:41

masz za uboga mieszankę - przepływka do sprawdzenia , nieszczelności ( tym bardziej że coś było rozbierane )

tu masz wszystko: wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00561

[ Dodano: 2015-04-12, 09:41 ]
zdążyłeś szybciej napisać ;)

Longerd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 11 lip 2014, 14:08
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Longerd » 12 kwie 2015, 11:07

Dzięki wielkie jutro poniedziałek to postaram się podziałać. Jak już coś ustalę to dam znać.

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 28 kwie 2015, 07:08

i co wydumałeś?

Longerd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 11 lip 2014, 14:08
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Longerd » 13 sie 2015, 20:45

Auto więcej stało jak jeździło.. Mnie nie było w PL, dostałem firmową T5 i od wczoraj zacząłem walkę z moim audi. Jak na razie bez skuteczną. :( Przejechałem 30km i takie błędy się pojawiły.VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B0 907 557 B
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02
Software Coding: 04002
Work Shop Code: WSC 35025
3 Faults Found:
00561 - Mixture Adaptation
14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High
P0103 - 35-10 - - - Intermittent
00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded
35-10 - - - Intermittent

Samochód czasem jeździł ok, za 2 kilometry albo przerywał albo wręcz gasł przy hamowaniu lub obroty skakały miedzy 900 a 300 i się dusił i gasł.

Po południu wymieniłem:
przepływkę
moduł zapłonu-ten na filtrze powietrza
czujnik temp
świece
wyczyściłem przepustnice+adaptacja
katalizator-wstawiłem przelotowy tłumik wsad był połamany i w częściach

Dziś już rundki nie zrobię bo jestem zmęczony, ale zauważyłem ze po skasowaniu błędów silnik musi pochodzić z 5 minut zanim się ustabilizuje jego praca. Na dziś nie mam już pomysłów, mam nadzieję ze będzie ok bo trochę kasy poszło na to.

Jutro zrobię logi, pytanie tylko jakie kanały ? 3 ii 7 oraz 21?

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 13 sie 2015, 23:08

2+7, 2+8+25
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja