2,7TT czy 2,8
Jako posiadacz 2.7T polecam ten silnik. Jeździ pięknie a pali wyrozumiale Z własnego jednak doświadczenia wiem że jak silnik zacznie niedomagać to zaczyna robić się drogo Przy turbinach nie zrobisz praktycznie nic bez wyrywania silnika. No i musisz mieć mechanika który ma pojęcie o tym silniku.
Osobiście gdybym miał teraz kupować to szukałbym V8
Osobiście gdybym miał teraz kupować to szukałbym V8
Ja też mogę Ci śmiało polecić 2.7 z tym że nie jest to tani motor w utrzymaniu. Nie szukaj taniego egzemplarza bo może się to mocno zemścić na twojej kieszeni. Przed kupnem dokładnie sprawdź jego kondycje bo naprawy czasami bywają bardzo kosztowne. Dużo części niestety trzeba kupować w ASO.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
2.7T fajny silnik gdyż posiada 2 turbiny co jest jego zaletą i wadą jednocześnie
Jak będziesz miał pecha i w porę nie ogarniesz uszkodzonej turbiny koszty napraw urosną do absurdalnych sum. Poza tym ceny utrzymania będą identyczne - czyli na pewno nie tanie.
Przykładowo, wymiana uszczelek klawiatury - dość częsty problem gdyż wiele osób montuje klej/silikon/uszczelniacz w złych miejscach i trzeba od nowa robić, a koszt jednej uszczelki wacha się w okolicach 100 zł (erling) + robocizna. Wymiana rozrządu na porządnych częściach ok 1000 zł .
Silniki fajne i trwałe, lecz potrafią wyczyścić portfel
Niżej wrzucam screen ile do tej pory mój ojciec wpakował w swoje 2.8
Jak będziesz miał pecha i w porę nie ogarniesz uszkodzonej turbiny koszty napraw urosną do absurdalnych sum. Poza tym ceny utrzymania będą identyczne - czyli na pewno nie tanie.
Przykładowo, wymiana uszczelek klawiatury - dość częsty problem gdyż wiele osób montuje klej/silikon/uszczelniacz w złych miejscach i trzeba od nowa robić, a koszt jednej uszczelki wacha się w okolicach 100 zł (erling) + robocizna. Wymiana rozrządu na porządnych częściach ok 1000 zł .
Silniki fajne i trwałe, lecz potrafią wyczyścić portfel
Niżej wrzucam screen ile do tej pory mój ojciec wpakował w swoje 2.8
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
ja swojego się jeszcze uczę, ale na pewno mało nie pali... potrafi wciągnąć 20 l LPG i więcej w mieście... ale frajda z jazdy jest i to duża! jedyne co mogę polecić z silnikiem 2,8 to tylko manual... bo jak tam jeszcze tipa kupisz to już w ogóle nie pojedzie
jakiś spot w okolicy? dzwoń! tel. 667-677-573
Cześć
Zbierając informacje o silniku 2.7 Biturbo zacząłem zastanawiać się nad pewną kwestią, mianowicie czy dobrze mi się wydaje że konstrukcja 2.7 jest taka sama jak w innych v-kach tylko że dodane zostały turbiny i ich osprzęt? Czy może jednak są jakieś różnice w częściach które znacząco podnoszą koszty w SPAM do np. 2.8? Oprócz tego, czy są jakieś większe różnice poza silnikiem? Bo jak narazie jedyne co znalazłem to że w 2.7 są większe tarcze i po 4 klocki hamulcowe na stronę z przodu (choć tu też już nie jestem pewien bo podobno były różne rozmiary tarcz).
Byłbym wdzięczny za wszelkie informacje
Pozdrawiam
Zbierając informacje o silniku 2.7 Biturbo zacząłem zastanawiać się nad pewną kwestią, mianowicie czy dobrze mi się wydaje że konstrukcja 2.7 jest taka sama jak w innych v-kach tylko że dodane zostały turbiny i ich osprzęt? Czy może jednak są jakieś różnice w częściach które znacząco podnoszą koszty w SPAM do np. 2.8? Oprócz tego, czy są jakieś większe różnice poza silnikiem? Bo jak narazie jedyne co znalazłem to że w 2.7 są większe tarcze i po 4 klocki hamulcowe na stronę z przodu (choć tu też już nie jestem pewien bo podobno były różne rozmiary tarcz).
Byłbym wdzięczny za wszelkie informacje
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
to ten sam silnik o zmiejszonej o 1.5 mm średnicy cylindrów w SPAM do 2.8Pakollo pisze:Cześć
Zbierając informacje o silniku 2.7 Biturbo zacząłem zastanawiać się nad pewną kwestią, mianowicie czy dobrze mi się wydaje że konstrukcja 2.7 jest taka sama jak w innych v-kach tylko że dodane zostały turbiny i ich osprzęt? Czy może jednak są jakieś różnice w częściach które znacząco podnoszą koszty w SPAM do np. 2.8? Oprócz tego, czy są jakieś większe różnice poza silnikiem? Bo jak narazie jedyne co znalazłem to że w 2.7 są większe tarcze i po 4 klocki hamulcowe na stronę z przodu (choć tu też już nie jestem pewien bo podobno były różne rozmiary tarcz).
Byłbym wdzięczny za wszelkie informacje
Pozdrawiam
wał i korbowody są te same
małe różnice w głowicy i osprzęcie +2 dmuchawki
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga