[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 103
- Rejestracja: 30 sty 2015, 09:04
- Lokalizacja: bytom
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 103
- Rejestracja: 30 sty 2015, 09:04
- Lokalizacja: bytom
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 103
- Rejestracja: 30 sty 2015, 09:04
- Lokalizacja: bytom
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 103
- Rejestracja: 30 sty 2015, 09:04
- Lokalizacja: bytom
narazie 2 zobaczymy jak objawy czy ustąpi czy nie
[ Dodano: 2015-03-22, 11:31 ]
wczoraj wymienilem 2 sztuki zakodowalem , objawy ustaly autko wkoncu przestalo dymic i zacinac wiec jest sens wymieniac to co uszkodzone i vcds tutaj sie nie pomylil co do typowania uszkodzonych wtrysków. wiec szkoda kasy na sprawdzanie wtrysków , są objawy patrzysz które leja i wymieniasz , owszem kwestia czasu az padnie reszta ALE nikt nie zna dnia i godziny moze zrobią 100km a może 50,000km ? więc po co wymieniać całość. Pozdrawiam
[ Dodano: 2015-03-22, 11:31 ]
wczoraj wymienilem 2 sztuki zakodowalem , objawy ustaly autko wkoncu przestalo dymic i zacinac wiec jest sens wymieniac to co uszkodzone i vcds tutaj sie nie pomylil co do typowania uszkodzonych wtrysków. wiec szkoda kasy na sprawdzanie wtrysków , są objawy patrzysz które leja i wymieniasz , owszem kwestia czasu az padnie reszta ALE nikt nie zna dnia i godziny moze zrobią 100km a może 50,000km ? więc po co wymieniać całość. Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 103
- Rejestracja: 30 sty 2015, 09:04
- Lokalizacja: bytom
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 103
- Rejestracja: 30 sty 2015, 09:04
- Lokalizacja: bytom
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie no to oczywiste, jak leją czy są przycinki to się interesujesz. Jak działa nie ma objawów i nie kopci to nie ma co na zapas robić. Grunt to być świadomym i kontrolować.michalnowak pisze:wię że się zuzyje , tak jak klocki , tak jak tarcze , tak jak zawieszenie i tak jak wszystko inne w samochodzie ale nikt nie wie kiedy czy za 1000km czy za 60,000km czy za miesiac czy za 2 lata. wiec po co wymieniac na zapas.kamil666 pisze:Niestety to wie każdy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 366
- Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
- Imię: Marek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Giżycko/Aachen
po to zeby za pół roku nie pisać postu typu
panowie zgasl i nie chce odpalić pomocy
wymiana kompletu wtryskow to koszt kolo 7tys zł
remont silnika...troche wiecej
wtryski wymienisz i zakodujesz w dzień silnika nie
ile ludzi tyle opinii kazdy robi to na ile ma kasy i jaką ma ochote
takie mamy czasy
a prawda jest taka ze napewno nie polatasz 60 000km czy dwóch lat a znowy zacznie dymić kolego i po co ci znowu stres i latanie po mechanikach palenie paliwa bicie kilometrów??
wymieniasz komplet reszte sprzedajesz i latasz autem bez stresu ze ci sie obrazi w trasie
to tylko moja opinia
panowie zgasl i nie chce odpalić pomocy
wymiana kompletu wtryskow to koszt kolo 7tys zł
remont silnika...troche wiecej
wtryski wymienisz i zakodujesz w dzień silnika nie
ile ludzi tyle opinii kazdy robi to na ile ma kasy i jaką ma ochote
takie mamy czasy
a prawda jest taka ze napewno nie polatasz 60 000km czy dwóch lat a znowy zacznie dymić kolego i po co ci znowu stres i latanie po mechanikach palenie paliwa bicie kilometrów??
wymieniasz komplet reszte sprzedajesz i latasz autem bez stresu ze ci sie obrazi w trasie
to tylko moja opinia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 103
- Rejestracja: 30 sty 2015, 09:04
- Lokalizacja: bytom
Hehe no to poleciałeś , jeszcze nikomu nie zgasł z powodu uszkodzonych wtrysków a i silniki nie lecą od tego powodu a jedynie od tego iż ludzie bagatelizują problem i jeżdzą z tym.marach8 pisze:panowie zgasl i nie chce odpalić pomocy
w dwie godzinymarach8 pisze:wtryski wymienisz i zakodujesz w dzień
Skoro jestes jasnowidzem to może zarzuć numerami totka na wtorekmarach8 pisze:a prawda jest taka ze napewno nie polatasz 60 000km czy dwóch lat a znowy zacznie dymić kolego i po co ci znowu stres i latanie po mechanikach palenie paliwa bicie kilometrów??

A ty przy wymianie klocków wymieniasz tez tarcze ? bo przecież mozna zeby miec komplet:)marach8 pisze:wymieniasz komplet reszte sprzedajesz i latasz autem bez stresu ze ci sie obrazi w trasie
I tu jedyny pkt w którym się z toba zgodze. kwestia jest to indywidualna dla kazdego z osobna. jezeli ktos ma srodki i ochote to moze nawet do tego zafundowac szereg innych wymian/naprawmarach8 pisze:ile ludzi tyle opinii kazdy robi to na ile ma kasy i jaką ma ochote
osobiście uwazam ze jezeli dana część eksplatacyjna nie pokazuje śładów jej wyeksploatowania ani tez nie pokazuje objawow zuzycia a takze wymiana jej nie jest ograniczona lub utrudniona zatem bezzasadna byla by jej wymiana. Jezeli pokaza sie w przyszlosci problemy z danym wtryskiem wtedy tez wymienic i po problemie.