Witam
mój problem pojawił się nagle. Podczas jazdy nagle zapaliła się kontrolka ASR i silnik stracił moc i zaczął szarpać. Zatrzymałem się i zgasiłem silnik. Próbując odpalić go musiałem już go długo kręcić, ale odpalił i pojechałem dalej jeszcze jakieś 20 km z świecącą kontrolką ASR. po ponownym zgaszeniu już nie odpala. Po skasowaniu błędów też nie odpala. Do dzisiaj nic złego się nie działo, żadnych niepokojących objawów.
Proszę o jakieś sugestie.
Błędy jakie się udało mi zczytać:
Silnik:
17583 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
550 Regulacja początku wtrysku
różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY
550 Regulacja początku wtrysku
nieprawidłowy sygnał
skrzynia:
18265 Sygnał obciążenia
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
abs
18265 Sygnał obciążenia
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
ksenony
774 Czujnik poziomu pojazdu tylny Lewy-76
zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
parkowanie
1546 Czujnik odległości lewy/środek tylny - G204
uszkodzenie - BŁĄD SPORADYCZNY
klimatyzacja
771 czujnik poziomu paliwa
Brak sygnału
pozdrawiam
km
[ AKE 2.5 180 KM] Tip+Q kontrolka ASR i nie odpala silnik
Dzisiaj rano po długim kręceniu silnik odpalił, chodzi nierówno i kopci na biało. Nie reaguje na gaz i sam gaśnie gdy obroty przekroczą 900.
Czy to możliwe aby pasek napędzający pompę wtryskową przeskoczył?
[ Dodano: 2015-03-12, 11:51 ]
Pasek rozrządu wydaje się być dobrze napięty.
Co dalej robić jak go zreanimować?
Czy to możliwe aby pasek napędzający pompę wtryskową przeskoczył?
[ Dodano: 2015-03-12, 11:51 ]
Pasek rozrządu wydaje się być dobrze napięty.
Co dalej robić jak go zreanimować?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga