[AJK 2.7 230 KM] a6 c5 2001 2.7 bt. falowanie obrotow brak m
[AJK 2.7 230 KM] a6 c5 2001 2.7 bt. falowanie obrotow brak m
Zakupilem w styczniu audi 2.7bt i teraz mam duzy problem. auto faluje na obrotach przerywa jak sie da gazu raz swieca raz sie gasza kontrolki z abs i asp. po odpieciu przeplywomierza obroty przestaja falowac kontrolka z abs i asp swieca caly czas. autko mniej przerywa ale dalej jest slabe. wymienilem przeplywomierz i dalej to samo faluje kontrolki migaja brak mocy? prosze o szybka pomoc co to moze byc!! pomocy!!
Raczej to powinieneś zmienić mechanika
A tak na serio to na szybko to falowanie obrotów i zapalone kontroliki to będą dwie osobne sprawy. Jak wymieniłeś przeplywkę na nową to autku nie zaszkodzi a kontrolka abs i esp to może być walnięty czujnik stopu miałem tak w turanie. A jak bedziesz u jakiegoś kumatego elektryka to zrób zdjęcie błędów. I jako nowy szczęśliwy użytkownik audi czeka cię zakup kabelka vag i co się z tym wiąże zabawa na długie godziny
A tak na serio to na szybko to falowanie obrotów i zapalone kontroliki to będą dwie osobne sprawy. Jak wymieniłeś przeplywkę na nową to autku nie zaszkodzi a kontrolka abs i esp to może być walnięty czujnik stopu miałem tak w turanie. A jak bedziesz u jakiegoś kumatego elektryka to zrób zdjęcie błędów. I jako nowy szczęśliwy użytkownik audi czeka cię zakup kabelka vag i co się z tym wiąże zabawa na długie godziny
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
Nie zaszkodziło by. Ale przed kasowaniem. Spisz błędy nr i opis przejedz się na nowej przeplywve i ponownie odczytaj błędy. Jak odepniej przeplywkę auto jeździ na awaryjnym trybie, czy na nastawach podstawowych. Diagnozę przeplywki też masz w tym dziale.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Moje auto: S4 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Odłącz przepływomierz i przejedź się kawałek, zobaczysz jakie kontrolki ci się zapaląszydera pisze:Noe jestem znawcą ale falowanie obrotów i abs to mogą być dwie różne sprawy.
Bez kodów błędów i konkretnej diagnostyki to możemy sobie gdybać, a ty będziesz kolego wymieniał to co ci wymieniacz nakaże.
metyoo pisze:Odłącz przepływomierz i przejedź się kawałek, zobaczysz jakie kontrolki ci się zapaląszydera pisze:Noe jestem znawcą ale falowanie obrotów i abs to mogą być dwie różne sprawy.
Bez kodów błędów i konkretnej diagnostyki to możemy sobie gdybać, a ty będziesz kolego wymieniał to co ci wymieniacz nakaże.
He he miało być "nie jestem znawcą"
Ale tak jak mówisz przy tym motorze można na ślepo wymienić dużo rzeczy a i tak nie będzie działać.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Możesz też stąd viewtopic.php?t=63629 A tutaj nawet jest spolszczona wersja naszego Forumowego kolegi viewtopic.php?t=73263 Działa rewelacyjnie, ja tego używammetyoo pisze:VCDSa ściągniesz ze strony rosstech.
Lektor.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga