[ACK 2.8B+LPG] Przerywa szarpie prawdopodobnie brak kompresj
No tak zostało zrobione ale walki ciąg dalszy... Silniczek rozbierany nie bedzie problem tkwi w zapłonie... Z ciekawości złożyliśmy wszystko do kupy, odpalamy i audi chodzi idealnie, zadnego szarpniecia przerywania ale po h krecenia sie samochodem po miescie i po pol h postoju na parkingu problem znowu sie pojawia ale sporadycznie. Jutro do wymiany ida kable na nowe i inna cewka do podmianki zobaczymy jak bedzie.. Pozdrawiam i dzieki za wszelkie rady!
No samochodzik został naprawiony... Okazało się się półroczne kable zapłonowe ngk made in england odmówiły posłuszeństwa... Żadnego przebicia, iskier przy sprawdzaniu ale jeden z kabli zdechl... Najlepsze jest to ze były podmieniane kable i cewka ze sprawnej c5 2,8 i było to samo a po wymianie jak reka odjal, bzyczy jak pszczółka...
Witam podepnę się pod Temat mam podobny problem z tym że, zaczęło się tak ze podczas jazdy na LPG ( ktory został założony 5kkm wczesniej) zaczął mi nie równo pracować silnik od czasu do czasu na wolnych obrotach falował, nie zawsze, ale sie zdarzyło. Wczoraj jadac autem silnik zaczął szarpać i zgasł . Odpaliłem go po chwili i dojechałem do domu. Odkręciłem świece z 4 cylindra i była odziwo zaklepana (nie było przerwy na elektrodzie) wymieniłem ją ale silnikiem dalej szarpało. Dzisiaj zmierzyłem kompresje na 4 cyl 0 Bar a na 1 cyl. 12 Bar . Kolektor ssacy byl zimny poza 4 cylinderm gdzie byl mega gorący. Prosze o odpowiedz wina LPG? wypalone gniazdo? czy cos podeszlo w cylinder? dodam od siebie ze ja nigdy głowic w tym aucie nie ściągałem a zanim założyłem gaz było wsio ok.
Polski VAG nie wywalił żadnego błędu
Polski VAG nie wywalił żadnego błędu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 29
- Rejestracja: 24 gru 2017, 02:09
- Imię: krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dobre
Witam , podepnę się pod temat ostatnio zauważyłem że, po dopaleniu jak jest zimny tzn; do powiedzmy temperatury 70 -80 C . Auto zaczyna poszarpywać są to takie szarpnięcia jak by na jeden gar gubił iskrę. I nasuwa sie pytanie czy sonda w tej temperaturze juz działa, czy możę przewody jak są zimne to nie mają przebicia.
Błędów brak.
Z tego co zrobione;
Przepływka
przepustnica
świece
Kable podmienione ze sprawnej i cewka i dalej to sam.
http://vaglogi.pl/log-002_Xz504Nk.html
http://vaglogi.pl/log-032_031_033_Val8vnV.html
http://vaglogi.pl/log-002_026_027_79swjJ.html
Błędów brak.
Z tego co zrobione;
Przepływka
przepustnica
świece
Kable podmienione ze sprawnej i cewka i dalej to sam.
http://vaglogi.pl/log-002_Xz504Nk.html
http://vaglogi.pl/log-032_031_033_Val8vnV.html
http://vaglogi.pl/log-002_026_027_79swjJ.html