Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AJK 2.7 230 KM] Brak mocy, zapalony check.

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 15 mar 2015, 19:37

Dupa nie mechanik, żeby trzeba było podsuwać wskazówki. Mechanik to mechanik, nie musi znać się na tym silniku, bo jakiejś wielkiej filozofii nie ma, zwykła turbo benzyna, nie ma żadnej kosmicznej technologii.
To zwykły wymieniacz i naciągacz, który zamiast się uczyć palił po kątach fajki i chodził na piwo, albo jeśli starszej daty, potrafi z zamkniętymi oczami rozkręcić i skręcić silnik z FSO, żuka, abo innego tarpana. Taka jest okrutna prawda.
Prosiłem o logi już na samym początku, do dzisiaj ich nie zrobiłeś, albo nie zamieściłeś, ale to już twoja sprawa.
Nie znając parametrów pracy poszczególnych podzespołów możemy jak ten fachowiec zalecać wymianę niepotrzebnych, albo nieznaczących części. Z tym SAI to tak jakby kazał zmienić ci koła, może lepiej zacznie pracować <spadaj>

damianooo2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 15 wrz 2014, 15:49
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: damianooo2 » 19 mar 2015, 16:24

Odebrałem dziś samochód od mechanika. Stwierdził że check będzie wywalać bo mam niesprawny katalizator. Zasugerował żeby zamontować emulator sondy lambda , co o tym sądzicie Panowie?

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 19 mar 2015, 18:28

A ja na to, że być może ma rację. Kwestia na podstawie czego dał taką radę?
Wrzuć kody błędów.

Awatar użytkownika
chrynol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 03 maja 2010, 12:27
Imię: Adam
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: szczecin

check

Post autor: chrynol » 19 mar 2015, 18:44

co ma check do niesprawnego katalizatora chybaze calkowicie zapchany,...
w tym motorze sondy masz tylko przed katem wiec co za emulator...

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 19 mar 2015, 22:29

chrynol pisze:co ma check do niesprawnego katalizatora
Wywala na 100% checka - przerabiałam temat w zeszłym roku.

damianooo2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 15 wrz 2014, 15:49
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: damianooo2 » 24 mar 2015, 08:27

metyoo pisze:A ja na to, że być może ma rację. Kwestia na podstawie czego dał taką radę?
Wrzuć kody błędów.

3 Faults Found:

17539 - Oxygen (Lambda) Sensor; B2 S1: Internal Resistance too High

P1131 - 35-10 - - - Intermittent

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

P0441 - 35-00 - -

17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded

P1555 - 35-10 - - - Intermittent

---------------------------------------------------------------------------
w sobotę zczytałem błędy i prezentowało się to tak jak wyżej.
Mazdomania pisze:Wywala na 100% checka - przerabiałam temat w zeszłym roku.

I jak sobie koleżanko poradziłaś z tym problemem ? Co u Ciebie było przyczyną?
chrynol pisze:co ma check do niesprawnego katalizatora chybaze calkowicie zapchany,...
w tym motorze sondy masz tylko przed katem wiec co za emulator...
Na moje oko kolego u mnie są 4 sondy, ale mogę się mylić.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 24 mar 2015, 10:26

Twój silnik to Euro2 - 2 sondy.
Zrobisz kiedyś te logi, czy dalej będziesz wymieniał niepotrzebne części?
Ostatni błąd to błąd przeładowujących turbin i na tym błędzie bym się skupił, ale bez logów można gdybać co jest przyczyną. Ten samochód nigdy nie pojedzie w trybie awaryjnym, a w takim pewnie jeździsz.
To jest moje ostatnie zdanie w tym temacie, dopóki nie zrobisz dynamicznych logów.

damianooo2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 15 wrz 2014, 15:49
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: damianooo2 » 24 mar 2015, 18:10

W czwartek wracam z delegacji to postaram się zrobić logi. Chodzi dokładnie o te o których wspominałeś na początku tematu?

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 24 mar 2015, 20:24

Tak

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 25 mar 2015, 09:18

damianooo2 pisze:I jak sobie koleżanko poradziłaś z tym problemem ? Co u Ciebie było przyczyną?
Kupiłam 2 sportowe katalizatory Magnaflow i po kłopocie ;) Przyczyną było delikatne "wypalenie" jednej strony - mniej wkładu było w jednym, drugi igła, ale w moim aucie są 4 sondy.

Natomiast Ty tak jak Mateusz napisał - zrób logi to chłopaki pomogą/podpowiedzą <okok>

damianooo2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 15 wrz 2014, 15:49
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: damianooo2 » 07 lip 2015, 16:47

Sorki że tak długo ale do tej pory walczyłem ze skrzynią.
Mam nadzieję że wszystko będzie się zgadzało.

Wysyłam poniżej link z logami , jeśli ktoś jest w stanie określić co może być problemem to proszę o pomoc.

http://vaglog.pl/log_223927.html

[ Dodano: 2015-07-07, 16:47 ]
Jest ktoś w stanie cokolwiek wywnioskować z tych logów?

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 07 lip 2015, 17:52

damianooo2 pisze:Sorki że tak długo ale do tej pory walczyłem ze skrzynią.
Mam nadzieję że wszystko będzie się zgadzało.

Wysyłam poniżej link z logami , jeśli ktoś jest w stanie określić co może być problemem to proszę o pomoc.

http://vaglog.pl/log_223927.html

[ Dodano: 2015-07-07, 16:47 ]
Jest ktoś w stanie cokolwiek wywnioskować z tych logów?
Jest problem ze sterowaniem turbinami bo przeładowują i komp przymyka przepustnice, sprawdz szczelność weżyków od n75 do gruszek turbin jesli są szczelne to n75 do podmiany.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 07 lip 2015, 22:40

Nie wiem czy kolega czytał jak wykonać dynamicznie logi albo się droga skończyła. Poza tym gdzie widać przymkniecie przepustnicy? Z błędów owszem jest przeladowanie ale widac to by było w 115 kanale w 118 widac że zawór n74 w pełni otwiera gruszki ja to przynajmniej tak interpretuje. Napewno to przeplywka zaniża wartości po przy 0,7 bara to powinno być min 200g/s a raczej ja tak mam.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

damianooo2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 15 wrz 2014, 15:49
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: damianooo2 » 07 lip 2015, 23:14

szydera pisze:Nie wiem czy kolega czytał jak wykonać dynamicznie logi albo się droga skończyła. Poza tym gdzie widać przymkniecie przepustnicy? Z błędów owszem jest przeladowanie ale widac to by było w 115 kanale w 118 widac że zawór n74 w pełni otwiera gruszki ja to przynajmniej tak interpretuje. Napewno to przeplywka zaniża wartości po przy 0,7 bara to powinno być min 200g/s a raczej ja tak mam.
To co kolego proponujesz ? Logi do 6 tys i do tego jeszcze grupę 115 ?
Pozdrawiam

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 07 lip 2015, 23:23

Wrzucę swoje logi gdzie autko jakoś jedzie:-) i gdzie nie mam pewnosci czy wszystko gra ale jest nas tu tylu , że ktoś się może odnieść do nich i razem coś wymyślimy :-)
http://vaglog.pl/log_219716.html
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja