Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BMK 3.0 224 KM] Jak Zimny długo kręci

Silniki wysokoprężne
Przemtos

[ BMK 3.0 224 KM] Jak Zimny długo kręci

Post autor: Przemtos » 15 gru 2014, 22:55

WItam. Zauważyłem ostatnio że moja niunia jak temp zbliża sie do 0 stopni dłużej kreci rozrusznikiem zanim zapali. Świece żarowe wymienione, Akumulator nowy, wtryski wymienione w marcu i zaadaptowane. Ma ktoś możę jakieś pomysły? Czujnik cisnienia paliwa? dodam ze po zapaleniu i zgaszeniu auta pali od strzała. Błędow nie ma żadnych.
A kontrolka świec żarowych zapala sie na chwilke i gaśnie

Awatar użytkownika
MIColin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 14 lis 2010, 14:51
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: MIColin » 16 gru 2014, 00:01

Jeśli winą jest temperatura to sprawdź przekaźnik świec żarowych oraz przewody do świec żarowych... kontrolką świec się nie sugeruj ... ;) ... jeżeli możesz to sprawdź błędy vcds-em

RadarVR6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 13 maja 2014, 11:04
Lokalizacja: Katowice

Post autor: RadarVR6 » 16 gru 2014, 00:10

A coś prócz tego się dzieje? Jakieś dziwne objawy ? Ile dłużej kręci?

vitiis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 23 lut 2014, 07:00
Imię: Adrian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2011
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraina miodem płynąca

Post autor: vitiis » 16 gru 2014, 08:38

Witaj. ja mam to samo i nie moge sie uporac. dodatkowo mam zmienione to co Ty plus regeneracja rozrusznika oraz sprawdzona stacyjke. u mnie jest tez taki temat ze musze trzymac kluczyk jak odpalam. masz tak u siebie bo widze ze rocznik i siniki mamy te same. nie masz moze tak ze przy odpalaniu tylko przekrecisz kluczyk raz puszczasz a on sam odpala ? mi gosc sprawdzal stacyjke i mowil ze jakies mikrostyki czy cos ze dzialaja i jest ok. Mechanik mowi ze jakies cisnienie po nocy trzyma. nie wiem czy tak ma byc ale gdy odpalam to przygasaja mi lampki w podsufitce. tez tak macie ?

I jeszcze jedno jak przekrece kluczyc to slysze pojedyncze takie cykniecie. tak ma byc ?

masud

Post autor: masud » 16 gru 2014, 11:09

a swiece sam wymieniales czy ktos ci wymienial.?sprawdz moze tak yc ze te zapieczone mechanik ci zostawil i o tym nie powiedzial

niebieski8006
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 11 gru 2011, 17:43
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: niebieski8006 » 16 gru 2014, 13:00

Przy tych slabo swiecacych lampkach w podsufitce to spróbuj dodac delikatnie gazu tak do 2000 i zobacz czy nie zaczna sie mocniej swiecic. W tym przypadku jest cos z wzbudzaniem alternatora.
To samo jako hamulec elektryczny Audi A6 EPB. Naprawdę.

Przemtos

Post autor: Przemtos » 11 mar 2015, 21:00

świece sam wymieniałem wiec mam pewność ze sa nowe. Jak pisałem wyżej błedów vcds brak. mi już brak pomysłów.
Może ciśnienie spada na listwie po nocnym postoju? filtr mam wymieniony na MANN niecały miesiąc temu. tankuje wyłacznie paliwo na BP Ultimate

[ Dodano: 2014-12-16, 20:39 ]
MIColin pisze:Jeśli winą jest temperatura to sprawdź przekaźnik świec żarowych oraz przewody do świec żarowych... kontrolką świec się nie sugeruj ... ;) ... jeżeli możesz to sprawdź błędy vcds-em
Błędów brak wlasnie a przekaźnik sprawdzałem vcds przez test

[ Dodano: 2014-12-16, 20:40 ]
RadarVR6 pisze:A coś prócz tego się dzieje? Jakieś dziwne objawy ? Ile dłużej kręci?
nie ma innych objawów. Moc jest ok silnik prauje równo i nic nie grzechocze po odpaleniu. kręci około -3-4 sekundy-


a jeszcze wymieniłem czujnik temperatury paliwa ale niestety nie dało to efektów. nie chce eksperymentować z wymianą czujników na listwach CR. czy istnieje możliwość podglądu parametrów tych czujników vcds? Podobne objawy miał kolega fenomenalny i jego posty czytałem ale niestety nie ma rozwiązania?

[ Dodano: 2015-03-11, 21:00 ]
Sprawa rozwiazana. Dla potomności - podczas kolejnej wymiany filtra paliwa niechcący urwałem końcówkę od zaworka który jest na filtrze paliwa. Po zamówienu nowego i wyjeciu starego sprawdziłem ze zaworek nie trzymal ciśnienia. Po wymianie objaw ustał. Pali od strzała. Cała impreza kosztowała 22 zł. nr zaworka to 057 127 247a . Jest to zaworek zwrotny paliwa i przez niego paliwo schodziło powrotem do zbiornika.

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 11 mar 2015, 21:18

Mój jak zimny, po nocy i bez znaczenia na temperaturę potrzebuje 2 sekundy zanim ruszy. Szybciej pali jak przekręcam kluczyk i czekam aż wszystkie kontrolki gasną tj. 2-3 sekundy. Faktycznie po odpaleniu i zgaszeniu go pali później od "strzała" :) Może wymienię to kiedyś u siebie i dam znać. Dzięki za info.
Rozumiem że poza tym że go uszkodziłeś, nie było widać jego zużycia czy wady? Próbowałeś pod ciśnieniem go jakoś testować? Wężyk i strzykawka?

vitiis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 23 lut 2014, 07:00
Imię: Adrian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2011
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraina miodem płynąca

Post autor: vitiis » 12 mar 2015, 11:38

Ja dalej problemu sie nie pozbylem :( Dzwonilem do aso . dales za ten zaworek 22zl nowy ? gdzie kupowales ? w aso twierdza ze do 3.0 tdi 224 bmk ten zaworek ma literke A na koncu :/ koszt okolo 150zl ??

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 12 mar 2015, 14:35

Kolega wyżej podał dokładnie z końcem literka A tj. 057 127 247A
Możliwe że tyle w ASO kosztuje. Sprawdzałem...

vitiis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 23 lut 2014, 07:00
Imię: Adrian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2011
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraina miodem płynąca

Post autor: vitiis » 12 mar 2015, 17:24

Co ja pisze.... literke K ma na koncu.
Stage2 by Gregor10

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 12 mar 2015, 17:44

Tak faktycznie, wg. etki jest nr 057127247K

[ Dodano: 2015-03-12, 17:44 ]
Zastosowanie

AUDI
A4 (8D2, B5)
A4 Avant (8D5, B5)
A6 (4B, C5)
A6 Avant (4B, C5)
A8 (4D2, 4D8)
SKODA
SUPERB (3U4)
VW
PASSAT (3B2)
PASSAT Variant (3B5)
PASSAT (3B3)
PASSAT Variant (3B6)

Obstawiam że ta sama część w VW czy Skoda jest wiele tańsza - mówię o ASO :)

Numery OE Marka
057 127 247A AUDI
27-0147 MAXGEAR
057 127 247A SKODA
057 127 247A VW

vitiis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 23 lut 2014, 07:00
Imię: Adrian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2011
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraina miodem płynąca

Post autor: vitiis » 12 mar 2015, 17:48

Czekamy moze Przemtos sie wypowie co kupil :) Bo nie usmiecha mi sie wyrzucic 150 jak mozna nabyc za 22 <lol>

Przemtos

Post autor: Przemtos » 14 mar 2015, 00:13

kupilem dokładnie taki zaworek jaki numer zapisałem w poprzednim poście czyli z literką A. był on montowany w silnikach 2,5 tdi przekrój i przelot ma taki sam jak ten z literką K. kupilem go po zniżkach w sieci Arpol.

[ Dodano: 2015-03-14, 00:13 ]
kamil666 pisze:Mój jak zimny, po nocy i bez znaczenia na temperaturę potrzebuje 2 sekundy zanim ruszy. Szybciej pali jak przekręcam kluczyk i czekam aż wszystkie kontrolki gasną tj. 2-3 sekundy. Faktycznie po odpaleniu i zgaszeniu go pali później od "strzała" :) Może wymienię to kiedyś u siebie i dam znać. Dzięki za info.
Rozumiem że poza tym że go uszkodziłeś, nie było widać jego zużycia czy wady? Próbowałeś pod ciśnieniem go jakoś testować? Wężyk i strzykawka?
oczywiscie ze testowałem zakładając weżyk i ustami próbując szczelność. o puszczał niestety nie trzymal ciśnienia. dlatego tez sprawdziłem nowy który zakupilem i ten trzyma świetnie.

po pierwszym odpaleniu pali od strzała dlatego ze jak ten zaworek jest nieszczelny to filtr paliwa po dłuższym postoju zapowietrza sie przez ten wlasnie zaworek.i zanim powietrze zniknie masz 2 sek kręcenia. jak jest szczelny to nie zapowietrza on filtra i dlatego paliwo od razu jest podawane do pompy a nie powietrze. Teraz az przyjemnie podchodzić rano do auta. po przekreceniu kluczyka trach i chodzi.

vitiis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 23 lut 2014, 07:00
Imię: Adrian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2011
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraina miodem płynąca

Post autor: vitiis » 14 mar 2015, 06:16

Jesli mowisz ze dziala i jest ok to kupie dzisiaj taki i zobaczymy czy bedzie lepiej jak zamontuje.


Kupilem ten co Ty. juz zalozony. zobaczymy jutro co bedzie po nocy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga