Witam
Po ogarnieciu falowania obrotow i paru innych niespodzianek zostal mi ostatni problem do zdiagnozowania.
Auto ma takie cos ze na cieplym po dluzszej jezdzie nie odpala.Nie dzieje sie tak caly czas jest to sporadyczne.Auto kreci odpala nie na wszystkie cylindy,wypadaja zaplony,trzesie calym samochodem.Po 20 min probuje jeszcze raz i odpala od razu.
Ostatnio auto zgaslo mi na parkingu jak czekalem na corke...akurat to nowosc bo przedtem tak nie bylo.
Na kompie w ASO Audi brak bledow
Sprawdzone/wymienione
1.Czujnik walu/walkow
2.Maf
3.Czujnik temperatury plynu
4.Rozrzad jak z fabryki
5.Sprawdzone cisnienie na szynie
6.Pompa paliwa
7.Wymieniony filtr paliwa
8.Wtryski prawidlowe dawkowanie
9.Cewki ok
10.Nowe swiece
Auto normalnie jezdzi ,spalanie ok,moc jest
Ktos ma jakies pomysly ,sugestie? ASO i mechanicy rozkladaja rece a ja coraz bardziej mysle o powrocie do BMW....
Audi a6 3.2 fsi odpalanie /przygod ciag dalszy
Miałem podobny problem. Na ciepłym czasem jak zapalił to szarpało silnikiem i trzeba było czekać aż wystygnie. Problemem był uszkodzony wtryskiwacz który blokował się jak był nagrzany (czasem). Sprawdzenie polegało na tym że jak problem wystąpił to kasowałem błędy, włączałem odczytywanie błędów, uruchamiałem silnik i pierwszy cylinder który wykazywał nieprawidłowość (wypadanie zapłonu itp) miał walnięty wtryskiwacz. Kupiłem na allegro używkę za 40zeta, wymieniłem i po problemie. Od roku spokój.
Polecam też namierzyć cylinder na którym występuje problem i przed wszystkimi operacjami zamienić cewkę z sąsiadującą. Numery cylindrów jak stoisz na wprost do silnika z podniesioną maską: 1 jest z prawej i dół. Do góry są 2 i 3. 4 to lewy dół a do góry 5 i 6.
Polecam też namierzyć cylinder na którym występuje problem i przed wszystkimi operacjami zamienić cewkę z sąsiadującą. Numery cylindrów jak stoisz na wprost do silnika z podniesioną maską: 1 jest z prawej i dół. Do góry są 2 i 3. 4 to lewy dół a do góry 5 i 6.